תלמידי קבוצת הגלקסיה בביה"ס הריאלי העברי בחיפה יזמו אירוע של TEDx ובמשך שלוש שעות הרצו על נושאים הקשורים לחייהם של בני הנוער בישראל

"כבני נוער אנחנו כל הזמן שומעים 'כשאתם תהיו מבוגרים, גם אתם תוכלו להשפיע'" תלמידי קבוצת הגלקסיה בביה"ס הריאלי העברי בחיפה החליטו להטיל ספק באמירה זו ולהוכיח שהגיל אינו מגביל אותם, להיפך!  לצורך כך, יזמו תלמיד הריאלי אירוע הרצאות  ב -TEDx Reali .

באירוע אשר התקיים  ביום שישי ה – 2.3.18 בין השעות 12:00-15:00 העבירו תלמידים מבתי ספר שונים הרצאות הדנות בסוגיות הנוגעות לחייהם של בני הנוער.כל ההרצאות עסקו ביכולת של בני נוער להשפיע ולשנות, כל זאת עם הצגת שיטות וכלים ליישום.ההרצאות השונות עסקו בנושאים הבאים: יזמות בגיל צעיר, יצירת מרחבים המאפשרים לבני נוער לבוא לידי ביטוי בכל המובנים, טכנולוגיה הנמצאת במרחק נגיעה, כלים שבני נוער זקוקים להם על מנת להשפיע במרחב הציבורי, תיקון עולם, נוער ודעות קדומות ועוד.בסיום האירוע שהתקיים בשפה העברית, הרצו שוב התלמידים באנגלית והרצאותיהם הועלו לאתר TED.

לדברי יוסי בן דב, מנכ"ל הריאלי: "אירוע זה הוא עוד דוגמה נפלאה ליצירתיות של תלמידנו ולנחישות שבה הם בוחרים להביא את עצמם לידי ביטוי. ביה"ס הריאלי מעודד חשיבה יצירתית שחורגת מחוץ לגבולות הלמידה המסורתית, ואנו שמחים לראות את תלמידינו נמצאים בקדמת הבימה של השיח הציבורי בארץ ובעולם."

 מרצים:

  1. רותם גנץ – בוגר ביה"ס הריאלי המשרת בדובר צה"ל – ירצה על יזמות בגיל צעיר.
  2. אנה פיטנר – תלמידת כיתה י"ב מכרמיאל – תרצה על יצירת מרחבים שיאפשרו לבני נוער לבוא לידי ביטוי בכל המובנים.
  3. ניר אלטמן – תלמיד כיתה י"ב, ביה"ס הריאלי – ירצה על הטכנולוגיה הנמצאת במרחק נגיעה.
  4. שילי גת – תלמידת כיתה י"א, ביה"ס הריאלי – תעניק 6 כלים שבני נוער זקוקים להם על מנת להשפיע במרחב הציבורי.
  5. עידו זיו – תלמיד כיתה י"א, ביה"ס הריאלי, סגן קפטן קבוצת גלקסיה – ירצה על היכולת להפוך את התשוקה שלך לכלי לשינוי עולם.
  6. אוהד אורגוון – כיתה י"א חקלאי ביה"ס ברנקו וייס פרדס חנה – ירצה על נוער ודעות קדומות.

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY