אנשי תקשורת וחברה רבים הדחיקו את הסערה והגשם שסערו עלינו ביום חמישי האחרון לטובת מטרה מהנה וראויה : השקה כפולה בקניון סיטי סנטר Outlet לקולקציית החורף של אופנת הוניגמן והמשקאות החורפיים החדשים ברשת CoffeeStation. היה אופנתי חם ומתוק

כשבחוץ סוער וקר, נראה שלא היה מקום טוב יותר בעיר לשהות בו מאשר קניון סיטי סנטר Outlet, ולא אין לנו מניות במקום. בין כל שטף המרכזים המסחריים בחיפה והקריות, שרובם מנוכרים, יקרים או סתמיים סיטי סנטר מתבלט באינטימיות שבו,  האווירה הנעימה, המחירים הממש נוחים והמיקום הנוח והזוהר (שדרות בן גוריון המתוירות).

לא פלא שעיתונאים בלוגרים ונשות חברה רבים הדחיקו את הגשם ומיהרו להגיע להשקה הכפולה שהתקיימה שם בחמישי האחרון.  

שיתוף פעולה של שתי היחצניות הניב השקה כפולה בסיטי סנטר. מימין חגית הורנשטיין, שלי גנדל תצלום דור אהרון

הבוקר הנעים החל בחנות הוניגמן שבקניון, שם הכרנו את קולקציית חורף 2016/7 של שלושת מותגי הרשת: הוניגמן נשים וגברים, הוניגמן ילדים והמותג לצעירים TNT. היות ומדובר בקניון אאוטלט, מחירי הבגדים שבחנות נוחים עד נמוכים משמעותית ממה שתמצאו במקומות אחרים , אבל זה לא גורע מאיכות ורלוונטיות הבגדים. הוניגמן יודעת להביא את המגמות האופנתיות העולמיות תוך הקפדה על שפה עיצובית משלה וסטייל.

החורף הזה מתמקדת הוניגמן בקו התפר שבין "נשי" מול "גברי" כאשר לאופנה חלק חשוב בזיהוי, דרך הדגשת קווי מתאר של הגוף, בגזרות ייחודיות, צלליות וטקסטורות.

כחלק מהשיח המגדרי הוניגמן עיצבה חליפות 'גבריות' שרחוקות מהגוף ומעניקות מראה מחויט ואלגנטי או למשל פריטים בעלי אופי צבאי.

עוד בקולקציה גזרות רטרו שמחזירות את הלקוחות לשנות ה-80 – אבל במובן הטוב של המילה, כי אפילו בעשור המזעזע הזה היה קצת טעם. בהוניגמן תמצאו פרטים בדגש על הצבע השחור, הדגשת כתפיים חשופות, מותן גבוהה, בדי קטיפה ובדים מבריקים שמושכים את העין וגם שילובים מעניינים של טקסטורות המעניקים נפח אופנתי למראה מנצח.

מותג TNT מכוון יותר לצעירים, אבל גם בני 30 פלוס ימצאו שם עניין, מנעסיון. הרשת מציגה את קולקציית סתיו-חורף שכולה בהשראת לונדון, העיר המדליקה בעולם המשדרת אורבניות, טרנדיות וחוצפה אופנתית לצד חיבור למחירים הנמוכים ברשת.

מימין זאזא כהן, רני בנדר, חגית הורנשטיין, בועז כהן תצלום דור אהרון

לאור השפע המתואר מעלה, והיות והחנות מקיימת מבצעים שווים  (עד 80% הנחה ומבצע 1+1 על הקולקציה החדשה שנמצאת בחנויות הרגילות), היה די קל למצוא שם פריטים משתלמים,

הנה למשל כותבת שורות אלו רכשה ג'קט שחור מחויט אבל קליל, כזה שאפשר לצאת איתו לעבודה, לסרט או לדייט וגם שמלה שחורה קטנה (יש יותר חובה מזה בארון?), עם גימורי תחרה וגזרה מדויקת ומחמיאה. פרטים שישרתו למשך שנים, זה בטוח.

היות ולמדוד בגדים ולפשפש בין הקולבים כרוך בהמון הוצאת אנרגיה,  אחר כך עברו המוזמנים והמוזמנות לקומת הכניסה של הקניון, אשר כבר קושט כולו ומותג בצבעי חג המולד,  שם הם הוזמנו לטעום את  משקאות החורף החדשים לרשת קופיסטיישן CoffeeStation. הרשת שהוקמה רק לפני ארבע שנים, כוללת כבר 12 סניפים בכל הארץ ועוד שלושה בהקמה. טעמנו את המשקאות החמים החדשים שהושקו כעת, וניל פיסטוק ושוקו נוגט ואם אתם צריכים משקה חם ובהחלט מתוק שירומם לכם את המצב רוח, אז זה הבחירה שלכם בתפריט.

המשקאות עשויים מחומרי גלם מובחרים שמכינים על המקום עם הזמנת הלקוח. אנחנו טעמו גם מהכריכים החדשים של הרשת: סקנדינבי (סלט טונה, עגבניה, מלפפון חמוץ ומיקס חסות), נורבגי (סלמון מעושן, גבינת שמנת, בצל ירוק ומלפפון), בלגי (מיונז הולנדי, גבינת גאודה, ביצה קשה, עגבניה ומיקס חסות) וכריך ים תיכוני (גבינה בולגרית על ממרח עגבניות, אנטיפסטי, נבטים ומגוון חסות). את הכריכים ניתן לבחור מאחד משני סוגי הלחמים: בייגל אמריקאי מיובא מניו יורק ולחם רוסטיק. הכריכים גם הם נעשים כמובן במקום.

את ההשקה אירגנה חגית הורנשטיין מנהלת יחסי הציבור של סיטי סנטר Outlet בשיתוף עם שלי גנדל ממשרד וייב Vibe תקשורת שהיא מנהלת יחסי הציבור של רשת CoffeeStation.

אז את מי ראינו שם? רני בנדר מנכ"ל הקניון, אסף שוורץ הבעלים של רשת CoffeeStation, ורד חיים מנהלת רשת חנויות האאוטלט ברשת הוניגמן וילנה שחנוביץ מנהלת החנות, איש העסקים דן טורקניץ אשר שימש בעברו הרחוק כמנהל רשת TNT, ישראל סביון לשעבר מנכ"ל גרנד קניון אשר נקלע למקום במקרה, מיכל ליבנה אדריכלית הקניון, אושיות האופנה והסטייליסטיות זאזא כהן, אימאן בסטוני, שירלי וייצנר ולימור גרובר זלצר, העיתונאים והבלוגרים בועז כהן, הילה מלמד, עדנה כרפיס, לילך שנפר, נטע פלג, זליג אהרונוביץ, רונית קיטאי, עליזה הופמן, אברהם צ'יבין, שמעון בן עמי, רותם כבסה, דינה רפאל, יורם מרק רייך, צילה לייפר, יפה גביש ופרומה קינד.

צילום: דור אהרון

2 COMMENTS

LEAVE A REPLY