לשמור על הבית

מאושר לחזור. גרייבס צילום: מנהלת ליגת ווינר סל
מאושר לחזור. גרייבס
צילום: מנהלת ליגת ווינר סל

עם סגל מלא לראשונה העונה (גרייבס החלים מהפציעה), רמי הדר וחניכיו רוצים לעלות הערב (שלישי) למאזן 2:4. המאמן: "זקוקים לרמת דיוק גבוהה"

לאחר ההפסד במשחק הקודם בחוץ לבני הרצליה, ירצו במכבי חיפה לחזור הערב (שלישי 20:05) למסלול הניצחונות, במשחק מול הפועל חולון. הירוקים יארחו בהיכל רענן כץ ברוממה, שם רק ניצחו העונה (פעמיים – מול עירוני נהריה ומול הפועל תל אביב). ניצחון הערב יכול לתת פוש אדיר לקבוצה לקראת המשחק מול מכבי תל אביב בהיכל מנורה מבטחים ביום ראשון הבא. מאמן הקבוצה, רמי הדר, אמר לקראת המשחק: "אנחנו צריכים להגיע מוכנים ודרוכים מול חולון ולשחק את הכדורסל שלנו ברמת דיוק גבוהה, על מנת לנצח את המשחק".

לראשונה העונה, יעמוד לרשותו של הדר סגל מלא, כשוויל גרייבס, ייכלל בסגל לראשונה העונה, לאחר שהתאושש מפציעה בברך. גרייבס, שראה את חבריו מעמידים עד כה מאזן של 2:3, אמר לקראת חולון: "הקבוצה שלנו משחקת מאוד אינטנסיבי וזה עזר לנו להתמודד עם מצבים מאתגרים. המשחק נגד חולון הוא מבחן עבורנו והזדמנות לנצח ולשפר את המאזן. אני מתרגש להצטרף לקבוצה על הפרקט, בפעם הראשונה העונה ואני אתן הכל מתחילת המשחק ועד הסוף".

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY