לכבוד חג הפורים מזמינה מועצת הדבש להשתתף בתחרות תחפושת 'דבורת הדבש' ולסיורים מודרכים במכוורות ברחבי הארץ, להיות שותפים לתהליך ייצור הדבש, בייחוד בתקופה זו בה כבר ניתן להבחין בתחילת הפריחה האביבית השופעת ואיכותית.

הקהל הרחב והמבקרים במכוורות, יוכלו לשלוח צילומים של מחופשים ומחופשות לדבורי הדבש, דבוראים, וכל הקשור לעולם הדבורה והדבש- לתיבת הדואר של עמוד הפייסבוק- פסטיבל הדבש.

את התחפושת המנצחת- יבחרו צוות דבוראים ויעניקו פרס מתוק במיוחד עם דבש איכותי ומוצרי בריאות מהמכוורת. ניתן לשלוח צילומים של תחפושת דבורה, עד יום שישי 22.3, עם שם המצולם, מקום מגורים, גיל, שם וטלפון הצלם ואישור פרסום הצילום.

כמו כן, במסגרת פעילויות החג במכוורות ברחבי הארץ יוכלו הילדים לבקר בכוורת אמתית, לאכול אוזני המן עם דבש, לטעום סוגי דבש שונים, להיפגש עם דבוראים וללמוד על עולמן הקסום של הדבורים ועל חשיבותה של הדבורה בהאבקת פרחי ירקות ופירות ההופכים למזון מן הצומח.

מנכ"ל מועצת הדבש, זאב מידן: "כולם מוזמנים להתחפש  לדבורים ולהשתתף בתחרות התחפושות של מועצת הדבש, לבקר במכוורות לאורך ימי החג, ליהנות מפעילות חינוכית ומעשירה לכל המשפחה וללמוד על עולמן של הדבורים" אומר מידן ומציין כי, כיום פועלים בישראל כ- 510 דבוראים העובדים ומטפלים ב-120 אלף כוורות הפזורות ברחבי הארץ, מתוכן 80,000 כוורות מוצבות באזורי גידול חקלאיים ומשמשות להאבקה.

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY