לכל מעשה יש הדהוד , דהיינו המשכיות והשלכות למעשה או אירוע שלא טופל.
כאשר בעל עסק מגלה פירצה בעסק או כאשר ישנו אירוע אשר אינו מקבל את התגובה
המתאימה , האירוע יתמשך והנזק יגדל.
ניקח לדוגמה אירוע גניבה/מעילה של עובד בעסק, במידה ולא יטופל , ייצור הדבר 'הדהוד' אשר
יקבל לגיטימציה ומלבד שאותו עובד ימשיך בעצמו , העובדים האחרים עשויים לנרמל את
המעשה ולנהוג כמותו – כי הרי שום תגובה אינה מגיעה.
לכן , למרות המצב הלא נעים ולמרות האכזבה של המעסיק , יש לטפל במעשה ובגורם בכדי
לעצור את הנזק ולהבהיר את רצינותו של המעסיק בטיפול במצב כזה ובכך משיגים גם את
הפסקת הזליגה וגם מייצרים הרתעה .