רבקה זוהר, לירון לב וחברי להקות חיל הים לדורותיהם במופע האחרון בסדרה שיר ישראלי לשנת 2018. עושים כבוד לרבקה זוהר 13.6.18

לאחר שקצרה הצלחה כבירה חוזרת סדרת המופת שיר ישראלי עם המופע האחרון בסדרה לשנה זו – עושים כבוד לרבקה זהר. ערב ההוקרה שיתקיים בכיכובה של הזמרת לצד לירון לב וחברי להקות חיל הים לדורותיהם.

 סדרת המקור "שיר ישראלי" של חברת אתו"ס – החברה לאמנות תרבות וספורט של עיריית חיפה , עשתה כבוד השנה – עם חגיגות השבעים למדינת ישראל – ליצירה הישראלית ובסדרת מופת מרתקת שכללה עד כה ערבי מחווה לאומנים, מתי כספי, נתן אלתרמן ותרצה אתר, אילנית ונעמי שמר גרמו לקהל רחב לגלות מחדש את הקלאסיקות שמלוות את מדינת ישראל לאורך 70 שנות קיומה.

 הזמרת רבקה זוהר אשר תחגוג בחודש יוני 2018, 70 להולדתה , נבחנה בשנת 1967  ללהקת הנחל ולא התקבלה אך לא התייאשה ולאחר בחינות נוספות ללהקות הצבאיות, התקבלה ללהקת חיל הים.

בדיוק לפני ארבעים שנה ביצעה זוהר לראשונה את השירים "מה אברך" ו "המלח שלי".הרפרטואר של רבקה זוהר עשיר בשירים אשר מהווים עד היום את פס הקול של ההוויה הישראלית. בשנים האחרונות חברה רבקה זוהר למוזיקאי הצעיר לירון לב וביחד הם מגישים ממיטב שירייה של זוהר לצד שירים חדשים.בערב שינחה יואב קוטנר יופיעו חברי להקת חיל הים לדורותיהם את הערב כולו תלווה התזמורת הסימפונית חיפה בניצוחה של קרין בן יוסף בעיבודיו של דניאל קרוגלוב.

 לדברי יעקב פיינגולד יו"ר דירקטריון אתו"ס: "סדרת שיר ישראלי עושים כבוד, שמגיעה לסיומה בערב הוקרה לזמרת והיוצרת רבקה זוהר, הוכיחה כי הקהל צמא לחזור לקלאסיקות שמלוות אותנו מראשיתה של המדינה. במופע האחרון בסדרה לשנה זו אני נרגש  להביא לקהל החיפאי את הזמרת והיוצרת רבקה זוהר, ילידת חיפה ומי שהייתה חלק מלהקת חיל הים. רבקה זוהר שהרטיטה לבבות רבים בשירה "מה אברך לו", משלבת בין ישן לחדש במופע החדש עם לירון לב, והפעם עם להקות חיל הים לדורותיהם, אין לי ספק שתרטיט את הלבבות בחיפה."

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY