לאחר הפסקה של עשר שנים, שבוע הספר העברי יצוין ברחבי חיפה בשבוע הבא בסימן קריאה משותפת. החגיגות יחלו בגן הכט ב-12.6 ויפתחו ב"שעת הסיפור הגדולה ביותר בישראל", בהשתתפות ראש העיר עינת קליש-רותם. בנוסף, סופרים, כותבים בולטים ואנשי תרבות יגיעו למפגשי קוראים, סדנאות וחתימה על ספרים

 בסימן קריאה משותפת: התאחדות המוציאים לאור בישראל בשיתוף עם הרשויות המקומיות תקיים השנה את שבוע הספר העברי ברחבי המדינה ב-12-22 ביוני. השנה, יצוין שבוע הספר העברי בסימן קריאה משותפת, זאת במסגרת שיתוף הפעולה של התאחדות המוציאים לאור בישראל ותכנית "ספריית פיג׳מה". המוקד העיקר והבולט של שבוע הספר העברי בחיפה יתקיים בגן הכט, שם יתקיימו מגוון רחב של פעילויות להורים, ילדים ומשפחות.

סביב הנושא הנבחר לשבוע הספר, "קריאה משותפת" יתקיים שיתוף פעולה ייחודי עם תכנית "ספריית פיג׳מה", שהינו  מיזם פילנתרופי משותף של קרן גרינספון ומשרד החינוך שנועד להנחיל לילדים אהבה לקריאה ולספרים. הודות למיזם, מאות אלפי ילדים בישראל מקבלים מדי שנה ספרי ילדים במתנה, בתוך מסגרות החינוך שלהם.  במסגרת שיתוף הפעולה, בירידי שבוע הספר יתאפשרו אזורי קריאה משותפים של הורים וילדים, קריאה עם סופרים, הצגות בעקבות ספרים, סדנאות יצירה ופעילויות נוספות.

במסגרת אירועי שבוע הספר העברי, תתקיים השנה  "שעת הסיפור הגדולה ביותר בישראל". ב-12.6 בשעה 18:00 במתחם הבמה המרכזית בגן הכט בחיפה יוקרא לילדי העיר הספר "אותיות מתוקות" שכתב ג'קי לוי, על ידי ראש העיר עינת קליש-רותם. ספר זה הינו הספר ה- 20 מיליון שמפיצה תכנית "ספריית פיג'מה" במסגרת עשר שנות פעילותה.

שרית אורן, מנכ"לית התאחדות המוציאים לאור בישראל: ״קריאה משותפת הורים וילדים היא זכות ולא חובה. הגיע הזמן לחזור לזכות ההורית הבסיסית שלנו לשעת איכות מעצבת עם ילדנו. הצלילה אל הספר היא חוויה פרטית. אם תרצו טיפה נוספת בחיזוק מיומנויות אישיות. אך הגדולה שלנו כהורים ובני משפחה היא ביכולת להפוך כל טיפה לים מעצב דורות. הורים אל תוותרו על החלק שלכם״.

פרטים נוספים על האירועים בעיר חיפה ניתן יהיה למצוא בעמוד הפייסבוק של שבוע הספר העברי

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY