העונה החמה כבר ממש כאן- בלאונידיס משיקים גלידות חדשות, בן אנד ג'ריס משיקים צ'אנקים בטעמים וקינדר מביאים את הבשורה למקררים עם קינדר פינגווי וקינדר מילק סלייס. חדש על המדף

בנא משקאות משיקים בבלעדיות בישראל לקראת עונת הקיץ החמה את סדרת משקאות הקיץ של המותג הספרדי MG SPIRIT' שמציעה שישה משקאות מרעננים וקלילים על בסיס אלכוהול איכותי של וודקה או ג'ין ורכיבים טבעיים במגוון טעמים:וודקה וליים, וודקה אננס, וודקה אוכמניות, ג'ין וטוניק, וודקה מוחיטו ווודקה פסיפלורה.

"בן & ג'ריס" משיקה אריזה של צ'אנקים של חצי אפוי-  חתיכות של בצק עוגיות שוקולד צ'יפס ובראוניס ללא הגלידה

קנור, מבית יוניליוור, מרחיב את סדרת מוצרי העגבניות עם רוטב עגבניות לקציצות ותבשילים –בכל צנצנת המכילה 415 גרם, ישנו רוטב עשיר שעשוי מכ-1/2 ק"ג עגבניות איטלקיות איכותיות, ללא תוספת סוכר, ללא צבעי מאכל ואינו מכיל חומרים משמרים.

חברת בראל אלון יבואנית מותגי מזון בינלאומיים משיקה סדרת מארזי גלידות שמנת פרימיום של המותג הבלגי לאונידס.הסדרה כוללת 3 טעמים: וניל ואגוזי לוז בציפוי שוקולד חלב ושקדים מקורמלים,קפה עם אגוזי לוז בציפוי שוקולד לבן ושוקולד עם קליפות קקאו בציפוי שוקולד מריר.

קינדר, מותג של קבוצת פררו, תכנס לקטגוריית החטיפים המצוננים המקומית, כאשר לראשונה תשיק בישראל את שני הלהיטים האירופאים שלה: קינדר פינגווי וקינדר מילק סלייס.

תלמה, מרחיבה את סדרת קורנפלקס בטעמים ומצרפת טעם חדש במהדורה מיוחדת:קורנפלקס בננה.

Pepsi Max מרחיבים את פורטפוליו הטעמים ללא סוכר עם טעם חדש ומצליח בעולם: Pepsi Max Wild Cherry הטעם האהוב של המותג המוביל עם טוויסט של דובדבן.

תנובה,משיקה תחת המותג תנובה Alternative – תחליף גבינה בסגנון גאודה. הגבינה תוצע הן כפלח והן כפתיתים לבישול ואפייה.

מותג בי קיינד (BE KIND) משיק חטיף חדש על בסיס שקדים, המעניקים יתרונות בריאותיים מבלי לוותר על הטעם.

 

AXE, חוגג את האהבה בצורה הכי צבעונית שיש ומשיק מהדורה מוגבלת ומיוחדת לקראת חודש הגאווה בשם: LOVE IS LOVE עם ספריי הגוף בעיצוב חדש: בנוסף לעיצוב של צבעי דגל הגאווה כפי שהושק אשתקד, יתווסף דגל הקהילה הטרנסג'נדרית.

Crêma משיק תחליב רחצה וקרם גוף בניחוח חדש וניל ופלפל וורוד.כחלק ממגמת הInspired By Nature,כל מוצרי הסדרה אינם מכילים: פרבנים, פתלאטים, שמן מינרלי וסיליקונים.

חברת MORAZ צמחי מרפא, המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק של מוצרים קוסמטיים ופרא-רפואיים מציעה את סדרת מוצרי הגנה מהשמש לכל המשפחה, הסדרה כוללת קרם וספריי שקוף שאינם דביקים ומתאימים לעור רגיש , היפואלרגני.

ג'ונסון קלין  משיקים מפיץ הריח אולטרסוניק לרכב שלא "חונק" את האוטו, עובד על סוללות ומאפשר למקם אותו היכן שרוצים ומכיל 2 עוצמות שונות להפצת ריח.

אל סדרת הדאודורנטים 'הבריאים' של 'חלאבין' מצטרפים דאודורנטים 'לאבילין +72' שעמידים עד 72 שעות בנטרול ריח זיעה.

CHIC משיקה לקיץ פלטת גווני לק 'טרופיקנה מאופקת' בהשראת פירות טרופיים עם צבעוניות עזה לצד גוונים חלביים נעימים. 

חברת Townley  מציעה מארז מדבקות לקישוט ציפורניים הנושאות את דמויותיהם של כוכבי  'ממלכת הקרח', נסיכות דיסני הקסומות או לחלופין מדבקות עליהן מתנוססת העכברה הכי פופולארית מיני מאוס, כולן בהתאמה מלאה למבנה הציפורנים של הקטנטנות. 

ORLY יצרנית הלקים האמריקאית משיקה את פלטת גווני הלק לעונה החמה בהשראת שנות ה-70 עם נגיעות צבע של גווני זרעי זעפרן, טרקוטה וטורקיז. 

 

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY