תשמעו את זה

אוהבי מוסיקה באשר אתם מוזמנים לפינת ההמלצות המוסיקליות שלי. מדי שבוע אשתף בקישורים לקטעים שאתם חייבים לשמוע (ולצפות) מרחבי העולם וגם מהביצה המקומית. אלקטרוני, היפ-הופ, אינדי, פופ וכל מה שיבטיח האזנה מהנה ומלאה בגרוב.

Action Bronson & Dan Auerbach ft. Mark Ronson Standing In The Rain –

טרם רצתי לראות את "יחידת המתאבדים" בקולנוע, מודה. אבל כן מיהרתי להאזין לפס הקול המושקע, ללא כל ספק, שקרץ לי כבר בשלב הטריילרים. מתוכו – קבלו שיתוף פעולה מבריק של הראפר אקשן ברונסון ודן אורבן (סולן וגיטריסט "the black keys") בניצוחו של הגאון מארק רונסון. שלושה מוסיקאים ענקיים (ברונסון ללא ספק ענק בכל מובן), כל אחד בתחומו, שלכל אחד מהם שווה להקדיש אייטם בפני עצמו. כוכב היפהופ שנון בבתים, זמר רוק נשמה בפזמון מלהיט קליט מהאייטיז ומפיק כל-יכול ב 3:11 דקות מעולות. אולי בכל זאת אגיע לקולנוע בקרוב.

Dang!  – Mac Miller feat. Anderson .Paak

נשארים בזירת ההיפ-הופ הגרובי תוצרת אמריקה – מאק מילר, ראפר עולה, יהודי-מבית-טוב (והצמוד החדש של אריאנה גרנדה) מארח את אנדרסון פאק, זמר סול ואר.אנ.בי שופע סטייל, שבתחילת השנה השיק את אלבום המופת Malibu (וזו עוד המלצה חמה לחובבי הז'אנר). התרומה הגרובית של פאק ל "Dang!" מורגשת מאוד והתוצאה המדויקת לפניכם. קטע מעולה שלאט לאט יזמין אתכם לזוז בקצב.

למתקדמים –  קבלו את אנדרסון פאק מסמפל את ההמנון של ישראל. שימו לב ואוזן.

 

 

ליאורה יצחק – מעלה מעלה

ליאורה יצחק כבר הרבה זמן בשטח, מתארחת בצניעות בפרויקטים מגוונים ומבצעת ונהדרת ("מילים יפות מאלה" של הפרויקט של עידן רייכל, הפזמון ב"חליפות" של הדג נחש, "פזמון ליקינתון" מתוך "בייבי אורנייטל2"). יצחק שחררה החודש סינגל בכורה מתוך אלבום סולו ראשון שלה, "מעלה מעלה", הפקה מרעננת של המוסיקאי אמיתי פריינטא (שהיה בסיסט הליווי ב"כוכב נולד" וייתכן שתזהו אותו משם). בקליפ היא מארחת את השחקן והמוזיקאי צחי הלוי וצובעת את שוק רמלה-לוד בצבעי הקשת והסארי.  שיר קצבי וסוחף שצפוי להיות להיט עברי גדול. בוליווד זה כאן.

Cool Girl – Tove Lo

Tove Ebba Elsa Nilsson או בשמה המקוצר Tove Lo (מבטאים- "Too-veh Lu") היא זמרת ויוצרת שוודית, שם עולה בתעשיית הפופ האלקטרוני, שפרצה לחיינו עם הלהיט "Habits (Stay High)" בשנת 2014. לקראת אלבום שני שיצא בקרוב, קבלו קטע חדש מתוכו – "Cool Girl" – באווירה אלקטרונית של שנות התשעים אבל עם סאונד מעודכן ומאופק. זמרת מסקרנת עם קול מיוחד שלא מתביישת להשתכר בקליפים ולהכניס אותנו למיטה שלה. הפעם היא מתעקשת לשכנע אותנו שהיא ממש בחורה קולית. קצת הצליח לה, אבל אחכה בסבלנות לרמיקסים ולאלבום המלא שייצא באוקטובר.

לסיום – קבלו את הרמיקס המעולה של TYP  (The Young Professionals – עברי לידר ויונתן גולדשטיין) ל "Talking body" של Tove Lo  מתוך לקט רמיקסים בהפקתם. אלקטרוניקה במיטבה.

 

סופשבוע מעולה !

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY