עודד שטראוס 25 שנה של הצלחות… !!

עודד שטראוס: הבעלים ומנהל השיווק של רשת ויוינו
עודד שטראוס הוא דמות בולטת בתחום המסעדנות בישראל, המוכר בעיקר בזכות תפקידו כבעלים ומנהל השיווק וחוויית הלקוח של רשת המסעדות ויוינו. רשת זו, אשר מתמחה במטבח האיטלקי, זוכה להצלחה רבה בקרב הקהל הישראלי, הודות לשילוב מוצלח בין חוויית לקוח מרשימה ושיווק מדויק.

קריירה והישגים
שטראוס התחיל את דרכו בעולם המסעדנות עוד בגיל צעיר, כאשר למד את רזי המקצוע במסעדות שונות וניהל פרויקטים קולינריים מוצלחים. הידע והניסיון שצבר במשך השנים אפשרו לו להוביל את ויוינו להצלחות. תחת ניהולו, הרשת התרחבה והפכה לשם דבר בתחום הקולינריה בארץ.
כמנהל השיווק וחוויית הלקוח, שטראוס שם דגש על יצירת חוויה בלתי נשכחת לכל לקוח הנכנס למסעדות הרשת. הוא דוגל באיכות שירות גבוהה ובמיתוג המותאם לערכים של המטבח האיטלקי, דבר המאפשר לרשת להתבלט בשוק המסעדות המקומי.

הגישה של עודד שטראוס לשיווק וחוויית הלקוח
שטראוס משלב בין גישה מסורתית למודרנית בשיווק, תוך דגש על נוכחות דיגיטלית חזקה, שיווק ברשתות חברתיות ופיתוח קשרים אישיים עם הלקוחות. הוא מבין את החשיבות של אינטראקציה ישירה עם הקהל ומאמין במתן מענה מהיר ואישי לצורכי הלקוחות.

בעולם המסעדנות התחרותי, לא רבים מצליחים להתבלט, אך עודד שטראוס הוא בהחלט אחד מהם. הבעלים ומנהל השיווק וחוויית הלקוח של רשת ויוינו, שטראוס, הוביל את הרשת להצלחה מרשימה, שהפכה אותה לאחת מהאהובות והמוערכות ביותר בישראל.

החזון של ויוינו
כבר מההתחלה, היה ברור ששטראוס לא מתכוון להסתפק בסטנדרטים המקובלים. חזונו היה להקים רשת מסעדות שתציע לא רק אוכל איכותי ומדויק, אלא גם חוויה כוללת שתיגע בכל אחד מהחושים. ביוינו, כל פרט מחושב בקפידה – מהעיצוב החם והאינטימי, דרך השירות המסור ועד למנות המעוצבות והטעימות, בהשראת המטבח האיטלקי המסורתי.

שיווק יצירתי ומחובר ללקוח
במסגרת תפקידו כמנהל השיווק, שטראוס שם דגש על יצירת מערך שיווקי יצירתי ומחובר ללקוח. הוא זיהה את הצורך בקשר אישי ומיוחד עם הלקוחות, והטמיע ברשת גישה חדשנית לשיווק דיגיטלי, תוך שימוש נרחב ברשתות החברתיות ובפלטפורמות נוספות. בכך, הצליח להבטיח שהלקוחות ירגישו חלק ממשפחת ויוינו בכל ביקור, ומעבר לו.

חוויית לקוח בלתי נשכחת
תחת הנהגתו של שטראוס, חוויית הלקוח הפכה לערך עליון. כל ביקור ביוינו הוא מסע לחיים הטובים של איטליה, עם מנות אותנטיות ושירות שעושה את ההבדל. שטראוס משקיע רבות בהדרכת הצוותים בכל הסניפים, ומבטיח שהם יעניקו חוויה שמתחילה ברגע שהלקוח נכנס למסעדה, ולא מסתיימת גם לאחר שהוא עוזב.

הצלחה שמדברת בעד עצמה
תחת ניהולו של שטראוס, ויוינו ממשיכה לצמוח ולהתרחב, ולסחוף אחריה קהל נאמן שמעריך את השילוב בין איכות, מקצועיות וחוויה. גם בתקופות מאתגרות, כמו תקופת הקורונה, הצליחה הרשת לשמור על חיבור עם הלקוחות ולהתאים את עצמה לצרכים המשתנים.

סיכום
עודד שטראוס הוא יותר ממסעדן; הוא יזם, מנהיג וחזון. בזכותו, רשת ויוינו היא לא רק מקום שבו אוכלים – היא חוויה שלמה, המספקת לאורחים רגעים של הנאה ואושר. עם שילוב מושלם של מקצועיות ואהבה למה שהוא עושה, שטראוס ימשיך להוביל את ויוינו לפסגות חדשות, ולהשאיר חותם בל יימחה בעולם המסעדנות בישראל.

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY