ויסוצקי משיקים טעמי תה חדשים, תנובה מחזירה את הקוטג' 11 אחוז למדפים ואסם משיקה מחדש שקדי מרק דגיגונים- חדש על המדף

ויסוצקי, משיקה תת-סדרה תחת סדרת ויסוצקי ירוק – בתוספת ויטמין C וויטמין D. בסדרה שלושה טעמים קיימים תה ירוק לימונית לואיזה עם ויטמינים C+D,תה ירוק נענע עם ויטמינים C+D ותה ירוק לימונית ג'ינג'ר עם ויטמינים C+D.

שופרסל מרחיבה את סדרת הטחינה האורגנית רבת המכר של שופרסל גרין- עם טחינה מוכנה לאכילה, בבקבוק לחיץ ובשני טעמים  טחינה אורגנית בטעם טבעי וטחינה אורגנית בתוספת שום.

מותג YOLO תנובה מוסיף כמהדורה חגיגית לקולקציה השוקולדית את YOLO Ruby – לראשונה בישראל, מעדן שוקולד המכיל שוקולד חלב מפולי קקאו רובי, שוקולד שצבעו ורוד.

אסם מחזירה למדפים את שקדי מרק דגיגים שהושקה לאחרונה בספטמבר 2019 והפכה להיות אהובה שמתאפיינים במרקם פריך ומתאימים כתוספת משביעה לכל סוג של מרק או כנשנוש.

קליית גת מציגה ראשוניות בקטגוריית הפיצוחים, מצטרפת לקבוצת מזונות ה-PRO ומשיקה:  PRO MIX – תערובות אגוזים עם תכולת חלבון גבוהה. בסדרה שני סוגים של תערובות אגוזים, שקדים ובוטנים המספקות חלבון בכמות גבוהה. מדובר בתערובות טבעיות, ללא תוספת מלח ומתאימות לאלה המקפידים לשמור על שגרת חיים המשלבת פעילות ספורטיבית ותזונה מאוזנת.

על רקע ההצלחה לפני כשנתיים– תנובה מחזירה למדפים את קוטג' 12% שומן בגביע אישי של 100 גרם, במהדורה מוגבלת ולמספר שבועות.המוצר מצטרף לסדרת קוטג' בקטנה הכוללת גם מוצרים מסוג 5% ו-9% שומן.

יקב סגל גאה להשיק לרגל החורף הקרב:סדרת יינות חדשה – 'קדומים' הסדרה כוללת שני יינות לבנים חדשים – מראווי ודבוקי.

ביופט, החברה הוותיקה והמובילה בישראל לייצור ולשיווק מזון וציוד לחיות מחמד שבבעלותה מותגי המזון האהובים "בונזו" ו"לה קט", והמשווקת מגוון מותגים בינלאומיים כגון אקאנה אוריג'ן, שזיר ופרפלסט, משיקה בימים אלו את המותג "URBAN CHOICE"- מזון הפרמיום הישראלי הראשון בשותפות עם היצרנית הבינלאומית למזון לחיות מחמד UNITED PETFOOD. המוצרים צפויים להיות משווקים בארץ ובחו"ל.

ד"ר דבור משיקים סדרת מוצרי טיפוח אנטי אייג'ינג טבעיים לעור הפנים. הסדרה כוללת מגוון מוצרי טיפוח המבוססים על מסורת השימוש בצמחי מרפא הבלעדית של המותג. שימוש בתמציות צמחים ושמנים טבעיים המעשירים את הלחות ומונעים את הזדקנות העור.

מותג הדרמו-קוסמטיקה  סרווה משיק קרם לחות לפנים ולגוף המתאים לעור יבש עד יבש מאד, מעניק לחות לכל אורך היום ומסייע בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור.הקרם מכיל 3 סרמידים חיוניים וחומצה היאלורונית. נבדק דרמטולוגית.היפואלרגני.  ללא בישום. ללא פראבן. 

ד"ר פישר משיק את יו-לקטין קרם ידיים טיפולי פורטה 10% המיועד לעור יבש במיוחד, פגום, מעובה, סדוק ומחוספס ואת יו-לקטין חמאת גוף טיפולית, לעור יבש במיוחד.

ג'מבו סטוק משיקים לקראת החורף קולקציית מצעים ומגבות יוניסקס עם האשטגים מקוריים.הפריטים מיוצרים במהדורה מיוחדת בעיצוב בלעדי של הרשת.

Shiny משיקים מבחר מוצרים חדשים ובינהם כריות פנינה עדינות לקרצוף עדין של כלים בעלי ציפוימטליות לחות חד פעמיות לניקוי והברקת רצפות בניחוח מרכך כביסה ומטליות מיקרופייבר Super-Size לניקוי רצפות (60X90).

מותג האופנה RIBOS מבית ביופט משיק את קולקציית הביגוד החדשה לכלבים לעונת החורף 2020-21. הקולקציה עוצבה בהשראת הטרנדים החמים ביותר בעולם האופנה ומציעה לחברו הטוב של האדם בגדים מלאים בסטייל, איכותיים, פרקטיים, נוחים וכמובן מחממים.

חברת הרבלייף משיקה לראשונה בישראל:ספר מתכונים, המכיל מנות בריאות המבוססות על מוצרי התזונה של הרבלייף "מבשלים דרך חיים".הספר כולל כ-80 מתכונים מגוונים על טהרת הבריאות,  מזינים, טעימים במיוחד וקלים להכנה כאשר כל מנה כוללת את הערכים התזונתיים המדויקים (פחמימות, חלבונים, שומנים, מספר קלוריות למנה) .מחיר מומלץ לצרכן  : 109 ₪ , להשיג  באתר של הרבלייף (דרך המפיצים)  – harbelife.co.il

 

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY