שלא תשלמו ביוקר: תחנת הדלק הפרטית "אדר" במתחם חוצות המפרץ, בבעלות ארבעה שותפים מירושלים, חרטה על דגלה להיות תחנת הדלק הזולה בצפון, “לעיתים גם בכל רחבי המדינה חוץ מאילת, פשוט קשה לעקוב אחר כל התחנות", אומר אלי דויאב מבעלי תחנת דלק אדר, “מידי יום אנו בודקים את המחירים בתחנות השונות ברחבי חיפה והקריות ובמידה ומצאנו כי ישנה תחנה עם מחירים נמוכים משלנו, אנו מיד מורידים את המחיר. אין ספק ששוק הדלק בחיפה הוא האגרסיבי בארץ ומי שרוצה לתדלק בזול צריך לחפש תחנה באזור חיפה".

תחנת דלק אדר עברה לאחרונה להנהלה חדשה שהשקיעו כספים רבים בשיפוץ וניקיון התחנה. "אנו רואים בלקוחות  התחנה ערך עליון ועל כן משקיעים ונשקיע את מירב המאמצים לתת שירות איכותי לקהל הלקוחות ומעניקים שירות מלא לכלל הלקוחות ללא תוספת תשלום”.

אלירן דויאב, מבעלי התחנה: ״לאחר שנים בהן היתה התחנה מוזנחת השקענו מאות אלפי שקלים בשיפוץ ועיצוב. כמו כן שופצה מהיסוד חנות הנוחות במקום. אין ספק ששוק הדלק בחיפה הוא האגרסיבי בארץ ומי שרוצה לתדלק בזול צריך לחפש תחנה באזור חיפה.״

כחלק מהמאמץ להפוך לתחנה הזולה בצפון, גם חנות הנוחות במקום 'גו מרקט' מעניקה ללקוחות את שלל המוצרים שניתן למצוא בחנות נוחות אבל מבלי לקרוע את הכיס ועם המון הטבות ומבצעים לחברי המועדון.

"מזמינים את  כל תושבי הצפון להגיע לתחנה שלנו ולרגל החזרה לשיגרה אנו מעניקים לכול מי שמתדלק, לא משנה באיזה סכום, קפה ומאפה בחינם כאות הערכה על כך שבחרתם לתדלק אצלנו”, אומרים בתחנה.

אז מה המחירים בתכלס? מחירי הדלקים (נכון ל-10.5.2020) הם – סולר: 4.33 ש"ח לליטר למשלמים במזומן / 4.48 ש"ח למשלמים באשראי. בנזין: 4.47 ש"ח לליטר.

כתובת: דלק אדר משה דיין 2 חוצות המפרץ חיפה.

 

 

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY