מסיבת המחווה לשנות ה-20 (שכללה גם מחווה לגב ולרגליים שלנו, יש לציין כפי שתבינו בהמשך) אשר התקיימה בחדרי המלח במוצקין הייתה אתנחתא נדרשת  מהשבוע העמוס רגשית האחרון, של ימי האבל הלאומיים. מי הגיע, למה זה חדר המלח הכי מיוחד בארץ ואיך זה שהסטייל של הטוונטיז הולם את כולם

כששמעתי שמלבד מוזיקת ג'אז, קייטרינג של שף ונוצות לראש יתקיימו בחדר המלח בקרית מוצקין,  גם הדגמות של טיפולי עיסוי ורפלקסולוגיה זה די היה ברור שעם האירוע הזה אני אסגור את השבוע, לקראת הצפוי אחריו.

וכך, בחמישי האחרון הוזמנתי ביחד עם עוד אנשי תקשורת וחברה נוצצים למסיבה ברוח שנות ה-20 שהתקיימה בחדרי המלח שבמוצקין. השם של המקום לטעמי קצת לא ממש משקף את כל תוכנו. מדובר במתחם נעים ברחוב גרושקביץ, שמלבד החדרים המלוחים כולל עוד כמה דברים שירגיעו לכם את הנפש והשרירים.

IMG-20170429-WA0011

הסניף מנוהל ע"י עינת סיבוני , יש בו  חדרי מלח למבוגרים וילדים (כולל הפעלות ומשחקים בחדרי הילדים),

מה שמייחד את הסניף הזה על פני אחרים בארץ זה שהוא משלב שתי שיטות, הראשונה  על בסיס חדר מלח מודרני, ההלוגנרטור (מכשור ממוחשב) מהמתקדמים בעולם וכמו כן חדר מלח אותנטי הכולל כורסאות ישיבה מפנקות ומסך LCD.

הסניף ממוקם בקומת קרקע ומאפשר נגישות לנכים.או סתם לאנשים ששונאים מדרגות כמוני. וכדי ליצור לכם חוויה משלימה אתם יכולים להוסיף מגוון של טיפולים אלטרנטיבים אחרים כמו: רפלקסולוגיה, עיסוי רפואי, דיקור, ביו פידבק, ניאו – פסיכולוגיה, יעוץ הומאופטי, יעוץ נטורופתי, יעוץ תזונה ואחרים.

IMG-20170429-WA0017

אז כאמור, בחמישי , שניה לפני העומס הרגשי של יום הזכרון והעצמאות חגגנו קצת במקום כשצוות הנהלת חדרי המלח בשיתוף עם משרד יח"צ לימור כרסנטי והפקתה של סיוון קסטיאל הרימו אירוע נוצץ  שכלל טיפולי חינם בחדרי המלח, בופה של שגב אקספרס, בר משקאות,   ומי שזכתה להרבה מחמאות בערב, זמרת הג'אז מאי ספדיה שהצליחה להכניס לאווירה.

ראינו שם בין השאר את העיתונאים והסלבס המקומיים נדב שהרבני שגם היה אחראי על התאורה וההגברה, חני לביא, שלי זיו, קארין קבסה, דניאל ציוני, ליאת אוטמזגין, סימה אביהו, צילה ברוך, מיכל ויצמן, אורה וצביקה גפן, עו"ד ימית ואורן מוריה ישראל, אורלית אורוביץ, לאה שלם, גאולה פנחס, ענת אמור, עפרה שי, מירב כרפיס, יורם כרפיס, רמי מזרחי, סוזנה ודויד ברידזה, אביטל ויעקב מגן, סיגל וארווין אורן, איריס יסלוביץ, חנה אייל, רחלי בן גלים, יפה גביש, אור חן, ורדית שטרנבך, שרה איקו, יורם מארק רייך ודינה רפאל, הדס בן-ארצי, לבנה רייסר, לאלי נחמה, ניקולאי קדוש ואחרים.

4 COMMENTS

LEAVE A REPLY