מעבדות המחקר והפיתוח של ד"ר פישר פיתחו את EYE-CARE SENSITIVE DRY EYE מגבונים לעיניים יבשות לשמירה על היגיינת אזור העיניים, העפעפיים והריסים, לניקוי יסודי, הרגעה והקלה לעיניים יבשות, רגישות, מגורות, דומעות ואדמומיות ולהסרה יסודית של תאי עור מתים, הפרשות, קרומים דביקים ומזהמים סביבתיים כגון אבק, פיח, לכלוך, חול, אבקנים ואלרגנים.
קיץ 2025 כבר ממש כאן ואיתו גם החופשות והטיולים מחוץ לבית עם כל המשפחה ועוד מעט גם הבילוי האהוב על כל המשפחה בחופי הים ובבריכה. על מנת להגן על העור בצורה המיטבית ולשמור על בריאותנו, ד"ר פישר מציעה את אולטרסול, סדרת ההגנה משמש המובילה בישראל מזה 40 שנה והבחירה של רופאי העור בישראל. בין המוצרים:אולטרסול ULTRA LIGHT- סדרת תחליבים קלילים לפנים הנספגים במהירות ומעניקים הגנה גבוהה, המתאימה במיוחד לשימוש יומיומי (לעור רגיש, לעור מעורב עד שמן, וכו').אולטרסול MAX – הגנה גבוהה במיוחד ורחבה, בטכנולוגיה בלעדית להגנה מספקטרום רחב של קרני השמש המזיקות UVA+UVB+IR+HEV.אולטרסול 0% FREE – הגנה גבוהה אשר פותחה במיוחד לעור רגיש, 0% תוספת שמנים (Oil-Free), בושם, צבע מלאכותי, פרבנים, גז, רכיבים מהחי.
דאב, מותג הדאודורנטים לנשים משיק מוצרי אנטי פרספירנט ספריי ורולאון חדשים: דאב טלקו ו-דאב בניחוח אלוורה ומי ורדים. הדיאודורנטים מעניקים הגנה פעילה מזיעה עד 72 שעות.
אקס, מותג הדיאודורנטים לגבר השיק בשנה שעברה את סדרת הפרימיום המציעה ריחות חדשים שנרקחו על ידי רוקחי בשמים מהמובילים בעולם וכוללת 4 ניחוחות: אקווה ברגמונט, בלו לבנדר, קופר סנטל וגרין גרניום. עכשיו, מרחיב אקס את סדרת הפרימיום ומשיק שני ניחוחות חדשים: בלאק ונילה ופרפל פטצולי.
בדין, מותג הכביסה המוכר, משיק סדרת ניחוחות חדשים בהשראת מלונות בוטיק – ניחוחות יוקרתיים שיוצרים תחושה של רוגע ואווירה של חופשה מפנקת.
הסדרה הייחודית תציע 3 מוצרים חדשים:
:Sweet Royal ניחוחות מתקתקים של פירות עם פרחים עדינים ונגיעה של ורדים. השילוב המתוחכם בין הניחוחות החמים והמתוקים מעניק לבגדים תחושת פינוק מלכותית ונעימה.
Elegance Care: שילוב מתוחכם של ניחוחות חמים ומפנקים של מאסק, ענבר ורדים עם שמן שקדים, המעניק ארומה מפנקת ואלגנטית לבגדים.
Luxurious Touch : ניחוח ממכר ועמוק של פירות מתובלנים המקנה לבגדים ניצוצות של רעננות, אלגנטיות ותחכום
מותג השיער הישראלי REDEFINE מציע את הסדרה הטיפולית הירוקה המבוססת על שמני לבנדר ורוזמרין, המיועדת לטיפול בבעיות שיער וקרקפת. הסדרה, המזוהה בצבעה הירוק, פותחה כמענה לבעיות נפוצות כמו קשקשים, יובש, גירויים ושומניות יתר בקרקפת.
הסדרה מתבססת על תכונותיהם האנטי-בקטריאליות והאנטי-דלקתיות של שמן הלבנדר ותמצית עלי הרוזמרין. השילוב בין שני מרכיבים צמחיים אלה מאזן את רמת השומניות בקרקפת, מפחית דלקות וגירויים, ומשפר את זרימת הדם לשורשי השיער. ניתן להשיג: באתר האינטרנט של החברה וברשתות BE, Good-pharm וליאור עדיקה.
COACH MAN BLACK EDP הוא הבושם החדש לגבר- הניחוח החדש והנועז לגברים, בהשראת כל הרבדים הייחודיים שמרכיבים אותנו והופכים אותנו למי שאנחנו. המותג מעורר השראה בשילוב דינמי ונועז של תבלינים, עצים ופרחים. הניחוח הזה נוצר בהשראת האומץ לאמץ את כל הצדדים שבנו, בביטחון מלא. חגיגה של זהות ושל כל השכבות הייחודיות שמרכיבות אותנו, הוא קולע לאנרגיה הניו-יורקית של המותג, השואבת השראה מרוח החיים האותנטיים. יותר מניחוח, הגרסה החדשה והעוצמתית הזו היא הזמנה לחקור את כל צדדיך, בחופשיות ובאומץ.
הניחוח נפתח בעוצמת הדרי של שמן ברגמוט ובתיבול מפתה של הל. זהו הניחוח הנועז ביותר של המותג עד כה – הלב משלב את הריח הפרחוני החמים של גרניום עם המורכבות העצי של עץ ארז, בעוד שבסופו של דבר, הוא מתייבש לטונים עוריים של עור סאפיאנו™ ולעומק נצחי של ווטיבר חמים.
מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה משיק לראשונה: מדבקות פצעונים שקופות, המסייעות להפחתת מראה פצעונים.מדבקות פצעונים (Pimple Patch) ל-8 שעות מכווצות פצעונים באופן הנראה לעין מבלי להשאיר סימנים יעילותן הוכחה קלינית: – הפחתת מראה פצעונים תוך 8 שעות.
קנזו מציגה: הבושם החדש מסדרת פלאור – איקיבנה אינגידו FLOWER BY KENZO IKÉBANA INDIGO בהשראת הטבע ובפרשנות עכשווית של עולם האופנה, KENZO PARFUMS יוצרת לראשונה ניחוחות בהשראת האינדיגו. הבית מאחד את שני עמודי התווך שלו – FLOWER ו-KENZO HOMME לכדי פרויקט ריחני משותף, שבמרכזו שני ניחוחות חדשים FLOWER INDIGO Eau de Parfum, KENZO HOMME INDIGO Eau de Parfum.
פראגמו גאים להציג את פיאמה, ניחוח הנשים הראשון שנוצר תחת הכוונתו היצירתית של המקסימיליאן דיוויס. הבושם משלב אלגנטיות מודרנית וחושניות עם שורשיה העמוקים של Ferragamo במסורת ובאמנות.השם Fiamma (פיאמה) להבה באיטלקית – מסמל את הכוח הפנימי שמאיר ומעצים נשים בביטוי העצמי שלהן, תוך חיבור לאנרגיה מחודשת ולחיוניות. הניחוח משלב מורשת ואומנות ליצירת קומפוזיציה אקלקטית ועשירה בגוונים.
גרלן גאה להציג מהדורה חדשנית בסדרת אביי רויאל, סרום במרקם שמן-מים ייחודי, אשר מציב סטנדרט חדש בטיפוח אנטי-אייג'ינג מבוסס מחקר בתאי גזע. הסרום משלב שלושה סוגי דבש ייחודיים של הדבורה השחורה: דבש וואסון מצרפת –דבש קונמרה מאירלנד, ודבש טרוגסטד מנורבגיה.
מותג הטיפוח ליראק פריז משיק: סטיק חדשני לטיפול מקומי בפיגמנטציה ובפגמי עור בעל גוון אונברסלי – מעניק כיסוי לכל גוון עור מקדם הגנה מהשמש 50 SPF- מסתיר – מגן – מונע – מטפל.
לאחר ההצלחה העצומה שהייתה בהשקת הטעמים הקודמים, משיקה כעת אסם נסטלה עוד 2 מוצרי נוספים בסדרתמנה חמה בטעם מק אנד צ'יז: מנה חמה בטעםMAC&CHEESE – ברבקיו ומנה חמה בטעםMAC&CHEESE סלסה
כמידי שנה, אסם-נסטלה ממשיכה במסורת ומשיקה טעם חדש של אסם פתיבר שישדרג לכם את העוגה המסורתית ואת הקינוחים של חג השבועות– אסם פתיבר ורוד בטעם פירות יער.
פריגת, מותג המשקאות מתחדש במשקה קל דל קלוריות חדש ללא תוספת סוכר, והמאושר ע"י האגודה הישראלית לסוכרת, בטעם לימונענע. הטעם החדש, מצטרף באופן קבוע אל סדרת הדיאט של פריגת, לצד הטעם הוותיק 'פריגת דיאט בטעם אשכוליות'.
"גלידת שטראוס" מסובבת את עולם הגלידות בישראל עם השקת 2 טעמים חדשים של המותג העולמי המצליח TWISTER שני הטעמים החדשים לקיץ : TWISTER טרופי: בטעמי מנגו,תפוח ותות (פרווה), יגיע גם בפורמט מאגדת המכילה 8 יח' מוקטנות באריזה ופרוטי: בטעמי תותי פרוטי, לימון ליים וניל (חלבי).
MAGNUM משיק בישראל את הפינוק האולטימטיבי החדש: טילון מגנום אגוזי לוז-נוגט, המצטרף למשפחת הטילונים האייקוניים של המותג. ההשקה החדשה מציעה לצרכנים הישראלים חוויית פינוק יוקרתית ובלתי נשכחת, המשלבת טעם עשיר ומרקם מענג.
פררו, אחת מהחברות הגדולות בעולם למזון מתוק ארוז, גאה להציג את קינדר ג'וי במהדורה מוגבלת עם סדרת הצעצועים החדשה של פאנקו פופ! עולם היורה, הזמינה כעת ברשתות השיווק ברחבי ישראל.
נספרסו מכריזה על פתיחת עונת הקיץ עם מהדורה מוגבלת המתאימה במיוחד לימים שטופי השמש ולערבים החמים: הקולקציה משלבת שורה של תערובות קפה ייחודיות – ייעודיות לקפה קר- בין הטעמים:תערובת קפה קר בטעם פיסטוק – וניל , קפה קר בטעם קוקוס עם נגיעות וניל,תערובת קפה קר Ice Laggero ועוד.
לקראת חג השבועות הקרוב, טבעול, המובילה בתחום פיתוח ייצור ושיווק מוצרים מן הצומח, משיקה את סדרת מקלוני ירקות החדשה אשר תגיע לרשתות השיווק בחודש מאי, לקראת חג השבועות. הסדרה כוללת 3 סוגי מקלוני ירקות בטעמים מובילים של בטטה וגזר, כרובית וברוקולי. המקלונים קראנצ'יים מבחוץ ועשירים בירקות מבפנים.
שבועות בפתח, ואיתו כל הסיבות ליהנות מהטעמים הכי חגיגיים בשנה. השנה, מחלבות גד ו-Wolt Market מחברים כוחות ומשיקים מחדש מארז גבינות מפנק במהדורה מוגבלת – בדיוק בזמן לשדרוג שולחן החג, לפינוק מושלם למארחים או למתנה טעימה במיוחד.
במארז תמצאו אוסף מובחר של גבינות פרימיום מבית מחלבות גד: גרנה פדנו מגוררת, מנצ'גו פרוס, גבינת שמנת ניו יורק טבעי 30%, קרם ריקוטה עדין, גבינת חלומי, חמאה איטלקית מלוחה, ורוטב אלפרדו פרמז'ן מהסדרה החדשה "גד ומיד". לנוחות נוספת ועיצוב מושלם לשולחן – תמצאו גם סכין גבינות חגיגית ממותגת.
את המארז החגיגי תוכלו להזמין בקלות דרך אפליקציית Wolt Market החל מתאריך ה13.05, עד גמר המלאי – ולקבל חוויית שבועות חגיגית, איכותית וטעימה, ישירות עד הבית.
גבינת סימפוניה ממשיכה לגוון את קטגוריית גבינות השמנת ומשיקה טעם חדש ומפתיע – שום קונפי, כחלק מסדרת גבינות השמנת עם 16% שומן.
חג שבועות נקרא גם חג המים ומסמל בין היתר את תחילתו של הקיץ. לרגל חג השבועות בריטה עם מבצע על קנקן GLASS, קנקן זכוכית בעיצוב אלגנטי, אשר ישתלב בשולחן החג ויתאים גם כמתנה למארחים. קנקן הזכוכית המעוצב ידידותי לסביבה ועשוי מזכוכית קלת משקל, העמידה בפני שריטות וזעזועים. לכבוד החג תינתן הנחה של 15% על כל מגוון מוצרי BRITA באתר סודהסטרים בשימוש בקוד קופון WATER15.
המותג האהוב על חתולי ישראל , פריסקיז מבית פורינה, משיק לראשונה את מגוון מוצרי המזון היבש שלו גם במשקלים גדולים של 10 ק"ג ו-13.6 ק"ג – אידאלי למי שמאכיל מספר חתולים ודואג לתזונה שלהם בכל יום. מוצרי פריסקיז לחתולים מעניקים לחתולים 100% תזונה מלאה ומאוזנת. סדרת המזון היבש כוללת שילובים עשירים וטעימים במיוחד , המעניקים לחתולים עולם שלם של טעמים – סלמון, טונה עוף ופילה מיניון . כך שעם כל כך הרבה אפשרויות בטעם מושלם אין ספק שהחתול שלכם יהיה שבע ומרוצה בכל ארוחה