הטענות ההזויות של בני זוג שביקשו להתגרש

זוג, ששניהם מהנדסים, הצליחו להוציא את בית הדין משלוותו נוכח הטענות שהונחו בפני הדיינים בתביעת הגירושין הזויה של הבעל. ואיך אבטיח קשור לתמונה?

בני זוג שמאסו אחד בשני, ימצאו לא מעט סיבות למריבות ולבסוף יתגרשו. הסיפור הבא מלמד עד כמה הזויים יכולים להיות החיים ובעיקר עד כמה הכל שפיט בעולמנו.

הבעל טען כי אשתו מכפישה ומעליבה אותו והביא כמה דוגמאות, שהן העילה לגירושין אחרי 15 שנות נישואין.

בני הזוג, שניהם מהנדסים במקצועם. האישה מהנדסת בתפקיד בכיר בחברה גדולה. למרות זאת הדיון בבית הדין הרבני ירד לשפל המדרגה ורשם לפחות על פי הדיינים את אחד מרגעי השפל שלו בשנים האחרונות.

הבעל באמצעות עורכת הדין שרין סולן טען, בין היתר "המריבות אין סופיות וההשפלה לא יודעת גבול. למשל כשאני קונה אבטיח אני שומע את אשתי אומרת לארבעת ילדנו, שהאבטיח שהיא קונה יותר אדום ויותר מתוק. יותר מזה היא מפצירה בילדים: אל תאכלו את האבטיח של אבא".

עו"ד סולן טענה כי אורח החיים הזה של השפלת הבעל כדרך קבע בפני ילדיו, לא נפסק כבר כמה שנים. "במקרים מסוימים, אפילו הילדים חשים פגועים ופורצים בבכי מעת לעת", טענה.

במקרה נוסף שלחה האישה את בעלה לישון בסלון בנימוק כי הדאורדרנט שהוא שם גורם לה לבחילות. האישה להגנתה טענה  "כל מה שאני אומרת לבעלי אמת ויציב"

הוויכוח בין שני אנשי העשירון העליון לכאורה, הדהים את הדיינים. "על זה אתם מבזבזים את זמנו שלך בית הדין, זמנם של עורכי הדין,

אתם הורסים את יערות הגשם כשאתם טוענים מה שאתם טוענים על גבי ניירות יקרים", הטיח אחד הדיינים.

בשלב מסוים, התרגז הרכב הדיינים  כולו והורה לבני הזוג להגיע להסכם כתוב ומוכן לגירושין כולל חלוקת רכוש, מזונות וכתובה.

לפני כן, שלחו אותם  הדיינים ליעוץ זוגי בניסיון אחרון לחסל את המשבר. הדיון בתביעת הגירושין נקבע מיד  לאחר החגים.

5 COMMENTS

LEAVE A REPLY