חדש על המדף

טבעול נכנסת לעולם הטופו באמצעות פתרון ייחודי ומשיקה את סדרת טופו קראנצ'ים – טופו במרקם רך,בציפוי קריספי .סדרת טופו קראנצ'ים תכלול 2 מוצרים שיהיו אלטרנטיבה למנה עיקרית כחלק מעולם דמוי הבשר של טבעול: טופו קראנצ'ים בטעם טבעי וטופו קראנצ'ים צ'ילי פיקנטי, לשדרוג וגיוון הארוחה.

שטראוס פריטו-ליי משיקה לראשונה בעולם חטיף בוטנים עם שיבולת שועל, החטיף החדש מציע אלטרנטיבה טובה יותר לנשנוש בשילוב רכיבים עם ערך מוסף והוא ייוצר במפעל החברה בשער הנגב.

אסם-נסטלה משיקה לראשונה בישראל סדרה חדשה המכילה שישה רטבים חדשניים וטעימים: סדרת Dip & Spread בטעמים מטריפים ובבקבוקים לחיצים נוחים לשימוש.מיונז בסגנון צרפתי- בטעם מיוחד ובמרקם מיוחד, ספייסי איולי- מיוחד לאוהבי הפיקנטיות. בנגיעות חלפיניו וצ'ילי מתוק MIX – מיונז מתובל בנגיעות קטשופ, איולי שום – במרקם קליל, ובתוספת שום, סלסה- סלסה מקסיקנית אמיתית עשירה בעגבניות ופלפלים  וברביקיו- רוטב ברבקיו עשיר, סמיך וארומתי ממש כמו בדיינר אמריקאי.

סוויטוויט, מותג המארזים המתוקים ששיגע את כולם בשיתוף פעולה יוצא דופן ומסקרן.מותג הממתקים החליט לחבור למותג ההלבשה התחתונה המוכר והאהוב, דלתא, המשיק בימים אלה את קולקציית הפיג'מות הרכות במיוחד שלהם. ביחד הם ייצרו מהדורה מוגבלת של קופסת החורף החלומית והמפנקת ביותר שתגרום לכולנו לבטל את העבודה ולהישאר בבית מכורבלים בממתקים כל היום. 

עמותת 'גדולים מהחיים' חוברת לרשתות גוד פארם וACE ותמכור מארזי חנוכה ייחודים בסניפים ברחבי הארץ:בין השאר, ניתן יהיה למצוא מארז של נרות חנוכה שימכרו בסניפי רשת ACE, וברשת גוד פארם ימכרו מארזים ייחודים להכנת סופגניות ביתיות בשיטת 'עשה זאת בעצמך'.

המותג הקולינארי מאסטר שף משיק לחורף 2022, קרוטונים אפויים,העשויים מ-100% קמח כוסמין מלא – הידוע כעשיר ברכיבים תזונתיים חיוניים רבים כמו חלבונים, סיבים ומינרליים.הקרוטונים בתיבול בצל ושום,  פריכים במיוחד, משמשים כתוספת קריספית למרקים, לסלטים ואף משמשים כנשנוש בריא וטעים מהשקית.

מותג חדש במדפי הטחינה הגולמית: טחינה "טורקיז"-טחינה גולמית באיכות פרמיום, עדינה ואחידה, בעלת גוף וטעם יוצאי דופן, מצטרפת למדף מותגי הטחינה ותתחרה בקטגוריית הפרמיום.

אסם-נסטלה,מחזירה את במבה במילוי קרם בטעם קרמל מלוח. המוצר יושק במהדורה מוגבלת בשקית גדולה במיוחד במשקל 150 גרם וייתן מענה לצרכנים שכל כך אוהבים את המוצר.

סטארבקס המשווק ע"י אסם-נסטלה בישראל מרחיב את מגוון התערובות ומשיק תערובת חדשה למבחר הקיים: קפסולות סטארבקס ברקפסט בלנד – STARBUCKS BREAKFAST BLEND.הטעם החדש מצטרף למגוון התערובות בקלייה בינונית של סטארבקס, בעוצמה 7.

וניש, תוסף הכביסה, והמזוהה כמסיר כתמים, משיק לראשונה פורמולה חדשנית המשמשת כתוסף חיוני לכל כביסה. הפורמולה שמושקת ב 2 ורסיות -לכביסה צבעונית ולכביסה לבנה מבצעת 4 פעולות במוצר אחד כמו ניקוי כתמים נטרול ריחות והשמדת 99.9 מהחיידקים.

מותג הדרמו-ביוטי SeboCalm משיק סבון פנים וצוואר עדין במיוחד לעור יבש , מסדרת Innovation,סדרת האנטי-אייג'ינג של המותג, מבוסס על נוסחה חדשנית, המכילה רכיבי ניקוי נטולי סולפאטים המבוססת על נגזרות דגני תירס ושמן קוקוס.

מעבדות GIGI, המתמחה בייצור תכשירי קוסמטיקה מקצועיים מבוססי מדע, מציג לקראת החורף הקרב  –  פילינג אורז עדין מסדרת ESTER C המכיל ריכוז יעיל וגבוה של ויטמין C וחומצה מנדלית, הפועלים לחידוש עור הפנים ולהענקת מראה בריא ולזוהר מקסימלי.

מותג הטיפוח אלונה שכטר משיק שמן גוף ארומטי מרגיע ומפנק, המזין ושומר על עור הגוף, בריח האייקוני של סבון אכילאה אלף העלה המזוהה עם המותג.

"הוואי", מותג טיפוח הגוף והשיער משיק מהדורה מוגבלת של השמפו והמרכך האייקונים של המותג לשיער רגיל, עם אלוורה ותה ירוק, בעיצוב נוסטלגי.בנוסף, תחליב רחצה בעיצוב חדש, בניחוח יוגורט ווניל ודבש עם חלבון היוגורט המגן על העור ומזין אותו, המדגיש את הנראות הארצישראלית, והעובדה שמדובר במוצר המיוצר בישראל.

מותג טיפוח העור הצרפתי DIADERMINE גאה להציג את סדרת טיפוח הפנים Lift+PHYTORETINOL החלופה ממקור צמחי לרטינול-סדרת טיפוח פנים ייחודית לצמצום מראה הקמטים,מכילה פורמולות איכותיות, ו  95% רכיבים ממקור טבעי,אפקטיבית כמו רכיב הרטינול, וללא תופעות הלוואי השליליות.

דוקטור עור מרחיב את מגוון המוצרים ומשיק את סדרת OILY OR FORTE, סדרת מוצרים חדשה.כל מוצרי הסדרה מכילים רכיב פטנט ייחודי ,Acnacidol BG  המכיל חומצה ייחודית המופקת ממזון מלכות והוכח מחקרית כמסייע לטיפול אפקטיבי בעור עם פצעונים ולמראה עור נקי וחלק יותר, מפחית מראה שמנוני, מכווץ את הנקבוביות ומשיב את האיזון והמראה הבריא לעור. הרכיב מסייע במניעת "ראשים שחורים" העלולים לגרום להופעתם החוזרת של פצעונים, הינו בעל פעילות מוכחת ושומר על הסביבה ההיגיינית של העור. בנוסף לרכיב הפטנט, כל מוצרי הסדרה מכילים גם חומצה סליצילית המסייעת בפתיחת הנקבוביות למראה עור בריא ונקי יותר, ניאצינאמיד המסייע לטיהור והרגעת העור ולשיפור מראהו ושילוב ייחודי של תמציות צמחים התורמות להזנה ולהגנה על העור.

רגע לפני שמתחיל הסתיו ועמו השימוש המוגבר במייבש הכביסה, סנו מקסימה משיקה מוצר חדשני לבישום הכביסה במייבש – דפי בישום לחים למייבש הכביסה, בניחוח מרכך הכביסה האהוב והמוכר מקסימה Blue Blossom.

חדש מקלינקס: טישו מועשר בתמציות אקליפטוס ומנטול להקלה על גודש באף ובאריזה הניתנת למחזור. קלינקס Natural Fresh מגיע באריזת קרטון ללא פלסטיק הניתנת ל-100% מחזור

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY