בכל ימות השנה ישנה דרישה לפרגולות לצורך הצללה והגנה מפני תנאי מזג האוויר אך כאשר מתחיל להתחמם הדרישה עולה, שכן הפרגולה משמשת כפתרון הצללה מעולה מפני השמש. אם בעבר אנשים הסתפקו ביריעות מפלסטיק בכדי לסגור את אזור המרפסת או הקמת פרגולה מעץ בכדי להגן על החצר שלהם מפני השמש היום הקהל הרחב מודע יותר לכך שפרגולה צריכה להיות עמידה, איכותית, וגם מעוצבת. פרגולות מעץ נשארו פופולאריות לאוהבי הסגנון ושחקנית חדשה נכנסה לשוק- פרגולה מאלומיניום.

רגע לפני שבוחרים פרגולה:

  • הפרגולות הקיימות היום בשוק הן חזקות ואיכותית אבל אינן כבדות משקל ומסורבלות כמו בעבר ולכן הן מתאימות גם למרפסות. עם זאת חשוב לבדוק את המשקל המקסימום שניתן להעמיס על המרפסת כדי לא לחרוג מהמשקל המותר.
  • עוד נתון שחשוב מאוד לבדוק הוא גודל המיקום שמצריך פרגולה- אם במרפסת או אם בחצר בכדי לקבל הצעת מחיר מדויקת לפי המידות הרלוונטיות. יש לקחת בחשבון שמעל ל 50 מ"ר יש צורך בהיתר עירייה להקמת פרגולה אך זהו גודל שברוב המרפסות וברוב החצרות הפרטיות לא מגיעים אליו כלל
  • התקציב העומד ברשותכם- החליטו מראש כמה אתם מוכנים להשקיע בבנייה והקמה של פרגולה בכדי שתוכלו לפנות לקבל הצעות מחיר שעומדות בתקציב שלכם
  • ניתן למצוא מגוון רחב של פרגולות מעוצבות בשוק היום ולכן אין סיבה להתפשר על צבע או עיצוב, כאשר ניתן להזמין פרגולה מעוצבת בדיוק לפי הנראות והעיצוב שאתם רוצים ואוהבים ושמתאים לעיצוב של החצר והבית שלכם.
  • בחירת החומר ממנו עשויה הפרגולה- שני החומרים העיקריים בשוק הפרגולות הם העץ והאלומיניום כאשר לפרגולה מאלומיניום יש יתרונות בולטים על פני זו מעץ, אחד מהם הוא שניתן לעצב אותה במראה של פרגולה מעץ -אפילו במרקם.
  • לוודא שהחברה ממנה אתם רוכשים את הפרגולה מספקת גם שירותי התקנה במידה ואינכם מעוניינים להתקין את הפרגולה לבד וכן אחריות על המוצר ועל ההתקנה
  • לוודא שלפרגולה שרכשתם יש תו תקן ישראלי

פרגולה מעץ או פרגולה מאלומיניום?

אין ספק שפרגולה מעץ נותנת מראה כפרי מהודר ומתאימה לאלו האוהבים את קו העיצוב, ניתן להקימה בעלות נמוכה יחסית ולצבוע בהתאם. עם זאת יש לקחת בחשבון שעץ הוא חומר שנהרס ומתבלה עם הזמן ופרגולה מעץ דורשת תחזוקה רבה לאורך השנים וגם תחלופה לאחר זמן מה.

בשנים האחרונות הפכה הפרגולה מאלומיניום למובילה בתחום הפרגולות שכן היא בעלת כל היתרונות על פני הפרגולות האחרות:

  1. חזקה ועמידה לאורך שנים 
  2. אינה דורשת תחזוקה
  3. אינה מחלידה ואינה נפגעת מתנאי מזג האוויר- מים לחות או שמש
  4. קלת משקל
  5. ניתנת לעיצוב וצביעה מיוחדת בתנור

את הפרגולה מאלומיניום אפשר להזמין במבחר רב של גוונים ואפילו בעיצוב דמוי עץ במרקם שיספק את המראה של פרגולה מעץ עם היתרונות של פרגולה מאלומיניום. כמו כן מדובר בהתקנה קלה ופשוטה אשר ניתן גם לבצע באופן עצמאי, מומלץ למרות זאת להשאיר את ההתקנה לבעלי המקצוע שיודעים לעשות זאת במהירות ביעילות במקצועיות ועם אחריות.

באדיבות שרון יצחק 'ביתא-עיצובים מתקדמים מאלומיניום'

www.beta-design.co.il

 

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY