חדש על המדף

Schweppes מרחיב את הסדרה ומשיק את שלושת טעמי הקוקטיילים הפופולארים גם בפחיות 330 מ"ל: מוחיטו, לימונערק ורום אבטיח.

לקראת חג השבועות אסם נסטלה משיקה מהדורת קרוטונים אפויים בהשראת טעמים מרחבי העולם לאירוח בסטייל ושולחן חג מגוון

עוד מאסם נסטלה משיקה סדרת פודינג חדשה במהדורה מוגבלת: פודינג פאי גבינה ותות, ופודינג פאי גבינה ולימון

מותג יד מרדכי מרחיב את פעילותו בקטגוריית מוצרי העגבניות ומשיק לראשונה את POLPA FINE, עגבניות מובחרות חתוכות דק. לאחר ההצלחה בקטגוריית רטבי הפסטה, הפיצה והשקשוקה, נכנס המותג לקטגוריה חדשה – עגבניות חתוכות דק – ומציע לצרכנים פתרון איכותי נוסף לבישול ביתי מגוון ונוח.

עוד מיד מרדכי,המותג הישראלי האהוב, משיק סדרת קונפיטורות בבקבוקים לחיצים, לשימוש נוח, מדויק ואסתטי. הסדרה כוללת שלושה טעמים פופולריים: תות שדה, משמש ופירות יער.

טיק טק גאה להציג את החידוש הנועז ביותר שלו עד כה בשוק הישראלי: טיק טק TWO, סדרה חדשה ללא סוכר בשילוב שני טעמים, המיועדת להעניק חוויית טעם מעוררת חושים ומהנה.טיק טק TWO זמין ברשתות השיווק ברחבי הארץ ומסמן אבן דרך משמעותית בהתפתחות המותג, כשהוא מעניק לטעמים המוכרים טוויסט מרענן שמתאים במיוחד לצרכנים הנועזים של ימינו.

מותג האיטלקי ברילה מבית שסטוביץ משיק מהדורה מוגבלת של פסטות חדשות לרגל שבועות הכוללת ארבעה סוגי פסטה, המיועדות לשדרג כל ארוחה חלבית, חגיגית, עם טעמים מדויקים ומרקמים משובחים.

Nørdic Mist, מבית קוקה-קולה בישראל (CBC ישראל, החברה המרכזית לייצור משקאות קלים), ממשיך את התרחבות המותג ומשיק מארזי רביעיית פחיות בנפח 250 מ"ל לפחית. הפחיות יכללו הן את סדרת הסודה בטעמים- לימון, תפוח נענע, והן את סדרת המשקאות המוגזים בטעמים- לימונדה, תפוח ואפרסק, זירו אפרסק וזירו פירות יער למון גראס. אלו יצטרפו למגוון האריזות האישיות של המותג בבקבוקי הזכוכית.

עלית מבית שטראוס מציגה חגיגת שוקולד לבן הכוללת מהדורות מיוחדות של חטיפים, טבלאות ומאפים שכולם שוקולד לבן החל מה-1 במאי ובמהדורה מוגבלת. מדובר במהלך שמאגד מוצרים אהובים שחוזרים למדפים לצד חידושים מפתיעים, וצפוי לצבוע את מדפי הממתקים בלבן וליצור חוויית צריכה חדשה עבור חובבי השוקולד.בין המוצרים שיושקו במהדורה: כיף כף לבן, פרה קראנצ' לבן, טעמי לבן, פסק זמן לבן, ממולדה לבנה, רבע לשבע טורטית לבן, ממרחית לבנה, וגם בפלות טורטית לבנה.

מותג המיקסרים המוביל Fever-Tree , המשווק ע"י החברה המרכזית לייצור משקאות קלים (קבוצת CBC ישראל) ,מרחיב את היצע הטעמים ומשיק טעם של משקה מוגז טבעי בטעם אשכולית ורודה.  המוצר החדש בסדרה,  הפך ללהיט עולמי בהכנת קוקטייל הפלומה ומשתלב בצורה נהדרת במגוון דרינקים.

מותג אלפרו, המותג המוביל בתחום תחליפי החלב באירופה, משיק פורמט חדש של אחד המוצרים המובילים: משקה שיבולת שועל בריסטה, כעת גם באריזת חצי ליטר. סדרת מוצרי הבריסטה של אלפרו, מיועדת לאוהבי הקפה, שאוהבים הקצפה מושלמת.

"מעדני יחיעם" משווקת לל"ג בעומר מגוון מוצרי נקניקיות משובחות: נקניקיות עוף, נקניקיות פרגית ונקניקיות ביס איכותיות בתיבול ובמרקם בשרי, ללא גלוטן ועשירות בחלבון. הנקניקיות בטעם עשיר ומתאימות לצלייה על האש באירועי החג לכל המשפחה.

לכבוד חג שבועות, יורו מחלבות אירופה מביאה לישראל את אחד הסודות השמורים של המטבח האיטלקי: גבינת סטראצ’אטלה – הקרם העדין והמפתה שממלא את הבוראטה. הגבינה הייחודית מורכבת מ”שערות” מוצרלה טרייה המעורבבות עם שמנת עשירה וקמצוץ מלח לתוצאה מושלמת של מרקם רך, טעם עדין ומתיקות טבעית.

מותג חטיפי החלבון  TODAY  משיק סדרת חטיפי חלבון חדשה: cream rolls  (קרם רולס) הכוללת שני טעמים ייחודיים, המתאימים לכל מי שמחפש פתרון לצריכת חלבון לאחר האימון וכארוחת ביניים במשך היום בשני טעמים נהדרים של טריפל שוקולד ובננה טופי.סדרת קרם רולס של TODAY היא סדרת חטיפי חלבון עשירים בקרם ליבה עמוק ובציפוי שוקולד חלב מעולה ללא תוספת סוכר בטעמים של טריפל שוקולד ובננה טופי.

״סקיני פסטה״ משיקים את סקיני שוקו" -אבקה להכנת משקה קקאו בטעם שוקו ללא סוכר. מדובר באבקת שוקו איכותית להכנת משקה שוקו ללא סוכר על בסיס אריתריטול ואבקת קקאו הולנדית מופחתת שומן מובחרת ואיכותית עם 7 קלוריות לכפית ויחס 1:1 למשקאות קקאו. עם יתרונות בולטים בטעם ובמרקם שיהיה לכם קשה להבחין בהבדל בינו לבין שוקו רגיל. כשר פרווה בהשגחת הרבנות בקעת הירדן

 

Laline הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף ומוצרי האווירה משיקה לקראת האביב  סדרת טיפוח חדשה לפנים 100 אחוז  טבעונית,על בסיס אוצרות מן הים, המצטרפת לסדרת הגוף של: Mineral
קולקציית MINERAL מצטרפת ל- 4 סדרות הפרימיום של ללין: סדרת שיאה קוקווי, סדרת שמן זית, קולקציית הפנים וסדרת קולגן וויטמין C. בליבה של הסדרה עומד הקומפלקס הייחודי AquaBlend, המשלב את כוחם הטבעי של שלושה מרכיבים עוצמתיים מן הים:אצת זהב – תמצית אצת הזהב מופקת מאצות חומות בעלות תוכנות ייחודיות התורמות לבריאות העור. אצת הזהב מעניקה הזנה עמוקה לעור, מרגיעה אותו ומספקת תחושת רעננות מתמשכת.תמצית דונליאלה סלינה – תמצית זו מופקת ממיקרו-אצות אשר נמצאות בדרך כלל בסביבות מים מלוחים, באגמים מלוחים ובאזורי החוף. התמצית מעשירה את העור בגל של לחות, מחייה את הזוהר הטבעי שלו ומשפרת את גמישותו.סדרת הבשמים השערורייתית של מעצב העל הצרפתי, ז'אן פול גוטייה, מתחדשת בבושם חדש לגבר  –  SCANDAL POUR HOMME INTENSE. הבושם החדש הוא הרפתקה בכיוון אחד למחוזות התשוקה עם ניחוח פראי – כמעט חייתי וחסר רסן, המותיר חותמת ריח גברית וממכרת שלא ניתן לעמוד בפניה. הניחוח: ארומטי-עצי-עור:
תו עליון: הניחוח נפתח בהתפרצות רעננה של מרווה מרושתת, המעוררת את החושים בליבו של הבושם ווטיבר בוער, המעניק עומק אדמתי ואלגנטי
בבסיס של הניחוח תווי עור עשירים,ליצירת נוכחות גברית עוצמתית ומלאת ביטחון

סדרת הבשמים השערורייתית של מעצב העל הצרפתי, ז'אן פול גוטייה, מתחדשת בבושם חדש לאישה  – SCANDAL INTENSE.הבושם מציע מסע אקספרס למחוזות התשוקה עם ניחוח פרובוקטיבי, נועז וממכר במיוחד.הניחוח: פרחוני – אמבר: תוו עליון: ילנג ילנג , המעניק לבושם חמימות חושנית ואלגנטית
תו לב: וניל מתוק ועוצמתי, העוטף את החושים בניחוח מפתה
תו בסיס: קרדמון מתובל, מעניק רובד עמוק ובלתי נשכח, שהופך לתמצית של עוצמה ונשיות מודרנית

מותג הטיפוח היפני שיסיידו חושף את אולטימיון 4.0 – סרום עוצמתי בפורמולה חדשה, המאט שבעה סימני הזדקנות ומותאם לכל גיל ולכל סוגי העור. בהשראת מחקר פורץ דרך על חסינות העור, שיסיידו מוכיחה שהגיל הכרונולוגי הוא כבר לא גורם מגביל.בפיתוח שנמשך מעל 30 שנה, שיסיידו מגלה: תאי זיכרון T יכולים לזהות ולחסל תאים מזדקנים – ומציעה פתרון חדשני להאטת תהליך ההזדקנות עצמו.


מותג בשמי הנישה המוביל והיוקרתי Juliette has a gun.  חוגג 15 שנים לניחוח הדגל העל זמני של המותג – NOT A PERFUME הנוסחה:  C16 H28 O. Cetalox מיוצרת באופן סינטטי והיא משמשת בדרך כלל כתוו בסיס בקומפוזיציות של בשמים- תוו  הסיטולקס אמברוקסן ידוע בניחוח  מושק, עצי, חייתי הוא עובד על  הכימיה של העור ומעורר  את  הניחוח  הטבעי של העור שלך .

מותג הטיפוח היוקרתי NUXE  המבוסס על רכיבים ממקור טבעי משיק: NUXE Sun Oil Gold SPF 50 שמן שיזוף מוזהב עם הגנה גבוהה, מגן על העור מפני קרני השמש ומפני האור הכחול.

הקיץ אוטוטו כאן, ו- Laline  מזמינה אתכם להתאהב מחדש לקראת העונה החמה עם קולקציה חדשה, צבעונית ומפנקת במיוחד.הפריטים שבקולקציה יהפכו את החזרה לשגרה ולקרני השמש המלטפות לחוויה נעימה, אופנתית ומרעננת.בקולקציה:תיקי קש ותיקים קלועים מעוצבים בשיא הסטייל במגוון צבעים, תיקי רחצה/איפור מעוצבים, מגבות חוף רכות, כובעים מלאי סטייל, כוסות ובקבוקי שתייה רב-פעמיים, נרות, פמוטים ודפיוזרים ריחניים שיעניקו לכל חלל אווירה קייצית מושלמת.

מותג השמפו היבש המוביל בעולם BATISTE (בטיסט) מציע לקיץ 2025 את סדרת השמפו היבש:  Hint of Color עם נגיעה של צבע,המתאימה באופן מושלם לגוון השיער, ומאריך את זמן ההגעה למספרה .

עם פתיחת עונת הקיץ מותג הטיפוח SO.KO מבית סופר-פארם מתרחב לראשונה לקטגוריית השמש ומשיק קרם הגנה לפנים המיוצר בקוריאה. קרם ההגנה החדש מציע הגנה גבוהה שלSPF 50 ,  והוא מועשר בשילוב ייחודי של תמציות טבעיות: שמן עץ התה, שמן קוקוס ותה ירוק.

מותג היופי ג'ייד מציג את המסקרה החדשה BLACK FX HIGH VOLUMIZING MASCARA- המסקרה החדשה שתשדרג לך את הלוק ברגע. נוסחה סופר נוחה, מברשת שיודעת בדיוק מה היא עושה, וגוון שחור עמוק שיגרום לעיניים שלך לדבר בעד עצמן.

חברת ד"ר פישר פיתחה את סדרת קרמי הלחות של PROFESSIONAL, בעלת פורמולה מתקדמת 3 ב-1 לסוגי שיער שונים, המועשרת בשמנים ותמציות פרחים, למראה שיער בריא, חיוני ומלא ברק, נעים למגע ובניחוח נפלא.סדרת קרמי הלחות לשיער של  PROFESSIONAL כוללת בין השאר SILKY קרם לחות לשיער רגיל 3 ב-1: לחות, עיצוב וברק – להענקת לחות קלילה ולסיוע בריכוך ועיצוב השיער. פורמולה ייחודית המשלבת שמן שקדים, תמצית ורדים, ויטמין E ופרו ויטמין B5, המעניקה לשיער תחושת משי ומסייעת בריכוך, עיצוב,

 

מותג הכביסה העולמי Perwoll מגיע לישראל לראשונה וצפוי להוביל מהפכה בתחום חידוש הבגדים. Perwoll נחשב לאחד המובילים בתחום, הודות לפורמולה הייחודית שלו שמבטיחה חידוש של סיב הבד והצבע יחד עם ניחוח רענן ונעים גם לאחר כביסות מרובות.לרגל השקת המותג בישראל, יימכרו שלושה מוצרים מהסדרה – נוזל כביסה ייעודי לבדים שחורים וכהים, ושניים נוספים לכביסה צבעונית: אחד בניחוח קלאסי ואחד בניחוח פריחה.

כתר ממשיכה לחדש ומציעה קו פחים מעוצבים חדשים למטבח, באריזה שטוחה וחדשנית. VERTO מיוצר מ-70% חומרים ממוחזרים, כחלק מהמחויבות של החברה לשמירה על הסביבה והקפדה על שימוש עולה בפלסטיק ממוחזר. גם בפיתוח אריזת המוצר ניתן משקל רב לשמירה על הסביבה ואריזתו שטוחה ועשויה מנייר ממוחזר. ההרכבה קלה, בשני שלבים פשוטים בלבד, המכסה נפתח במגע עדין והוא מותאם לשקית אשפה גדולה או ל-2 שקיות קטנות, להפרדת פסולת ביתית.

החופש כבר באוויר, ובתזמון מושלם לרגל יציאתו הקרובה של להיט האנימציה החדש מבית דיסני – "לילו וסטיץ'", משיקים ורדינון ונעמן ליין קפסולה חגיגי וצבעוני, המהווה מחווה מרעננת לאחת הדמויות האהובות והאייקוניות ביותר.קולקציית הקפסולה, הבלעדית למותגי הלייף סטייל המובילים מבית קבוצת אקסטרה ריטייל, עוצבה בהשראת העולמות הטרופיים והחופשיים של הסרט, ומביאה עמה אווירה קיצית, קלילה ושובבה – בדיוק כמו שסטיץ' יודע לעשות. כל הפריטים בקולקציה הם מוצרים מקוריים הנושאים את חותמת האיכות של דיסני, ונוצרו בשיתוף פעולה רשמי עם המותג.

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY