חדש על המדף

גרגירי חומוס רכים, בירה גולדסטאר במהדורה מיוחדת ולמברוסקו לבן מבעבע. חדש על המדף

סנפרוסט, החברה המובילה בישראל בתחום הירקות הקפואים, ממשיכה לחדש את מגוון מוצריה ומשיקה לקראת יום העצמאות – גרגירי חומוס מוכנים לשימוש מידי.

המותג הקולינארי מאסטר שף משיק לראשונה דפי אורז,היחיד בישראל עם  אריזה לסגירה חוזרת ולשמירה על טריות מקסימלית.דפי האורז מגיעים מווייטנאם, באריזת 400 גרם שמכילה עשרות דפי אורז, המשמשים להכנה של מספר ארוחות.

מותג הקפה BeanZ שהביא לכל בית את מהפיכת פולי החוואים הטריים, משיק לראשונה בישראל מוצר חדשני נוסף בתחום: משקה קפהCold Brew  אמיתי בפחית, המיוצר בתהליך ממושך וטבעי של חליטה קרה העשוי 100% פולי ערביקה משובחים.

במיוחד לחג, משיקים מבשלת בירה אלכסנדר, הבירה הישראלית הטובה בעולם, מארז מעוצב וחגיגי במהדורה מיוחדת, הכולל את ארבעת סוגי הבירה המובילות של המבשלה – בתוספת פותחן מתנה.סוגי הבירה הכלולים במארז: – BLONDE- AMBREE חיטה ישראלית ו- GREEN. 

מותג הקוסמטיקה וישי משיק:וישי קרם נאובדיול מג'יסטרל לילה.

ד"ר פישר ממשיכה להוביל חדשנות בתחום ההיגיינה ומשיקה את סדרת מגבוני החיטוי Alco-gel Pharma wipes הקוטלים 99.9999% מהחיידקים. הסדרה כוללת מגבונים המבוססים על 70% אלכוהול ומגבונים עם ריכוז מופחת של אלכוהול.

סטארבקס המשווקת ע"י אסם-נסטלה בישראל מרחיבה את קולקציית הטעמים שלה ומשיקה תערובת נוספת וחדשנית למבחר הקיים: קפסולות סטארבקס איטליאן סטייל רוסט – STARBUCKS ITALIAN STYLE ROAST. 

אחרי עשור, גולדסטאר משיקה עיצוב חדש לבקבוק ומאפשרת הצצה ראשונה במארז "הסטאר הבא" הכולל 8 בקבוקים מכל הזמנים

סדרת המוצרים של FEMOR מטפלת בשיער יבש ופגום ומיועדת גם למי שאחרי החלקה או כל טיפול אחר בשיער.הסדרה מבוססת על צמחי בורדוק, חלבון קרטין, שמן סקוואלן, עמילן חיטה, תמצית פרי קאמו קאמו, שמן זית, חלבון סויה, תמציות סרפד, תמצית עלי פלנטגו מג'ור, סרמיד, שמן זרעי באבסו, משי, שמן אבוקדו וחמאת שיאה.בסדרה: מסכת טיפול משי לשיער יבש ופגום, סרום גלוס לשיקום שיער יבש או פגום ושמפו ללא מלחים וללא SLS.

לרגל יום העצמאות ה-73 למדינת ישראל, משיק המותג Giacobazzi מהדורה מיוחדת של למברוסקו לבן מבעבע, בבקבוקים בעיצוב מיוחד בצבעי הדגל – כחול ולבן, ברוח יום ההולדת למדינה. העיצוב החגיגי של הבקבוק תואם לטרנד הרווח, של התחדשות עם אריזות חגיגיות וייחודיות המוסיפות לאווירת החג.

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY