"ניסו רהיטים" משיקה קולקציית ריהוט פרמיום מעוצבת

חברת "ניסו רהיטים" משיקה קולקציית ריהוט פרמיום  חדשה הכוללת ספות וכורסאות פנים וחוץ, שולחנות אוכל, כריות נוי ושולחנות קפה בעיצוב וייצור על פי דרישת הלקוח. ניסו רהיטים משתמשת בטכנולוגית ייצור מתקדמת המאפשרת לייצר כל פריט בעבודת יד בהתאמה אישית בעזרת שימוש בהדפסה דיגיטלית על גבי טקסטיל המאפשרת להגדיל את היצע הדגמים והטקסטורות במהירות ללא בפגיעה באיכות המוצרים.

כורסאות הישיבה: כורסת ישיבה מסתובבת מדגם "דובה"

כורסת "הדובה" מסמלת את הדור החדש של כורסאות הישיבה הביתיות. הכורסא מוצעת בעיצובים ייחודיים ובהשראת הטרנדים המובילים בעולם האופנה והאומנות. הכורסה הינה אייקון עיצובי של ממש, המשתלב בחללי הבית והופך אותו לפריט אומנותי שגונב את ההצגה מבלי להתפשר על הנוחות. הכורסה עשויה בעבודת יד מטקסטיל יוקרתי ומורכבת ממושב יצוק וגמיש בקוטר מטר המאפשר לה להסתובב על ציר ב-360 מעלות. כורסת הדובה מיוצרת במגוון רחב של צבעים לצד מגוון טקסטורות בדים בניהם כותנה, עור קטיפה ועוד.

שולחנות האוכל: שולחן האוכל "גרונגים"

שולחן אוכל ייחודי בעל מראה אסתטי ומתוחכם. מדובר בשולחן עשוי מעץ איכותי בגימור מט בשילוב של עבודת יד וחיתוכי לייזר. השולחן מעוטר בפסי פליז שקועים המקנים לו מראה יוקרתי שתופס את העין. השולחן כולל אפשרות להגדלה באמצעות מגירה נסתרת הנעה על מסילות פליז הנפתחת ונסגרת בקלות. שולחן האוכל גרונגים מגיע ב-3 גדלים שונים הנעים בין 2 מטרים ל-3 וארבעה סוגי עץ :אגוז, עץ אלון שחור מנוסר ,אלון ועץ טיק.

כריות הנוי: כרית שחור מוקסם

כרית עשויה טקסטיל משובח בשילוב עור איכותי בעבודת יד יחד עם בד טרנדי ונוח. הכרית מעניקה טאץ' ייחודי לכל פינה בבית בה תונח למעין יצירת מראה מתוחכם ושיקי. הכרית מתאימה לכל חלל מעוצב ומוסיפה חן והדר לכל כורסא, ספה או מיטה.

שולחנות הקפה: שולחן קפה "באולינג"

שולחן קפה העשוי וולכרומט. השולחן מעוצב בגישה מודרנית עכשווית כדי שיוכל להתאים לכלל חלקי הבית ופינות ישיבה שונות. השולחן בנוי בצורה המאפשרת מענה על צרכים דקורטיביים ופרקטיים במקביל, מבלי שהדבר יבוא על חשבון איכות ויופי המוצר. שולחן הקפה "באולינג וולכרומט" הוא בעל מבנה עגול עשוי וולכרומט. מרכיב נוסף בעיצוב השולחן הוא הניגודיות הנוצרת בשילוב בין הפסים המוזהבים ובין בסיס השולחן הכהה. לשולחן, רגלי מתכת כהות בשילוב גוון זהוב המעניקות מראה מודרני יחד עם התמיכה והיציבות הנדרשת למוצר ברמה זאת. השולחן מגיע במידות שונות הנעות בין 70 ס"מ ל-140 ס"מ. בנוסף כל אחת מאותן מידות מגיעה בגובה של 27 ס"מ או 32 ס"מ בהתאם לבחירת הלקוח על פי מידת ההתאמה לעיצוב הבית.

אולם התצוגה של ניסו רהיטים נמצא בתל אביב בכתובת ידידה פרנקל 10 ואת כל העיצובים והדגמים ניתן למצוא גם באתר האונליין בכתובת www.niso.co.il.

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY