גרלן מציעה בשמים כבר כמעט 200 שנים, בשמי הקולקציה הם אלגוריות מלאות חיים החוגגות את מתנות הטבע על ידי שימוש בחומרי גלם טבעיים וכעת מושק בGUERLAIN – קולקציית בישום אקווה אלגוריה. הפורמולה עשויה עד 95% רכיבים ממקור טבעי. האלכוהול מקורו בשורשי סלק מחקלאות אורגנית. הבקבוק עוצב מחדש, הוא עשוי מזכוכית ממוחזרת וניתן למילוי חוזר. עכשיו הוא יוקרתי ונחשק יותר מתמיד

 

 

ג'ייד מרחיבה את סדרת הטיפוח הייחודית CB2 BOTANIC המבוססת על שמן זרעי קנאביס להרגעה, הפגת מתחים, לחות ושיקום עור הפנים. הסדרה מכילה שמן בוטני לפנים, קרם יום וכעת גם קרם לילה וקרם עיניים  – ארבעה מוצרים מנצחים שמהווים כל מה שצריך לשגרת טיפוח שלמה ומקיפה של אנטי סטרס ולחות אינטנסיבית לעור הפנים .

 

בעקבות הצלחת הסרומים המרוכזים בסדרת Skin Booster  ,קרליין גאה להשיק קרם יום לשעות הבוקר "פרו- קולגן 3%" וקרם לשעות הלילה "פרו-רטינול 2%" המצטיינים בריכוז נקי וגבוה של קולגן מועשר בפפטידים ורטינול מועשר בוויטמין B3. קרמי הטיפוח החדשים מעניקים תועלות מידיות לעור ומותאמים גם לפעילות משולבת עם שני הבוסטרים ומעניקים תוצאות טובות יותר ונראות לעין מהר יותר.

חברת ביופור יחד עם האלוף האולימפי פיטר פלצ'יק פיתחו סדרת טיפוח לגברים תוך מתן דגש על גברים העוסקים בספורט. סדרת הטיפוח החדשנית לגבר, מציעה שגרת טיפוח קלה וקצרה לעור בריא ואסתטי. התכשירים הותאמו לעור ולאקלים הישראלי. בין מוצרי הסדרה:  ONE – קרם לחות לגבר, עם מרכיבי הרגעה, נוגדי חמצון, לחות מתמשכת ואנטי אייג'ינג, Fresh- ג'ל לניקוי יסודי של שיער הזקן. עשיר בחומצות אמינו המרככות את השערה ושומרות על בריאותה ו- Alpha- שמן לריכוך וטיפוח שיער הזקן. מכיל אנטי אוקסידנטים וויטמינים. עשיר בשמנים המזינים את השערה

Jan Moŕe ישראל גאה להשיק בארץ את מוצרי היוקרה, המביאים לפריצת דרך בתחום טיפוח ושיקום השיער. מוצרי הסדרה  מכילים חומצה היאלורונית, פורמולה חדשנית וייחודית ללא חומרים משמרים ופראבנים (מלחים), חומרי ריכוך ושיקום על בסיס חלבונים טבעיים וחלקיקי זהב מיקרוסקופים, אשר עוברים אל השיער בעת השימוש במוצר ומוסיפים לו זוהר ונצנוץ ייחודי.

לראשונה בישראל, מותג טיפוח הפרימיום ליראק פריז משיק את הפיתוח האחרון של מעבדות ליראק פריז: סדרת מוצרי טיפוח לגבר. הסדרה מבוססת על חומרים מן הטבע , פטנט ייחודי של שימוש בתמצית טוליפ שחור, פיתוח ייחודי שעבר מבדקים קליניים והוכיח שביעות רצון לקוחות ומבדקי מרקם וריח ללא פשרות. מוצרי הסדרה בעלי אג'נדה אקולוגית: לא נוסו על בעלי חיים והאריזות ממוחזרות.

 

מותג הדרמו-קוסמטיקה SeboCalm משיק מייק אפ , מסדרת Classic, סדרת מוצרים לטיפול וטיפוח עור רגיש של המותג. לכיסוי פגמי עור וכתמי שמש המתאים לעור מעורב עד שמן, עמיד לאורך זמן ומעניק כיסוי מלא בגימור מאט.המייק אפ החדש במרקם קליל להענקת גוון עור אחיד לאורך זמן ומראה חלק. מועשר בחומצה היאלורונית ובמינרלים מים המלח המעניקים לחות לעור ומונעים תחושת יובש.

"כיף", מביא את הבשורה והמהפכה הבאה בקטגוריה ומשיק: שקית מילוי ידידותית לסביבה של אל סבון נוזלי בתכולת 1 ליטר, עם פקק למילוי מהיר ונוח,המצמצמת את כמות הפלסטיק ב 70% ובכך מסייעת לשמירה על איכות הסביבה.

Kiehl’s מותג הטיפוח הניו-יורקי משיק: Kiehl’s Ferulic Brew Rejuvenating Facial Essence תמצית חומצה פרולית לחידוש מראה העור,מפחיתה את מראה הקמטוטים באופן הנראה לעין ומעצימה מראה קורן באופן טבעי.

GLISS, המותג המומחה לשיקום וטיפוח השיער מבית שוורצקופף, גאה להציג את סדרת פרוטאין+ 4 ב-1, סדרת מסכות לחות מעושרות בפרוטאין בשילוב חמאת קקאו, חמאת שיאה, חמאת בבאסו ושמן אגוזים.

הימאליה, מותג הקוסמטיקה והפרסונל קייר גאה להשיק: BOTANIQUE סדרת משחות שיניים המבוססות צמחי מרפא ומרכיבים אורגניים לתחושת רעננות, מסייעת בהפחתת ריח רע מהפה ושומרת על בריאות החניכיים והשיניים

 

 

SKIN GARD משיקה מוצרי הגנה מהשמש חדשים לילדים : סטיק הגנה שקוף לפנים לילדים SPF50 ורול און להגנה גבוהה לילדים SPF50. סדרת מוצרי סקין גארד KIDS ,כוללת מגוון של מוצרים המעודדים הרגלי הגנה נכונים כחלק משגרת היומיום.  כל המוצרים קלים ונוחים למריחה ומותאמים לשימוש על העורם העדין של הילדים.

 

מסטיק  BOUNCE FIVE משיק פורמולה בטכנולוגיה חדשנית וטעמים חדשים ומרעננים במיוחד –אבטיח ומנטה עדינה המסטיק החדש והעסיסי הופך את חווית הלעיסה למהנה ומפנקת ומשאיר פה רענן לאורך זמן

Nespresso,נערכת לקראת העונה החמה עם חגיגת קפה צוננת במיוחד וקולקציית קיץ בהשראה ברזילאית. השנה מצטרפת לסדרת הקפה הקר ולתערובת הקוקוס האהובה, גם תערובת לימונענע, בדיוק כפי שנהוג בברזיל להוסיף לימון לכוס הקפה. התערובות מתאימות למכונת ה RIGINALולמכונת ה VERTUO.

חברת "אחוה" משיקה סדרת סירופ לשתייה: בטעם ענבים, אננס ופטל. סירופ לשתייה איכותי בבקבוק מעוצב המספיק לכ-70 כוסות משקה המוצע לצרכן במחיר מוזל משמעותית ביחס למוצרי הסירופ לשתייה שעל המדפים.

סטארקיסט ממשיך לחדש ומשיק בימים אלה  סדרת  מוצרים חדשה על בסיס  דג סלמון (ולא טונה). בסדרה החדשה – MIX SALMON – שלושה סוגי ארוחות מוכנות לאכילה כשכל ארוחה מורכבת ממנת פחמימה, ירק, וחלבון (נתחי סלמון) כל ארוחה מכילה אומגה 3, ויטמיןD   וללא חומרים משמרים. כל מוצר בסדרה ארוז באריזת 160 גרם ,קלה לפתיחה ונוחה לשימוש .

מה הטעם? לראשונה בישראל,Fanta, מותג המשקאות מבית קוקה-קולה, משיק במהלך חדשני וראשון מסוגו בישראל, קונספט #What_The_Fanta? שני טעמי Zero חדשים וסודיים, שטעמם לא ירשם על גבי האריזה וייחשף בפעילות בה המשתתפים יזכו בפרסים על ניחוש הטעמים. במהלך הפעילות ישוחררו רמזים של הטעמים בעזרת סרטוני רמזים, פוסטים ברשתות החברתיות ועוד.

אסם-נסטלה  משיקה  בישראל את הטעם החדש שהטריף את העולם: Kit-Kat לוטוס – וופל פריך עם שכבה מפנקת של קרם ושברי עוגיות לוטוס. שוקולד הKit-Kat  החדש מציע חוויה סנסורית חדשה ומפנקת במיוחד והטריף את העולם בזכות מוצר טעים במיוחד ושיתוף הפעולה המפתיע בין 2 המותגים האהובים.

סנו משיקה את סנובון אוקסיג'ן פאוור, ג'ל לניקוי אסלות בתוספת חמצן פעיל הידוע בעוצמתו לניקוי והלבנה אפקטיביים.  סנובון אוקסיג'ן פאוור מצטיין בניקוי עוצמתי, מלבין, מחטא, קוטל 99% מהחיידקים ומותיר ניחוח רענן.

חדש בשורש- CROSSER EVO הסנדל הכי נוח לשטח. סנדל איכותי ועמיד שמתאים למסעות הפרועים ביותר שלכם. העיצוב של ה- CROSSER EVO נקי ומינימליסטי, משלב פתרון ייחודי של רצועות המושחלות בתעלה ייעודית בתוך סוליית הסנדל  ומאפשרות כיוונון- שחרור והידוק כך שיעטפו את הרגל בדיוק במידה הרצויה ( EZ -Tight) . הוא מורכב מרצועה אחת שמאפשרת כיוונון, שחרור והידוק מהירים ונוחים להתאמה אופטימלית לכף הרגל.  (EZ-fit)

הרצועה האחורית של ה- CROSSER EVO מתחברת עם סקוץ' להתאמה מושלמת ומאפשרת להפוך אותו לכפכף. סוליית ה- CROSSER EVO מיוצרת משכבת גומי בעלת אחיזת קרקע יוצאת דופן, שכבת ביניים סופגת זעזועים ומנגנון טכנולוגי חדש שפותח במיוחד לתנאי שטח (Cross-Lock). בין השכבות מוטמעת שדרת חיזוק בצורת T לתמיכה מקסימלית ברגל שהופכת את הסנדל לעמיד למים ולכל שטח  (TSpine ) .
כל אלו יחד מבטיחים נוחות מרבית, עמידות ואחיזת קרקע מושלמת. בנוסף, בסנדל CROSSER EVO , יש מרכיב אנטיבקטריאלי שמונע הצטברות חיידקים וריחות והוא נוח מאד להליכה במים וביבשה והוא גם VEGAN FRIENDLY .

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY