3
השש זוכה לתמיכה מהבמה. צילום: יעקב סבן

מה שהיה אמור להיות מפגן  של העצמה לקהילה הגאה ובתמיכת העירייה, הפך לאירוע בעל טונים צורמים במיוחד. ראש העיר יונה יהב  הדהים את הקהל באומרו : "זאת העיר שלכם בדיוק כמו שזו העיר שלנו". הפעילה החברתית ד"ר יאלי השש הורדה מהבמה אחרי שפנתה בחריפות ליהב לגבי נושאים עירוניים שונים. "אם לא נוח ליהב לשמוע, שיבלע את הצפרדע. גם לי לא נוח לבלוע חלקיקים של זיהום אוויר", היא אומרת

התחושה בשבועות האחרונים הייתה כי השנה מצעד הגאווה יהיה מרגש, מרשים ומכבד במיוחד. לראשונה מאז שהחל בחיפה, דגלי הקהילה הצבעוניים נתלו בכל העיר, ראש העיר יונה יהב הכריז תמיכתו והזדהותו עם קיום המצעד וכולם חיכו לאירוע, אשר בסופו של דבר נשא טונים צורמים ותחושות כעס ועלבון.

בתום הצעדה ברחובות הכרמל הגיעו אלפי חברי הקהילה והמזדהים עימם לגן האם שם התקיימה עצרת שכללה נאומים של דוברים רלבנטים והופעה של הזמרת עדן בן זקן.

יהב עלה לבמה לשאת דברים, אולם כפי שמספר רוני, אחד הנוכחים באירוע, הם הצליחו להעליב ואף להרגיז רבים: "בסוף נאומו הוא אמר דברים שכביכול היו אמורים להיות בקטע friendly  ומקבל אבל היו אולי הדבר הכי מתנשא, הוא אמר ' תהינו, תחגגו, זו עיר שלכם כמו שזו העיר שלנו', אתה רציני?? זה כמעט כמו ברמה של להגיד 'גם ערבים הם בני אדם'. אני לא מבין איך הוא עדיין ראש עיר".

השיא היה בהמשך כשעלתה לבמה ד"ר יאלי השש, פמיניסטית הפעילה בארגון "אשה לאשה", שהחלה להקריא מדברים שכתבה בטורה האישי שהתפרסם אתמול (שישי) במקומון 'כלבו' החיפאי, אולם לא הספיקה לסיים אותם. זו הורדה מהבמה על ידי המאבטחים, שכן אנשי העירייה כנראה לא אהבו את העובדה שהיא הזכירה את זיהום האוויר, ארגון מי כרמל והבית בקרית חיים, השש  אמרה על הבמה ליהב, כי עליו לפרוש מכל תפקידיו בדירקטורים של האיגודים הציבוריים העוסקים בסביבה במפרץ חיפה בשל מה שהיא מכנה "שיתוף הפעולה" עם המפעלים.

בין השאר היא אמרה : "(יהב) הייתי רוצה שתחשוב על בעלי ההון ועל התאגידים המאיימים לחסל את חיפה, שנים אמרו לך שאם לא תיענה לתביעותיהם הכל פה ייהרס, אבל ההחלטות שאתה מקבל בעקבות תודעה כוזבת עולות לנו בבריאות…אני רוצה שתחשוב למשל על תאגיד המיים המתעמר בנו תושבי חיפה ובגלל שהשתכנעת כל כך שמה שהם עושים זה מה שצריך לקרות, תושבים המקבלים חשבונות פיקטיביים מתאגיד דורסני. תחשוב על הארנונה בחיפה מהיקרות ביותר בארץ שהיא אינה גזירת גורל".

לדברי ד"ר השש, כשהייתה לפני סיום נאומה קטעה אותה מנהלת אגף האירועים בעירייה, לא בגלל אילוצי זמן כפי שחשבה בתחילה אלא בגלל צנזורה. "התעקשתי לקרוא את הפסקה האחרונה שלי אבל הם כיבו את המיקרופונים ולא יכולתי להמשיך, אמרתי שאני מוכנה לרדת רק אחרי שאסיים להקריא, הקב"ט אמר לי שהוא קודם יקרא ורק אם יראה שזה בסדר יאשר לי לסיים את דבריי. זה לא מתפקידו של קצין ביטחון לאשר טקסט למצעד הגאווה, לא יכולים להחליט עבורי מה להגיד ומה לא".

– ואז פינו אותך בכוח.

"הם נורא לא רצו להגיע למצב פיזי של לפנות בכוח, מצד שני גם לא הצליחו להגיע למצב שיקבלו אישור לתת לי לדבר. לבמה עלו שתי חברותי, לילך בן דוד ונינה מזרחי ואחרי כעשרים דקות החליטו שהם הולכים על פינוי בכוח, פשוט גררו אותנו משם. לי זה לא כאב פיזית אבל לחברות שלי כן. מדהים שאירוע שהוא בסימן נשים העירייה בעצם הפעילה כוח כדי להשתיק אישה שעומדת על הבמה.

"המנחה הדראג קווין גלינה  כל כך כעסה ולא הסכימה להמשיך להנחות. האירוע יצא מצב מאד מסובך ומורכב גם עבור הקשת החיפאית כי זו עמותה של אנשים מקסימים שעשו המון להשיג את הדבר הזה והקשר עם העירייה חשוב להם, מצד שני קשה להם שהעירייה פתאום דורשת צנזורה. העירייה אמנם עוזרת לממן את המצעד אבל אין לה שום זכות לקבוע את התכנים שלו".

"הקהילה הגאה בחיפה היא באופן מסורתי קהילה פוליטית שהתפקיד שלה לא רק להשיג לעצמה זכויות ולהיות סקטוריאלית, אלא גם להתחבר למאבקים נוספים . לכן דיברתי גם כל זיהום האוויר, תאגיד מי כרמל והבית בקריית חיים. אנחנו רוצים לחיות בעיר טובה יותר, בסך הכל לשים אתגר ליונה יהב ולהראות לו שהוא יכול להיפרד מדפוסים ישנים".

ד"ר השש מגחכת נוכח העובדה שבעמוד הפייסבוק של העירייה פורסמה הודעה בה נאמר כי בעירייה מצרים על כך ש"הגברת שביקשו ממנה לרדת מהבמה לא הסכימה לרדת". "זהו חוסר הבנה מוחלט של המשמעות של מצעד הגאווה והתפקיד שלו, חוץ מזה שלקחו ממני את התואר ובמקום זה עשו ממני גברת, מישהי בלי שם שזה מקטין, כאילו הייתי אשה שנתקעה על הבמה"

– את יכולה להבין למה הם רצו שתרדי?

"כן, בסדר, הם אומנם מימנו את המצעד וזה לא נוח לשמוע ביקורת אבל חוסר נוחות היא לא תמיד סיבה לפעולה. בולעים את הצפרדע וממשיכים גם לי לא נוח לבלוע חלקיקים מזהמים בעיר או שתאגידי מים שולחים לי חשבונות פיקטיביות או לסבול מארנונה בין היקרות בארץ".

נכון לזמן כתיבת שורות אלו טרם התקבלה תגובת עיריית חיפה.

 

0

הפרטים הקטנים שעושים את ההבדל הגדול: אומנות ההדפסה של מדבקות יין יוקרתיות
כאשר אנו חושבים על בקבוק יין, לעיתים נדמה שהדבר החשוב ביותר הוא היין עצמו – הטעם, הארומה, והחוויה שבשתייה. אך בעולם של יין יוקרתי, לא רק התוכן חשוב, אלא גם המעטפת. המדבקה שעל הבקבוק, עם הצבעים המדויקים, הקווים החדים והטקסטורה המרהיבה, היא זו שמעניקה לצרכן את הרושם הראשוני ומשדרת איכות ויוקרה.

איכות ההדפסה – המפתח להצלחה
הדפסת מדבקות יין יוקרתיות אינה עניין של מה בכך. מדובר בתהליך מדוקדק שבו כל פרט חשוב: החל מבחירת הצבעים המתאימים שידגישו את ערכי המותג ועד לעיצוב קווים מדויקים וטקסטורות מיוחדות שמוסיפות עומק ותחכום למראה המדבקה. איכות ההדפסה היא לא רק עניין של טכנולוגיה מתקדמת, אלא גם של הבנה עמוקה של עולמות העיצוב והאסתטיקה.

מדוע כל פרט חשוב?
במדבקת יין יוקרתית, אין מקום לפשרות. כל קו, צבע וטקסטורה חייבים להיות מדויקים עד הפרט הקטן ביותר. לקוח שמחזיק בידיו בקבוק יין יוקרתי מצפה למדבקה שתשקף את האיכות הגבוהה של המוצר. מדבקה לא מושקעת יכולה לפגוע בחוויית הקנייה ואף להרחיק את הלקוח הפוטנציאלי. הדפסת המדבקה באופן מושלם היא הסוד להעברת המסר הנכון ולהשגת אפקט יוקרתי.

בחירת חומרי ההדפסה הנכונים
מעבר לעיצוב ולאיכות ההדפסה, ישנה חשיבות גדולה גם לבחירת החומרים הנכונים. חומרי גלם איכותיים למדבקה כמו נייר מיוחד, ציפויים מבריקים או מאט, ושימוש בשיטות דפוס מתקדמות יכולים להוסיף למראה הכללי ולשדרג את החוויה הוויזואלית. בחירה בחומרים אלו מדגישה את המסר המרכזי – יין יוקרתי עם תשומת לב לכל פרט.

היתרונות בשימוש בטכנולוגיות דפוס מתקדמות
הטכנולוגיות המתקדמות שקיימות היום מאפשרות להשיג תוצאות מרשימות ביותר בתחום הדפסת המדבקות. בין אם מדובר בהדפסה דיגיטלית מתקדמת, שימוש בהטבעות חום, או אפילו בטכנולוגיות תלת-ממדיות, כל אלה מאפשרות ליצור מדבקות ייחודיות ומותאמות אישית שמותירות רושם בלתי נשכח.

לסיכום
בין אם מדובר בבקבוק יין לאירוע מיוחד או במתנה יוקרתית, המדבקה היא חלק בלתי נפרד מהחוויה. השקעה במדבקה איכותית ומעוצבת בקפידה היא ההבדל הקטן שיכול לעשות את ההבדל הגדול בתפיסת המותג בעיני הלקוח. בעידן שבו הוויזואליות משחקת תפקיד מרכזי בהחלטות הקנייה, יש להקפיד על כל פרט ופרט כדי לוודא שהמוצר משדר את היוקרה והאיכות שהוא מבקש להציג.

בסרטון הבא תוכלו לראות את תהליך ההדפסה הייחודי שלנו למדבקת יין יוקרתית – כל צבע, קו וטקסטורה מדויקים עד הפרט הכי קטן. איכות ההדפסה הגבוהה מבטיחה שהמוצר שלכם יקבל את תשומת הלב שמגיעה לו, מהמדף ועד הכוס.
רוצים שגם המותג שלכם יבלוט עם מדבקות ברמה הגבוהה ביותר?
צרו איתנו קשר היום והפכו כל בקבוק ליצירת אמנות! 🍷

0

המותג JUMBO יוון פתח הבוקר, שישי, את החנות השנייה שלו בארץ, בחוצות המפרץ אאוטלט, חיפה. החנות משתרעת על פני שטח של כ-10,000 מ"ר ב-2 קומות מסחר גדולות מאוד.בימים אלו נמצאות בבנייה עוד כ- 4 חנויות של המותג, בשטח של כ-10,000 מ"ר כל אחת, במתחם איקאה באר שבע, סטאר סנטר אשדוד, מזרח נתניה ונווה ימין כפר סבא.

JUMBO יוון הינה רשת בינלאומית אשר מציעה מעל מיליון פריטים במחירים אטרקטיביים במיוחד, עם מגוון גדול בכל קטגוריה ובחוויית קניה מהנה ויוצאת דופן.ניתן למצוא ברשת מגוון עצום של קטגוריות מוצרים בדומה לחנויות הרשת בחו"ל, ביניהן: צעצועים, מוצרי תינוקות, כלים ונוי לבית, ביגוד ואביזרים, כלי כתיבה, מוצרי ניקיון, טואלטיקה, מוצרי ספורט, מוצרים לבע"ח, פריטים עונתיים ועוד.

בנוסף ב- JUMBO יוון ניתן למצוא מגוון רחב של מותגים אהובים ומוכרים, כגון: לגו, ברבי, דיסני, פישר פרייס, פליימוביל, Nerf, littleponey, קוביה, Foxmind ועוד.מסלול ההליכה בחנות הינו מעגלי ותוך שימוש בעגלות ומסועים במטרה לאפשר ללקוחות מעבר חוויתי ונוח בין שלל המחלקות. מרבית הפריטים בחנות נמכרים בטווח המחירים: 0.90-19.90 ₪.

אבי טובול, מנכ"ל JUMBO יוון: "ג'מבו יוון היא עולם של אינסוף אפשרויות, עם חווית קניה שאין שנייה לה והכל במחירים אטרקטיביים במיוחד. פתיחת החנות בחוצות המפרץ-חיפה היא צעד משמעותי בהתרחבות שלנו בארץ, אנו גאים להמשיך להביא לצרכנים בישראל את המגוון הרחב והאיכותי של המוצרים שהרשת מציעה, ומחויבים להמשיך ולהעניק חווית קנייה ייחודית ויוצאת דופן".

חיים חורש, מנכ"ל  מתחם הקניות חוצות המפרץ אאוטלט: "חוצות המפרץ  הוא האואטלט הגדול והמוביל בישראל, המספק חווית בילוי וקנייה אטרקטיבית לאלפי מבקרים ביום, זאת הודות לתמהיל מדויק והימצאותם של מגוון רב של מותגים בינלאומיים ומקומיים נחשקים, לצד בתי קפה, מסעדות, משחקיות  ומקומות בילוי לכל המשפחה,  תחת קורת גג אחת. אנו שמחים וגאים על בחירת קבוצת פוקס לפתוח את הסניף השני של ג'מבו יוון בחוצות המפרץ, כניסתו של המותג מהווה עבורנו מהלך  משמעותי בהגדלת התמהיל לרווחתם של תושבי הצפון. אנו פועלים כל העת על מנת לחדש ולרענן בהתאם לצרכים ולטעמים המשתנים של קהל הלקוחות שלנו, המגיעים מכל רחבי הארץ, וממשיכים לקדם הכנסת מותגים חדשים ומבוקשים״.

0

סמי בכיכר – חוויית הבשרים האולטימטיבית בחדרה

בכיכר המרכזית של חדרה, ניצבת גאוות העיר – מסעדת "סמי בכיכר". המקום שבו חובבי הבשר נהנים מאיכות בלתי מתפשרת, אווירה מזמינה, ושירות יוצא דופן.

מסורת של איכות

ב"סמי בכיכר" מאמינים שהבסיס לכל ארוחה מושלמת הוא שימוש בחומרי גלם מובחרים. אנו מקפידים לבחור את נתחי הבשר הטובים ביותר, המגיעים ישירות מהמגדלים המובילים בארץ. כל מנה בתפריט עוברת תהליך מוקפד של הכנה וצלייה כדי להבטיח חוויה קולינרית יוצאת דופן.

תפריט מגוון ועשיר

התפריט שלנו מציע שפע של מנות בשר קלאסיות ומיוחדות, המתאימות לכל טעם. מסטייקים עסיסיים ושיפודים בטעמים ייחודיים ועד להמבורגרים מושלמים עם תוספות מפתיעות – כל אחד יכול למצוא את המנה שמתאימה לו. בנוסף, אנו מציעים מבחר מנות פתיחה, סלטים רעננים וקינוחים מתוקים לסיום מושלם של הארוחה.

אווירה מושלמת לכל אירוע

"סמי בכיכר" הוא הרבה יותר ממסעדה – זהו מקום שבו תוכלו להרגיש בבית. העיצוב החם, המוזיקה הנעימה והשירות האדיב יוצרים אווירה אידיאלית לכל סוג של מפגש – בין אם מדובר בארוחה רומנטית לשניים, מפגש חברים, או אירוע משפחתי גדול.

אירועים בהתאמה אישית

מחפשים מקום לאירוע מיוחד? "סמי בכיכר" מציעה שירותי אירוח מותאמים אישית לאירועים פרטיים ועסקיים. נשמח לעזור לכם לתכנן אירוע שכולו חגיגה של טעמים, באווירה שתשאיר רושם עמוק על האורחים שלכם.

מוזמנים לבקר ולהתרשם

אנחנו מזמינים אתכם לחוות את הייחודיות של "סמי בכיכר". בואו לגלות את טעמי הבשר המופלאים, את השירות המושלם ואת האווירה הבלתי נשכחת. כל ביקור אצלנו הוא חוויה שאי אפשר לשכוח.

כאשר חושבים על מסעדות בשרים מעולות בישראל, מיד עולות בראש ערים כמו תל אביב או ירושלים. אך אם אתם מחפשים חוויה קולינרית מרשימה בלב השרון, יש מקום אחד שחובה להכיר – מסעדת "סמי בכיכר" בחדרה.

בשר שמכבד את עצמו

בסמי בכיכר, הבשר הוא לא סתם רכיב בתפריט – הוא כוכב הערב. כל נתח בשר שנכנס למטבח המסעדה עובר בדיקה קפדנית כדי לוודא שהוא עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר. מהסטייקים העסיסיים, דרך השיפודים המורכבים בטעמים מפתיעים ועד ההמבורגרים המושלמים – כל מנה מתוכננת בקפידה כדי להוציא את המיטב מכל נתח.

הבשרים במסעדה מוכנים במיומנות גבוהה על גריל פתוח, שמעניק להם את טעמי הצלייה המיוחדים ואת המרקם המושלם. בכל מנה מורגשת האהבה וההקפדה על הפרטים הקטנים שהופכים את החוויה הקולינרית לבלתי נשכחת.

אווירה חמה ומזמינה

סמי בכיכר הוא הרבה יותר ממסעדה, זהו מקום שבו האוכל והאווירה מתחברים ליצירת חוויה כוללת. העיצוב הכפרי של המסעדה, השולחנות העשויים עץ מלא, והתאורה הרכה יוצרים אווירה חמה ומזמינה, שמתאימה לכל סוג של בילוי.

בין אם מדובר בארוחה משפחתית, במפגש עם חברים או בארוחה רומנטית לשניים, הצוות של סמי בכיכר ידאג שתרגישו בנוח ותיהנו מכל רגע. השירות במסעדה הוא אישי ומסור, והצוות תמיד מוכן להמליץ על המנות הטובות ביותר ולהתאים את החוויה בדיוק לטעם שלכם.

מקום לאירועים מיוחדים

מלבד היותה מסעדה מעולה, סמי בכיכר מתאימה במיוחד לאירוח אירועים פרטיים. אם אתם מחפשים מקום לערוך בו יום הולדת, אירוע חברה, או כל חגיגה אחרת, המסעדה מציעה אפשרויות אירוח בהתאמה אישית, עם תפריטים מיוחדים ואווירה חגיגית.

מסורת של איכות

מאחורי ההצלחה של סמי בכיכר עומדת מסורת ארוכת שנים של אהבה לבשר והקפדה על איכות. הסיפור של המסעדה מתחיל במשפחה שהקדישה את חייה לשימור המסורת הקולינרית ולהתאמתה לטעמים המודרניים. כך נולד השילוב הייחודי שמציעה המסעדה – כבוד לטעמים הקלאסיים עם נגיעות של חדשנות ורעננות.

בואו לגלות את סמי בכיכר

אם אתם בחדרה או בסביבה, אסור לכם לפספס את החוויה הקולינרית שמחכה לכם בסמי בכיכר. בין אם אתם חובבי בשר מושבעים או פשוט מחפשים מקום לארוחה טובה, סמי בכיכר מציעה חוויה שתשאיר לכם טעם של עוד.

כתובת: כיכר העיר, חדרה
שעות פתיחה: ראשון-חמישי 12:00-23:00, שישי 12:00-15:00, שבת 18:00-23:00

0

ליקר האייריש קרים האהוב והמוכר ביותר בעולם, המשלב את הוויסקי המופלא של אירלנד יחד עם שמנת נהדרת מתחבר הפעם עם טירמיסו, הקינוח האייקוני ויחד הם יוצרים ליקר קינוחי נפלא עם ארומה של טירמיסו – קפה וקקאו יחד עם טעמי קפה ושוקולד מלטפים וקרמיים. מומלץ ליהנות עם כמה קוביות קרח, להוסיף לקפה, או כמרכיב בקוקטיילים .

אסם נסטלה משיקה מהדורה מוגבלת נוספת של פודינג נוגט האהוב שמתאים כמילוי או כטופינג לכל עוגה או מאפה, לקינוחים שונים החל ממתוקים ועד מתוק מלוח.

אסם מרחיבה את מגוון חטיפי הקרקר שלה לעולמות חדשים ומרגשים של טעמים ומרקמים, ומשיקה את 'אסם חטיפי קרקר מתובלים' במרקם קריספי חדשני שיכניסו טעם חדש ומרענן לקיץ שלכם:אסם חטיפי קרקר אפויים בתיבול ביסלי בצל ושמנת בצל!

"נביעות", חברת המים המינרליים, משיקה טעם חדש ומרענן לקיץ – תפוח פירות יער. הטעם החדש יצטרף לשאר משקאות המים בטעמים של נביעות.המשקאות מכילים גם ויטמינים מקבוצת B ויש להם ערך קלורי של כ- 15 קלוריות בלבד ל-100 מ"ל משקה.

מותג המשקאות ספרייט מגיע למדפים עם טעם חדש: ZERO בטעם לימון נענע מרענן, המתאים במיוחד לשיא החום.

המותג צ'יטוס מבית שטראוס חוזר למדפים עם החטיף הטרנדי 'צ'יטוס ביג' ממשפחת פאפס. הכדורים הגדולים והנימוחים חוזרים בענק, במהדורה מוגבלת, לחוויה צ'יזית בלתי נשכחת בכל ביס.

חברת הוופלים והעוגיות "מן" תציין השנה  70 שנה להיווסדה. לרגל המאורע תשיק החברה מהדורה מיוחדת לחגים של אריזת ופלים ייחודית בקופסת פח מעוצבת בדומה לצורה שבא שווקו הוופלים לפני שבעים שנה. המארז יכיל 52 יחידות של וופל אישי מצופה כחול.

"פיצה האט" רשת הפיצריות הגדולה והמובילה בישראל משיקה בכל סניפיה בשיתוף פעולה עם הבייקהאוס המוכר בישראל "The ShowRoom" עוגיות טעימות במיוחד שיסיימו כל ארוחה בטעם מתוק.במסגרת שיתוף הפעולה בין שתי הרשתות, יאפו העוגיות המפנקות בתנורי "פיצה האט".מעכשיו, בהזמנת פיצה תוכלו ליהנות גם מזוג עוגיות חמות ונימוחות של השואו רום, אשר יאפו בתנורים הלוהטים של ״פיצה האט״ במקום.העוגיות בטעמי פאדג' שוקולד ושוקולד צ'יפס. העוגיות נמכרות במארז זוגי של שתי עוגיות לבחירה במחיר שווה במיוחד! 29.90 ₪ בלבד. בנוסף, יש אפשרות להזמין את אחד מטעמי הגלידה האהובה של בן & ג'ריס ובכך ליצור עם זוג העוגיות את הקינוח המושלם. העוגיות יושקו בתחילת ספטמבר וצפויות להיות להיט. איזה כיף שמעכשיו ניתן ליהנות גם מפיצה האט וגם מהעוגיות של The Showroom בפריסה ארצית  את המארז ניתן להזמין  באתר ובאפליקציה "פיצה האט" www.pizzahut.co.il

מחלבות גד מציגים: סנדוויצ'ים מושקעים לכל המשפחה, כי גם למבוגרים מגיע סנדוויץ' שווה וטעים. במארז תוכלו להנות מסדרת הפרוסות המפנקת של גד עם הצעות לכריכים מפנקים וקופסת אוכל- שתחזיר את כל המשפחה לשגרה, בצורה הכי טובה שיש.מחלבות גד הידועים בחדשנות ובמוצרי גבינה איכותיים, משווקים את הגבינות הכי טעימות בפרוסות: כי בשביל הגבינות האלו המציאו את הסנדוויץ'. סדרת הפרוסות כוללת: פרוסות מוצרלה, פרוסות מוצרלה מעושנות, פרוסות גאודה, פרוסות גאודה עיזים, פרוסות צ'דר ופרוסות פקורינו.

באלטמן משיקים מארז מוצרי קיץ שמכיל פרוביוטיק Intense – פרוביוטיקה לפעילות אינטנסיבית המיוצרת בטכנולוגיה פטנטית- Bio Protector, פלקסיטול משחה לכף הרגל- נוסחה זו יעילה במיוחד ומכילה בתוספת 25% אוריאה בתוספת סינטיפדה – צמח אוסטרלי ייחודי בעל תכונות להזנת העור. המשחה אינה שומנית ומועשרת בפרו שמן עץ L-ARGININE, E ויטמין ,B5 ויטמין התה, אלוורה וחמאת שיאהֿ, ופלקסיטול משחה לשפתיים + SPF 50– משחה לשפתיים SPF 50+המזינה ומלחחת את השפתיים תוך מתן הגנה מירבית מפני חשיפה לשמש ואובדן לחות.

 

 

לקראת חודש המודעות לסרטן השד, משיקים Lenor יחד עם סופר-פארם, שיתוף פעולה מיוחד עם עמותת אחת מתשע, המעלה מודעות לחשיבות הגילוי המוקדם ותומכת ומלווה נשים חולות ומחלימות מסרטן השד. במסגרת שיתוף הפעולה יושקו, במהדורה מוגבלת, כדוריות כביסה בצבע ורוד, במטרה להעלות את המודעות לחשיבות הבדיקות. בנוסף, על כל רכישה של אחד ממוצרי Lenor, תתרום Lenor 5 ₪ לעמותת אחת מתשע. הכדוריות החדשות מצטרפות למגוון המוצרים הקיים של Lenor הכולל את כדוריות הבישום בניחוח רענן וכדוריות הבישום בניחוח אריאל המבטיחות הנאה רצופה מריח משכר במשך 12 שבועות אחסון בארון סגור.את הכדוריות החדשות ניתן להשיג החל מ-28 באוגוסט בסניפים ובסופר-פארם אונליין.

מותג טיפוח השיער הבינלאומי 'אלביב' מבית 'לוריאל פריז',  משיק לראשונה סדרת פרמיום ללא סולפטים לכל סוגי השיער השבור והפגום:  BOND REPAIR (בונד ריפייר).הסדרה החדשה מציעה שגרת טיפוח משקמת לבעלות שיער פגום ושבור עקב טיפולים כמו צביעה, גוונים, פנים, החלקות ועוד.מוצרי סדרת 'בונד ריפייר' החדשה מכילים  חומצה ציטרית, אשר בזכות המבנה המולקולרי שלה מסוגלת לחדור לעומק סיב השערה לבנות מחדש ולחזק קשרים פנימיים פגומים.

מותג הטיפוח הבינלאומי ליראק פריז משיק קרם פנים אנטיאייג'ינג המתאים גם לאזורים החשופים- מחשוף, כתפיים, קו הצוואר ועוד לאחר החשיפה לשמש: סורבה אפטר סאן במרקם קטיפתי לשימוש לאחר חשיפה לשמש, מעניק הזנה עמוקה, קירור והרגעת העור,  אפקט של שימר לאחר השיזוף. המרקם המיוחד מותיר את העור רך, קורן ובריא במראה זוהר ורענן.  ניחוח אייקוני של קוקוס, יסמין לבן ווניל.

0

עודד שטראוס: הבעלים ומנהל השיווק של רשת ויוינו
עודד שטראוס הוא דמות בולטת בתחום המסעדנות בישראל, המוכר בעיקר בזכות תפקידו כבעלים ומנהל השיווק וחוויית הלקוח של רשת המסעדות ויוינו. רשת זו, אשר מתמחה במטבח האיטלקי, זוכה להצלחה רבה בקרב הקהל הישראלי, הודות לשילוב מוצלח בין חוויית לקוח מרשימה ושיווק מדויק.

קריירה והישגים
שטראוס התחיל את דרכו בעולם המסעדנות עוד בגיל צעיר, כאשר למד את רזי המקצוע במסעדות שונות וניהל פרויקטים קולינריים מוצלחים. הידע והניסיון שצבר במשך השנים אפשרו לו להוביל את ויוינו להצלחות. תחת ניהולו, הרשת התרחבה והפכה לשם דבר בתחום הקולינריה בארץ.
כמנהל השיווק וחוויית הלקוח, שטראוס שם דגש על יצירת חוויה בלתי נשכחת לכל לקוח הנכנס למסעדות הרשת. הוא דוגל באיכות שירות גבוהה ובמיתוג המותאם לערכים של המטבח האיטלקי, דבר המאפשר לרשת להתבלט בשוק המסעדות המקומי.

הגישה של עודד שטראוס לשיווק וחוויית הלקוח
שטראוס משלב בין גישה מסורתית למודרנית בשיווק, תוך דגש על נוכחות דיגיטלית חזקה, שיווק ברשתות חברתיות ופיתוח קשרים אישיים עם הלקוחות. הוא מבין את החשיבות של אינטראקציה ישירה עם הקהל ומאמין במתן מענה מהיר ואישי לצורכי הלקוחות.

בעולם המסעדנות התחרותי, לא רבים מצליחים להתבלט, אך עודד שטראוס הוא בהחלט אחד מהם. הבעלים ומנהל השיווק וחוויית הלקוח של רשת ויוינו, שטראוס, הוביל את הרשת להצלחה מרשימה, שהפכה אותה לאחת מהאהובות והמוערכות ביותר בישראל.

החזון של ויוינו
כבר מההתחלה, היה ברור ששטראוס לא מתכוון להסתפק בסטנדרטים המקובלים. חזונו היה להקים רשת מסעדות שתציע לא רק אוכל איכותי ומדויק, אלא גם חוויה כוללת שתיגע בכל אחד מהחושים. ביוינו, כל פרט מחושב בקפידה – מהעיצוב החם והאינטימי, דרך השירות המסור ועד למנות המעוצבות והטעימות, בהשראת המטבח האיטלקי המסורתי.

שיווק יצירתי ומחובר ללקוח
במסגרת תפקידו כמנהל השיווק, שטראוס שם דגש על יצירת מערך שיווקי יצירתי ומחובר ללקוח. הוא זיהה את הצורך בקשר אישי ומיוחד עם הלקוחות, והטמיע ברשת גישה חדשנית לשיווק דיגיטלי, תוך שימוש נרחב ברשתות החברתיות ובפלטפורמות נוספות. בכך, הצליח להבטיח שהלקוחות ירגישו חלק ממשפחת ויוינו בכל ביקור, ומעבר לו.

חוויית לקוח בלתי נשכחת
תחת הנהגתו של שטראוס, חוויית הלקוח הפכה לערך עליון. כל ביקור ביוינו הוא מסע לחיים הטובים של איטליה, עם מנות אותנטיות ושירות שעושה את ההבדל. שטראוס משקיע רבות בהדרכת הצוותים בכל הסניפים, ומבטיח שהם יעניקו חוויה שמתחילה ברגע שהלקוח נכנס למסעדה, ולא מסתיימת גם לאחר שהוא עוזב.

הצלחה שמדברת בעד עצמה
תחת ניהולו של שטראוס, ויוינו ממשיכה לצמוח ולהתרחב, ולסחוף אחריה קהל נאמן שמעריך את השילוב בין איכות, מקצועיות וחוויה. גם בתקופות מאתגרות, כמו תקופת הקורונה, הצליחה הרשת לשמור על חיבור עם הלקוחות ולהתאים את עצמה לצרכים המשתנים.

סיכום
עודד שטראוס הוא יותר ממסעדן; הוא יזם, מנהיג וחזון. בזכותו, רשת ויוינו היא לא רק מקום שבו אוכלים – היא חוויה שלמה, המספקת לאורחים רגעים של הנאה ואושר. עם שילוב מושלם של מקצועיות ואהבה למה שהוא עושה, שטראוס ימשיך להוביל את ויוינו לפסגות חדשות, ולהשאיר חותם בל יימחה בעולם המסעדנות בישראל.

0

בהמשך למאמר הקודם , מצורפת דוגמה ונתונים עם מחלקה המטפלת במניעת אובדן או בלעדיה .

מצב נתון ללא מחלקה:

היקף מכירות – 125,000,000 ₪

מלאי בספרים – 65,000,000 ₪

מלאי ספור – 62,000,000 ₪

הפרש/חוסר – 3,000,000- ₪

רמת הפחת – 2.4%

 

פעילות נכונה של מחלקת מניעת אובדן 

היקף מכירות – 125,000,000 ₪

מלאי בספרים – 65,000,000 ₪

מלאי ספור – 63,500,000 ₪

הפרש/חוסר – 1,500,000- ₪

רמת הפחת – 1.2%

גידול של  1,500,000 ₪ ברווח הגולמי של החברה.

השקעה במערך מניעת אובדן 30% – 900,000 ₪. (נגזרת מהחוסר של 3,000,000- ₪) 

הרווח הגולמי שנוסף: 600,000 ₪ (על-פי דרך חישוב זו).

חשוב לזכור : כי קיימים מצבים בהם יש צורך להשקיע בשלב הראשוני מעבר לתקציב הנתון בכדי להגיע למצב של תחילת עבודה סדורה.

0

SHISEIDO משיקים ניחוח חדש ומסתורי המצטרף לקולקציית גינזה: Ginza Night Eau de Parfum Intense- בניחוח פרחוני עצי אנין שיעניק הילה מגנטית לכל אישה שתאמץ אותו.בקבוק הלילה של גינזה משקף את הניחוח הממתין בתוכו, ומאמץ גוונים כהים וחשאיים יותר. הלכה הכפולה הוורודה הזוהרת מעמיקה עד לגוון סגול עז.

מותג התזונה המהפכני של ליאת חתוכה מתרחב ומשיק קרם פנים המשלב הגנה מהשמש והזנה לעור.BB QUEEN מכיל פיגמנט המתאים את עצמו לגוון העור המקנה כיסוי קל לשמירה על גוון במראה אחיד.בשימוש בBB QUEEN נהנים מ4 פעולות בתכשיר אחד:הענקת לחות, שיקום העור, הגנה מקרני השמש וכיסוי עדין. *הקרם מיוצר כחול לבן ובמהלך חודש אוגוסט יוצע במחיר השקה מיוחד של 149₪ (במקום 239₪)

מותג טיפוח השיער הבינלאומי 'אלביב' מבית לוריאל פריז משיק לראשונה: מוס לעיצוב השיער עם ניחוח מתמשך, מועשר בניאצינמיד ושמן קיק. המוס החדש מגביר לחות ורכות, מפחית שוונצים ללא הכבדה על השיער, מגביר את הקופצניות וגמישות התלתלים ומעניק מראה שיער מוגדר עד 48 שעות ללא תחושה נוקשה.

מותג הפרמיום לטיפוח השיער HASK (האסק) משיק  סדרה  חדשה ייעודית לשיער מתולתל HASK CURL CARE  המתאימה לכל סוגי התלתלים. מוצרי סדרת התלתלים של האסק מועשרים בשמן קוקוס, שמן ארגן וויטמין E . ללא סולפטים, פתלטים, פרבנים, סיליקונים, גלוטן, אלכוהול מייבש וצבעים מלאכותיים.הסדרה כוללת 5 מוצרים המעניקים פתרון מקיף לטיפול וטיפוח  התלתלים משלב החפיפה עד לשלב העיצוב.

לקראת החזרה ללימודים, LISTERINE, מותג היגיינת הפה, מציע את מוצרי שטיפת הפה: LISTERINE COOL MINT MIND TEST בטעם מנטה מעודן ואת  SMART RINSE LISTERINE  בטעם פירות יער לילדים.

מותג היופי ג'ייד משיק את: ON POINT עיפרון שפתיים בגימור מאט בעל מרקם רך וקטיפתי המיועד לתיחום, הגדרה, מילוי והדגשת השפתיים.העיפרון כולל מברשת מקצועית מובנית המאפשרת תיחום ומריחה מדויקים. הוא מכיל ריכוז גבוה של פיגמנטים, ויטמין E ומרכיבים איכותיים נוספים, המבטיחים מראה מאט וחלק עם כיסוי מלא בתשעה גוונים מרהיבים.

 

רשתZER4U  מציגה לראשונה בישראל ובבלעדיות את מותגי האלכוהול, וויסקי, ג'ין וודקה מאירלנד"BLACKWATER" ו-"Clonakilty". לדברי יוסי כהן, מנכ"ל ZER4U : "ZER4U הרחיבה את סל המוצרים ופתחה חנות יין ואלכוהול כחלק ממהלך אסטרטגי, התומך בתעשייה ישראלית ליינות בוטיק איכותיים כבר לפני ארבע שנים. ההתמקדות היתה ביינות ישראליים של יקבים בארץ על מנת להנגיש ללקוח יקבי בוטיק ישראליים איכותיים, וזאת לצריכה עצמית הביתה לאירוח או אירוע. כמובן שזה בא בנוסף, למשלוח המתנות המסורתי של מארז או עם זר פרחים. לאור ההצלחה והתרחבות קטגוריית היינות והאלכוהול ברשת, אנו שמחים להוסיף ולהנגיש לקהל בישראל שני מותגים איכותיים במיוחד הישר מאירלנד. משלוחי היינות והאלכוהול יכולים להגיע לכל נקודה בארץ תוך שלוש שעות בלבד ונמכרים במחיר זהה למחיר היצרן. "

 

 

 

"אפיכל", הידוע בסירופים הקלאסיים והאהובים – סירופ בטעם מייפל וסירופ בטעם שוקולד,משיק סירופ חדש בטעם פירות יער במהדורה מיוחדת למגוון שימושים אשר ישדרג בקלות כמעט כל מאכל – פנקייקים, מעדנים, עוגות, מאפים, גלידות וכו'.

אסם מרחיבה את סדרת אסם CHIPS ומשיקה במהדורה מוגבלת: CHIPS Hand Cooked – Styleצ'יפס קריספי במיוחד שמיוצר בשיטת הכנה מיוחדת באופן שמדמה שיטה "מסורתית ביתית".

תנובה מרחיבה את מותג 'דגי תנובה' ונכנסת לראשונה לקטגוריית הדגים המצופים. החברה השיקה סדרה חדשה הכוללת נגסי פילה דג (נאגטס) אמנון בציפוי טמפורה ושניצל דג פילה אמנון מצופה פירורי לחם. המוצרים מגיעים קפואים ומיועדים לטיגון או אפיה בתנור או צליה בנינג'ה .

מותג דגני הבוקר תלמה וההתאחדות הישראלית לספורט נכים משיקות מיזם משותף שמטרתו לעודד ילדות, ילדים ונוער עם מוגבלויות פיזיות ו/או לקות ראייה או עיוורון, לעסוק בפעילות ספורטיבית. במסגרת המיזם, נבחרו שני ילדים וילדה עם מוגבלויות שנמצאים  בתחילת דרכם הספורטיבית, אל הילדים וילדות, צוותו מנטוריות שהן ספורטאיות פאראלימפיות כדי שילוו וידריכו אותם. תמונות של צמדי הספורטאים והספורטאיות יופיעו על גבי אריזות במהדורה מיוחדת למוצר הדגל של החברה, "קורנפלקס של אלופים ואלופות".

מנה חמה,ממשיכה להתחדש ולהפתיע ולקחת את הצרכנים לטיול קולינרי ברחבי העולם, עם מגוון טעמים מהמטבחים האסיאתיים האהובים.עם שני טעמים חדשים ומרגשים במהדורה מיוחדת:מנה חמה נודלס בסגנון פיליפיני חריף אש ומנה חמה נודלס בסגנון הודי חריף בקטנה.

חברת מעדנות,מרחיבה את מגוון הפיצות MAMA MIA ומשיקה טעמים נוספים: פיצה מבצק עבה בתוספת תירס, ופיצה מבצק עבה עם תוספות בסגנון מקסיקני, הכוללות תירס, פלפל אדום ופלפל חלפיניו חריף.

ריו מרה, מותג הטונה המוביל באיטליה, מציע לקיץ 2024  סדרת אינסלטיסימה- הסדרה מציעה 4 טעמים שונים של ארוחות עשירות בחלבון,המשלבות טונה מובחרת עם ירקות: ארוחה מקסיקנית, ירקות גינה, אורז וירקות וקוסקוס עם ירקות.

מותג המשקאות פריגת, מרחיב את סדרת פריגת MIX ומשיק מהדורה קייצית במיוחד בטעמי אבטיח נענע ומלונענע- פירות קיץ עסיסיים שכולנו אוהבים. הטעמים החדשים מצטרפים אל שאר הטעמים האהודים בסדרה: תות בננה, אפרסק משמש ואננס בננה אגס. בדומה ליתר מוצרי פריגת הנמכרים במקרר, גם סדרת פריגת MIX הינה ללא חומרים משמרים וכמובן Vegan friendly.

המותג הקולינרי 'מאסטר שף' מרחיב את קטגוריית רטביי המזרח ומשיק:  רוטב סאטה בוטנים,המיוצר בתאילנד, הוא מתאים לשימוש בהכנת טופו, פרגיות, בקר, כמרינדה או רוטב ששמים בסוף ההכנה, וכן מתאים כרוטב לסלט, לנודלס,למוקפץ ואפילו יעבוד כמטבל לצד הארוחה. הרוטב מגיע בבקבוק נוח לשימוש השומר על הטריות.

"גורי" ממשיכה את ההצלחה ומשיקה תחת המותג TRU סדרת מוצרים חדשה מופחתי סוכר וקלוריות – גרנולה ואבקת שוקו – וכן ממתיקים של מותג TRUVIA- בין המוצרים אבקת שוקו ללא סוכר המכילה (ב-6 גרם אבקה לכוס משקה) רק 2.7 קלוריות בלבד ו-0 סוכרגרנולה בטעמים – קוקוס ושוקולד, פירות ותותים מכילות 32%-54% דגנים מלאים (תלוי בסוג הגרנולה) ללא תוספת סוכר חום/לבן, סילאן או דבש

0

ביוני השנה צויינו 20 למותה של המשוררת והמלחינה נעמי שמר עם סדרת מופעים משיריה, שירים שעיצבו את פס הקול הישראלי.

המופע, הוא דיאלוג מוזיקלי בין בנה של נעמי שמר, המוזיקאי והיוצר אריאל הורוביץ לקבוצה נבחרת של זמרות יוצרות מהדור הצעיר בארץ, שמרכיבות יחד את ״האחיות שמר 24״.

הורוביץ, עם ההומור באופייני לו, נותן הצצה לסיפורים האישיים שמאחורי שיריה של אימו ויחד עם הזמרות היוצרות, הם מצדיעים לשמר בפרשנות עכשווית לשיריה.

במופע הבכורה תצטרף לאריאל ולבנות חוה אלברשטיין, מי שאחראית לכמה מהביצועים המקוריים והקלאסיים לשיריה של נעמי ("לו יהי", "שיר נולד" ועוד…).

נעמי שמר ציירה לנו את מפת הארץ – מ״חורשת האקליפטוס״ דרך ״ירושלים של זהב״ ועד ״העיר הלבנה״. היא ליוותה אותנו בכאבים עם ״אנחנו שנינו מאותו הכפר״ ובשמחות עם ״תלבשי לבן״, היא הלכה איתנו לגן הילדים עם ״אצלנו בחצר״ ולצבא עם ״בהיאחזות הנחל בסיני״.

המופע ״כשאימא באה הנה״ מאפשר לנו להתרפק על שמר היוצרת ובאותו הזמן להכיר את נעמי הפרטית.

השם "האחיות שמר 24" מהדהד את הרכב הנשים החלוצי שהקימה שמר באמצע שנות השישים.
אור אדרי, דניאל רובין, מעיין ליניק, נילי פינק ועינת הראל, הן מהזמרות היוצרות והמוזיקאיות הצעירות הבולטות והמקוריות בדורן ויחד – כלהקת הבית של המופע, הן מביאות לבמה את הרוח הנשית המהפכנית והרעננה שהביאה שמר בזמנה למוזיקה הישראלית כולה. 

זכרונות הילדות והסיפורים מאחורי השירים: אריאל הורוביץ

עיבודים והפקה מוסיקלית: אריאל הורוביץ ו״האחיות שמר 24״

אור אדרי – בס, גלוקנשפיל, קלידים, שירה וקולות
דניאל רובין – פסנתר, קלידים, גיטרה אקוסטית, כלי הקשה, שירה וקולות
מעיין ליניק – צ׳לו, קלידים, שירה וקולות
נילי פינק – גיטרה, שירה וקולות
עינת הראל – תופים, שירה וקולות
אריאל הורוביץ – פסנתר, קלידים, בס, שירה וקולות

מחירי כרטיסים: 149 – 199 ₪ 

רביעי – 4.9 – היכל התרבות ק. מוצקין – 20:30. אורחת – מיקי קם

 

 

0

מאיר גבאי ריהוט משרדי בע"מ היא חברה ישראלית הפועלת בתחום הריהוט המשרדי וממוקמת בצפון הארץ. החברה מתמחה בעיצוב, ייצור ושיווק ריהוט משרדי איכותי, תוך דגש על התאמה לצרכים הארגונומיים והעסקיים של לקוחותיה.

היתרון של מאיר גבאי על פני מתחרים הוא לא רק באיכות המוצרים, אלא גם בשירותים הנלווים שהוא מספק, כולל ייעוץ ועיצוב פנים במקום, ללא תוספת תשלום. החברה מציעה פתרונות מותאמים אישית המתאימים למגוון רחב של צרכים ודרישות, עם אולם תצוגה מרשים הכולל מערכות ריהוט, כיסאות משרדיים, מערכות ישיבה, ופתרונות הצללה.

היסטוריה ופעילות: החברה פעילה כבר מעל 24 שנים, וצברה ניסיון רב בשוק המקומי והבינלאומי. היא מציבה את עצמה כחברה מובילה בתחום, בזכות החדשנות והמחויבות לשירות לקוחות מצוין

  • שירות מותאם אישית: החברה מציעה לא רק מוצרים איכותיים, אלא גם שירותי עיצוב פנים הכוללים ייעוץ ותכנון בזמן קצר, מה שמאפשר ללקוחות לקבל פתרונות שמתאימים בדיוק לצרכים שלהם, ללא תוספת תשלום. שירות זה מעניק לחברה יתרון משמעותי על פני המתחרים, שאינם מספקים שירותים דומים.
  • ניסיון וחדשנות: עם למעלה מ-24 שנות פעילות, החברה צברה ידע וניסיון רב שמאפשרים לה להציע פתרונות ריהוט חדשניים ומותאמים אישית. החברה ידועה בעיצוביה המרשימים וביכולת שלה להתאים את הריהוט לצרכים ארגונומיים שונים.
  • איכות גבוהה: כל המוצרים של מאיר גבאי מיוצרים באיכות גבוהה ביותר, והם מתוכננים להחזיק מעמד לאורך זמן, תוך התחשבות בנוחות המשתמשים.
  • אולם תצוגה מרשים: החברה מחזיקה אולם תצוגה גדול שבו ניתן למצוא מגוון רחב של מוצרים, כולל כיסאות, מערכות ישיבה, ופתרונות הצללה

0

חדש מסנו סושי – נייר אפייה מותאם אישית לתבניות אינגליש קייק- הפתרון המושלם לאפייה קלה ומהירה של עוגות אינגליש קייק, פשטידות ועוד: נייר אפייה המותאם במיוחד לתבנית האינגליש קייק המלבנית הצרה. אין עוד צורך בחיתוך והתאמה של נייר האפייה, פשוט הניחו את סנו סושי נייר אפייה לאינגליש קייק ישירות בתוך התבנית והתחילו לאפות. הנייר עמיד בחום עד 220 מעלות צלזיוס ומאפשר ליצור מנות טעימות ומשביעות לכל המשפחה בקלות ובמהירות.

לפני כחצי שנה נכנסה יפאורה לראשונה לעולם האלכוהול עם סגמנט חדש למותג .Schweppesסדרת קוקטיילים מוכנים לשתייה המכילים 5% אלכוהול בארבעה טעמים אהובים וקלאסיים: וודקה ראשון, ג'ין וטוניק, מוחיטו קלאסי ולימונערק. הקוקטיילים מתאימים לאירוח ולשתייה ביתית, איפה שרוצים, מתי שרוצים ובאפס מאמץ.כעת, לאור ההצלחה והביקוש, המותגSchweppes  מרחיב את הסדרה עם שני טעמים חדשים: ג'ין פירות יער וערק אשכולית אדומה, שיתווספו לטעמים הקיימים.

אחרי קרמוגית קינוחים, פתיבר פינוקים, שוקוציפס בייגלה ועוד מגוון עצום של חדשנויות תחת המותגים שכולנו אוהבים, מגיע הדבר הבא, הגדול והמפתיע: קרמוגית  CRUNCH בטעם וניל המכיל שברי עוגיות קראנציות המתפצחות בפה לחוויית אכילה חדשנית וטעימה במיוחד.סדרת העוגיות החדשה הינה מהדורה מיוחדת וכוללת 2 מוצרים טעימים- קרמוגית מבצק קלאסי במילוי קרם בטעם וניל עם שברי עוגיות וקרמוגית מבצק בטעם שוקו במילוי קרם בטעם וניל עם שברי עוגיות

בשורה לכל חובבי חמאת הבוטנים האהובה והרב תכליתית סקיפי , משיקים את  סקיפי ללא תוספת סוכר שעשוי מ-97.5% בוטנים ולכן עתיר בחלבון, כ-7 גר' חלבון בכל כף, פי 2 מחמאת הבוטנים הקלאסית של סקיפי.כמו אחיו הבוגר גם סקיפי ללא סוכר מצטיין במרקם קרמי חלק הכל כך אהוב של המותג.

פריגת, משיק גם השנה סדרת משקאות בטעמי קרטיבים מרעננים אותם מומלץ לשתות קר, או להקפיא במגשית להכנת קרטיבים ביתיים.הסדרה תכיל שלושה טעמים מוכרים ואהובים בקרב בצרכן הישראלי- קרטיב בטעם פטל, קרטיב בטעם לימון וקרטיב בטעם ענבים ותהה זמינה לצרכן במהדורה מיוחדת לחודשי הקיץ. ההשקה מלווה במהלך קנה קבל אצל קמעונאים נבחרים, קנה ממגוון מוצרי פריגת 1.5 ליטר וקבל מגשית להכנת קרטיבים ביתיים.

סנו סושי משיקה מוצר חדש וייחודי – מגבות הפלא פרימיום, בעלות ארבע שכבות לספיגה גבוהה הרבה יותר ממגבת נייר רגילה*.בגליל של מגבת הפלא פרימיום יש 46 מגבות בעלות 4 שכבות המיוצרות בטכנולוגיה ייחודית להגברת נפח הספיגה.עם מגבות הפלא פרימיום החדשות, דף אחד עושה את העבודה! ואין יותר צורך בשימוש בכמה דפים מקופלים יחד על מנת לקבל תוצאות ספיגה מרביות.נייר המגבת אוורירי, עבה וחזק, עשוי 100% תאית נקייה ומאושר למגע במזון.

מותג הבירות TUBORG (טובורג), משיק לראשונה בארץ למהדורה מוגבלת את טובורג גולד, בירת לאגר זהובה, קיצית, עם מתיקות מאלטית ומרירות פריכה ומרווה 5% אלכוהול, שתהיה זמינה למכירה בשישיות ובבקבוקים בגודל 330 מ"ל.

 

קפה נמס עלית, מבית שטראוס, מרענן את הקיץ עם פתרון ייחודי לחובבי הקפה הקר המעדיפים משקאות עם תחליפי חלב או ללא חלב – קפה נמס ICE עם מיצוי שיבולת שועל לדרך בפחית.

laline משיקה לכבוד טו באב, חג האהבה, את קולקציית  White Cherry Blossom-הקולקציה נוצרה בהשראת פריחת עלי הדובדבן הנישאים בשמי התכלת ויוצרים את הרכות, האווריריות והנוף עוצר הנשימה בגווני הוורוד והתכול המרחיבים את הלב.בקולקציה לקראת חג האהבה ללין משיקה: מוצרי טיפוח לגוף, אקססוריז, מוצרי אוירה, ומגוון רחב של מארזים ביניהם:מארז אהבה – תיק רחצה שרי לימיטד, קרם ידיים, קרם גוף, ופילינג גוףֿ, מארז גוף מפנק ונילה – קופסא שרי לימיטד בגודל M, קרם ידיים, קרם גוף, פילינג גוף וקצף אמבט וגוף.

נטורל פורמולה משיקה סדרה חדשה לטיפוח ועיצוב שיער גלי עד מתולתל בשיטת השיטה שתפסה תאוצה בכל עולם, המאפשרת להשיג תוצאות משיער הרוס ויבש לתוצאה של שיער קופצני, חי ומלא ברק.הסדרה כוללת ארבעה מוצרים: שמפו, מרכך, מסיכה וקרם לחות.

מעבדות המחקר והפיתוח של ד"ר פישר משיקים את המים המיסלריים של GENESIS, פורמולה ייחודית המתאימה לפנים ולאזור העיניים הרגיש, המסירה בקלות  וביעילות איפור, לכלוך והצטברות של שומנים, בסדרה: GENESIS מים מיסלריים לכל סוגי העור- מועשרים בניאצינאמיד המסייע בהפחתת אדמומיות ומתאים לחומציות הטבעית של העור ו-GENESIS מים מיסלריים לעור רגיש ללא בושם- מועשרים בניאצינאמיד ובאלוורה לסיוע בהרגעת עור רגיש ואדמומי.

ניופאן, יבואנית מוצרי החשמל מהמובילות בישראל יוצאת בהטבה שטרם נראתה כמותה: כל מי שירכוש מקרר 4 דלתות מהדגמים המשתתפים במבצע, ייהנה מ- 10 שנות אחריות* ללא תוספת תשלום על מגוון תקלות שכיחות בעולם המקררים. הצרכן יוכל ליהנות משנת אחריות מלאה כדין + 9 שנות שירות ואחזקה על מערכת הקירור הפנימית, המדחס וכל הקשור לדליפות גז. כל זאת ללא תוספת תשלום! שווי ההטבה לצרכן הינו כ-1,490 ₪ ועשוי להגיע לסכום גבוה אף יותר בהתאם לאופי התקלה.

תפריט נגישות