חברת "גורי", מחברות השיווק וההפצה המובילות בישראל, משווקת את מותג השוקולד הגרמני Schogetten, שהופך פופולרי יותר ויותר על מדפי רשתות השיווק המובילות בזכות טעמיו המגוונים ובעיקר האיכות הבלתי מתפשרת. מדובר בטבלת שוקולד המגיעה, למעשה, מפורקת לקוביות חתוכות, בסגנון פרלינים ובונבוניירה. Schogetten מגיע ב-15 טעמים, כאשר מעבר לטעמים הסטנדרטיים (חלב, לבן, מריר) החברה משווקת גם טעמים מיוחדים לקהל הבוגר יותר כמו לאטה, טרילוגיה (שוקולד בשילוב חלב, אגוזים וג'נדויה), בראוניז, חמוציות, וניל עוגיות, חמאת בוטנים ועוד.
חברת ויליפוד, היבואנית של סדרת מוצרי הירקות הבינלאומית SERA, מרחיבה את הסדרה ומשיקה מוצר חדש – גרגירי חומוס משומרים במי מלח. המוצר עשוי מגרגירי חומוס איכותיים, גדולים ומשובחים, המותאמים לחיך הישראלי.הגרגירים משתלבים במגוון מנות ומתאימים להעשרת סלטים ומרקים, תבשילי עוף ובשר, להכנת חומוס ביתי איכותי וטעים או לאכילה כנשנוש.
אסם-נסטלה ממשיכה להתרחב בקטגוריית העוגיות ומשיקה מוצר חדש ומרגש בסדרת אסם עוגיות שוקוצ'יפס: עוגיות שוקוצ'יפס אסם במילוי קרם בייגלה, שילוב מושלם בין מתוק ומלוח.
חברת א.ג.ת.ד, המייבאת יינות ומשקאות אלכוהוליים מרחבי תבל ומשווקת מותגי פרימיום ומגוון מוצרים, מציגה לקהל הישראלי את צ'יפס הגורמה – Hunter Foods – אותו כבר ניתן להשיג ברשתות השיווק המובילות ובחנויות האלכוהול והיין המובחרות. א.ג.ת.ד משווקת את חטיפי הצ'יפס של Hunter Foods מאיחוד האמירויות, המבוססים תפוחי אדמה, בשלל טעמים: כמהין שחור, כמהין שחור ופרמז'ן, כמהין לבן ופורצ'יני, קוויאר שחור, כבד אווז, ארבע גבינות, פסטו ופרמז'ן ועוד.
לרגל פתיחת העונה החמה בן & ג'ריס ישראל משיקה בימים אלה את הסנונית הראשונה של גלידות קיץ 2024. במסגרת זו, כמיטב המסורת מחדשת בן & ג'ריס ישראל אחת למספר שנים טעמי גלידה אהובים, לבקשת הצרכנים ומשיקה מחדש את הטעם הנבחר: קרמל סוטרא ליבה, טעם השייך לסדרת הליבה הייחודית שלה.גלידת קרמל סוטרא ליבה של בן & ג'ריס מכילה שילוב טעמים ייחודיים, בטעם עשיר עם חתיכות פאדג' וליבה מפנקת בטעם קרמל. בגלידה יצוקה ליבה עשירה בטעם קרמל במרכזו של הפיינט המיוצרת בטכנולוגיה ייחודית.
לראשונה, תחת המותג שוופס, נכנסת יפאורה לתחום האלכוהול עם השקת סדרת קוקטיילים מבעבעים על בסיס הטעמים המוכרים של שוופס ובשילוב של אלכוהול איכותי (5% אלכוהול). סדרת הקוקטיילים חדשה, תשווק בארבעה טעמים אהובים וקלאסיים המכילים 5% אלכוהול אמיתי ואיכותי. הקוקטיילים בטעמי: וודקה ראשון, ג'ין וטוניק, מוחיטו ולימונערק, מתאימים לאירוח ולשתייה ביתית, איפה שרוצים, מתי שרוצים ובאפס מאמץ.
מחלבות גד, משיקה מוצר חדש בקטגוריית הגבינות הפרוסות: פרוסות פקורינו שישדרגו כל סנדוויץ' ויהפכו כל טוסט לטעים ומפנק במיוחד. גבינת הפקורינו עשויה מ-100% חלב כבשים איכותי, בעלת טעמים חרפרפים אך מאוד עדינים (ללא טעם חזק של כבשים), בעלת מרקם חלק ומלטף.
קבוצת טסה, המתמחה בייבוא ושיווק מותגי שוקולד וממתקים של מותגים בינלאומיים ובלעדיים מרחבי העולם,קיבלה את הזיכיון הבלעדי לייבוא מותג השוקולד האיכותי מהמובילים בעולם: JOHNNY DOODLE (ג'וני דודל).קבוצת טסה תשווק בישראל את את סדרת שוקולד המוצע בשלושה טעמים ייחודיים: שוקולד חלב עם חתיכות פאדג' ובראוניז, שוקולד חלב עם שברי פקאן קלויים בחמאה וסוכר מייפל,שוקולד לבן עם זרעי דלעת וממרח פיסטוק בתוספת זרעי דלעת ופיסטוקים מקורמלים. בנוסף, על אריזת המותג ניתן לכתוב ברכה אישית למקבל המתנה.
ג'ליאת Jelliat בטעמים חדשים –תחת שם המותג ג'ליאת Jelliat מוצעים כ 7 טעמים שונים הכוללים: נוגט, טבעי, דבש, קפוצ'ינו, וניל, פיסטוק, מלבי – ו ג'ליאת Jelliat חדש תחת השם "טעמים חדשים" בהם ניתן לבחור ממגון של טעמים וניחוחות כגון: תות אדום, כחול ענבים, טורקיז אבטיח, כתום משמש וירוק אננס. ה Jelliat "טעמים חדשים" מוצע במחיר של כ 75 ₪, ומוצע באריזה של כ 150 גרם בעל תעודת הכשר למהדרין. להשיג באתר המותג www.dejellyqueen.com ומגוון ענק של חנויות טבע ובריאות ברחבי הארץ (הרשימה המלאה באתר המותג).
מותג הטיפוח SO.KO מבית סופר-פארם, משיק סדרת מוצרי טיפוח חדשה לניקוי עור הפנים המיוצרת בקוריאה. הסדרה כוללת מוצרי ניקוי על בסיס שמן ומים, סרום הזנה, קצף ניקוי, באלם ניקוי ומים מיסלרים. מוצרי הסדרה החדשה מכילים רכיבים טבעיים כדוגמת: תמצית מרווה, מנטה, שמן זית, שמן ורדים ועוד, המותירים את העור נקי ונעים לאחר הניקוי. מחיר מוצרי הסדרה נעים בין 24.90-44.90 שקל.
בייביסיטר, מותג החיתולים והמגבונים המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, משיק בימים אלו מגבונים חדשים במגוון, מגבוני בייביסיטר PURE WATER המכילים 99% מים מטוהרים.מגבוני PURE WATER הינם מגבוני 99% מים, ללא אלכוהול וללא בישום, המסייעים לשמירה על עורו העדין של התינוק. המגבונים רכים ועבים במיוחד ובעלי נוסחה ייחודית המכילה ברובה מים מטוהרים, ללא פרבאנים וללא SLS, המתאימה לעורם העדין של תינוקות.
נטורל פורמולה מציגה הרחבה לסדרת קרטין אינטנס ומשיקה מי קרטין, טיפול פלא המעניק לשיער לחות, רכות וברק ב 9 שניות. המוצר ללא פרבנים, SLS, SLES , שמן מינרלי, פתאלטים, סיליקונים ומלח סודיום כלוריד.
תחליב הרחצה של כיף לעור רגיש מועשר בשיבולת שועל, מנקה בעדינות ומעניק לחות ורכות לעור הגוף.הפורמולה הייחודית מורכבת מ-91% חומרים ממקור טבעי.באריזה ידידותית לסביבה עם בקבוק המיוצר מ- 50% פלסטיק ממוחזר,ושרוול הניתן להסרה ובכך מקל על תהליך מחזור הבקבוק, לטובת שמירה על איכות הסביבה.
מותג האיפור מייבלין ניו יורק משיק שלושה גוונים ורודים חדשים, בגימור מבריק, המצטרפים לסדרת שפתוני סופר-סטיי וייניל אינק. השפתונים החדשים בעלי פורמולה עשירה בפיגמנט חזק של גוון ורוד בזוקה, ורוד דובדבן וורוד אדמדם. השפתונים אינם נמרחים ועמידים עד 16 שעות.
מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה משיק סבון לניקוי עמוק עם לחות המסייע בניקוי לכלוך ושומניות על העור, מסיר את האיפור ביסודיות ומפחית מראה של פגמי העור: גרנייה פיור אקטיב ( PURE ACTIVE DEEP CLEANSING FOAM).הסבון החדש מצמצם מראה נקבוביות פעורות בעור ומסייע בהפחתת מרקם עור לא אחיד תוך הגנה על מחסום העור,ללא בישום, נבדק דרמטולוגית ומתאים לכל סוגי העור.
מותג הפרמיום לטיפוח השיער HASK (האסק) מארה"ב, הנחשב למוביל בקרב מעצבי השיער בהוליווד, משיק 2 מוצרי טיפוח חדשים לשיער: ספריי קראטין וספריי שמן ארגן 5 ב- 1. ללא צורך בשטיפת השיער. ומתאים גם לשיער שעבר החלקה.
תפוצ'יפס ורשת נוי השדה, הם שני מותגים הקשורים בקשר הדוק אל החקלאות הישראלית. לצד החברות והעבודה המשותפת עם החקלאים, תפוצ'יפס, הוא חטיף ישראלי העשוי מ-3 רכיבים בלבד – תפוחי אדמה, שמן ומלח עם קשר ארוך שנים, בלתי אמצעי ועמוק עם חקלאי העוטף. נוי השדה היא רשת חקלאית שמהווה בית לחקלאות ישראלית. ככאלה, וכאות תמיכה וסולידריות, יצאו השניים בשיתוף פעולה יוצא דופן, שמטרתו לחבר את הצרכנים אל סיפור התקומה והצמיחה של החקלאות בדרום שזה עתה חוזרת בהדרגה לשגרה. במסגרת שיתוף הפעולה, יחולקו אדניות ייחודיות ממותגות תפוצ'יפס, ביחד עם נוי השדה, באמצעותן כל אחד יכול לגדל תפוחי אדמה בבית בשיטת DIY.
את האדניות ניתן לקבל בהזמנה דרך אתר האונליין של נוי השדה, בקניית מארז תפוח אדמה ממגוון מגדלי תפוחי האדמה הישראלים הנמכרים באתר- https://noyhasade.co.il/product-category/tapuchips/
ביופט, החברה הוותיקה והמובילה בישראל לייצור ולשיווק מזון וציוד לחיות מחמד, מרחיבה את מוצרי המותג URBAN CHOICE – מזון הסופר פרימיום שנותן מענה לצרכים הייחודיים שיש לכלבים וחתולים החיים בעיר ומספק להם את תוחלת החיים המיטבית בקצב החיים המסחרר של העיר הגדולה. בסדרה: סדרת ON TOP – נתחוני סלמון וטונה בג'לי עם טופינגים שונים: גוג'י ברי, פפאיה וגזר, סדרת מוס – מעדנים בעלי מרקם חלק וקליל ,האהוב במיוחד על חתולים, בטעמי דגי אוקיינוס, עוף וכבד עוף ומוס לחתלתולים עם סלמון וטונה, סדרת טונה דילייט – 7 מעדני המבוססים על נתחוני טונה בג'לי בסגנון טבעי או עם תוספות כמו לברק, אלוורה, דלעת, לוקוס ועוד ומוצר חדש לסדרת הפילטס (נתחונים)– נתחוני סלמון בג'לי בסגנון טבעי בג'לי
חדש מסנו! מתז לניקוי וריענון ריפודים – בקלות וביעילות, בניחוח מרכך כביסה. התכשיר החדש של סנו לניקוי וריענון ריפודים מתאים גם לניקוי והסרת כתמים ולכלוך ממזרונים ומשטיחים. תכשיר לניקוי וריענון ריפודים של סנו מסיר את הלכלוך שמצטבר בעומק הסיבים של הבד, נלחם בכתמים ומרענן את בדי הריפוד, המזרונים והשטיחים ומשאיר ניחוח עוצמתי ורענן של מרכך כביסה.
לאחר תקופה ארוכה של מחקר ופיתוח חברת VIVIAN האיטלקית משיקה את BALCONY VISHER מגב ייחודי חכם ופשוט לניקוי מעקה המרפסת משני צדדיו. למגב מחובר סליל קפיצי משוריין עם סגר ביטחון להשחלת היד.לקפיץ 3 מטרות: מניעת נפילת המגב, הפחתה מתחושת משקלו של המוצר ועזרה בתפעולו. מגב הסיליקון נועד לגרוף את מי הסבון מלמעלה כלפי מטה.כרית המיקרופייבר מצידו השני של להב הסיליקון מיועדת לספיגת הטיפות מתחתית המעקה לאחר פעולת הניגוב.