שיקום מובטח עם ניר הוס

רופא ספורט כרורג הוא רופא שמתמחה בטיפול בפציעות ספורט, ובעיקר בפציעות שקשורות למערכת התנועה והשלד. הם מתמחים בטיפול גם בפציעות של השרירים, הרצועות, הקרטילאג'ים, הפרקים והקירות המשקפים. בנוסף, הם מבצעים גם ניתוחים אורטופדיים לשיקום פונקציות ולשיקום אחר פציעות. כדי להתמחות בתחום זה, רופא צריך לעבור תכנית לימודים מתקדמת ברפואה ספורטיבית ולקחת קורסים נוספים בכירורגיה אורטופדית.
כרורגיה אורטופדית היא תחום ברפואה המתמקד בטיפול כירורגי בפציעות ובמגבלות של מערכת התנועה והשלד. הכרורג האורטופדי מתמחה בניתוחים כדי לתקן פציעות ותקלות כגון שברים, נקעים, דיסלוקציות, וגם בביצוע ניתוחים מתוכננים מראש עבור בעיות כרוניות כגון אוסטארטריטיס (דלקת בשרירות השלד), תקיעות ופציעות של רצועות רקמה, ושחזור פונקציה אחרי פציעה או ניתוח קודם.
הכרורג האורטופדי יעבוד בקרבה עם צוות רפואי מורכב, כולל רופאי ספורט, פיזיותרפיסטים, אנשי ריפוי, ואורתופדים נוספים, על מנת להבטיח את השיקום הטוב ביותר למטופלים.

ד"ר ניר הוס מומחה בכירורגיה אורתופדית וניתוחי כתפיים. סגן מנהל המערך האורתופדי בקריה הרפואית רמב"ם.
תחומי הטיפול העיקריים:
בעיות ומחלות של מפרק הכתף.
מומחה בארתרוסקופיות של הכתף הכוללות ניתוחים לייצוב הכתף ותיקון גידים, פציעות ספורט וטראומה של הכתף, שברים של עצם הכתף ועצם הבריח וכן בהחלפות מפרק הכתף (משתלים).
ד"ר הוס הינו בוגר הפקולטה לרפואה בטכניון, חיפה. התמחה במחלקת אורתופדיה ב' ברמב"ם בין השנים 2002 – 2008.
התמחות משנית בניתוחי כתף ופציעות ספורט ביחידה לכירורגיה של הכתף, ביחידת הכתף בבית החולים המלכותי של רדינג, אנגליה
Reading Shoulder Unit – Royal Berkshire Hospital, Reading, UK
פרט לעבודתו כרופא ד"ר הוס מרצה בתחום רפואת הכתף לסטודנטים לרפואה ובבית ספר לפיזיותרפיה, ומשמש כיועץ בתחום הכתף למועדוני ספורט ולקופות החולים.
שייכות לאיגודים
חבר באיגוד הישראלי לאורטופדיה.
חבר בחברה הישראלית לכירורגיה של הכתף.

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY