זיתים בטעמים מופלאים, קפסולות קפה חזק במיוחד וצבע אנטי בקטריאלי לבית- חדש על המדף. 

זיתא, משיק שמן זית באריזת פח מעוצבת במהדורה מיוחדת מדובר בשמן זית איכותי אשר מופק מכרמים מובחרים ובכבישה קרה, בחמיצות מרבית של 0.5%. הוא מאופיין בארומה פירותית עם חריפות ומרירות מתונה בעצמת טעם בינונית. ככזה, הוא מתאים לכל מנה במטבח הים תיכוני כגון: דגים, מאפים, סלטים וגבינות.

עוד מזיתא סדרת הזיתים: זית סורי עם לימון כבוש, זית קלמטה, זית שחור טבעי בסגנון טאסוס, זית גראנדה, זית ירוק בתיבול גלילי ומיקס זית ירוק וזית קלמטה עם שמן זית כתית מעולה המיוצרים בטכנולוגיה ייחודית ללא נוזל וללא חומרים משמרים.

שטראוס מרחיבה את סל המוצרים של Alpro בישראל ומשיקה משקאות בריסטה חדשים ייעודיים לקפה: סויה, שקדים ושיבולת שועל.

עלית משיקה את קפסולות אספרסו בעוצמה 15- תערובת המיועדת לחובבי קפה חזק במיוחד עם טכנולוגיית הקלייה הארוכה ובטמפרטורה גבוהה שיוצרת את הקפסולה החזקה ביותר בסדרת קפה עלית, בעלת גוף מלא, חוזק ומרירות.

חברת"יכין" החלה לשווק בימים אלו מוצר חדש- "תירס מהשדה"- תירס ישראלי מתוק בלי תוספת סוכר שנקצר ונארז תוך שעות ספורות וכך נותר טרי ועסיסי.

רויאל קנין (Royal Canin), היצרנית הצרפתית של מותג הסופר פרמיום לתזונה ובריאות לכלבים וחתולים, משיקה בישראל מזון ייחודי ומותאם לכלבי הפומרניאן. המזון החדש, מציג פורמולה יבשה המורכבת מרכיבי תזונה (נוטריאנטים) מזינים ומלאים העונים על הרגישויות והצרכים הספציפיים של הפומרניאן: בריאות השיניים, טיפוח ההפרווה, סיוע בחיזוק המפרקים ומערכת העיכול.

טמבור, החברה המובילה בתחומי הבנייה והצבע, משיקה את eco2 – צבע אקולוגי חדשני המשפר את איכות האוויר בבית וסופח את הפחמן הדו-חמצני שבאוויר. בפיתוח ישראלי ייחודי, טמבור, המובילה מהפכה סביבתית בתעשייה ובבנייה בישראל, מציעה פתרון חדשני לצביעת חדרי הבית וקירות פנימיים, באמצעות צבע המיוצר מחומרים טבעיים , עמיד וחזק, אנטיבקטריאלי ואנטי-אלרגני.

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY