איש העסקים החיפאי יאיר מלכה, בחר בחיפה לפתיחת הסניף הראשון של מסעדת השף גרג קיטשן ("אני בונה את הקונספט ליד הבית"),  הוא השיק השבוע את הסניף החיפאי בכיכר ספר יחד עם שותפיו גלעד אלמוג וניר אדרי.  בקרוב יפתחו סניפים גם במרכז גינדי בתל אביב ובביג טבריה

בהתאמה מושלמת עם הבריזה של הכרמל בסוף הקיץ, הושק ביום שני האחרון הסניף הראשון של גרג קיטשן, בכיכר ספר בחיפה. למי שעלול להתבלבל, בכיכר ספר ממש מול המיקום החדש, היה במשך שנים סניף פופולארי של גרג, ואפשר להניח שהגרג קיטשן נפתח במקומו.

לשאלה האם במכוון חיפה נבחרה להשיק את הסניף הראשון של גרג קיטשן אמר מלכה "חיפה זה ליד הבית- אני חיפאי קם בבוקר, מגיע לפה בודק את האיכויות, בונה את הקונספט ליד הבית".

לאירוע הוזמנו אנשי עסקים, בכירי המשק, בכירי ענף הקניונים, חברים ובני משפחה אשר נהנו מארוחת טעימות  המושתת על מטבח עשיר ומגוון החל ממנות בשריות  ועד מנות חלביות וטבעוניות.

"זהו קונספט חדש , מסעדה בשרית עם סטייקים,  מטבח ביסטרו אמיתי ומנות מיוחדות שמתחלפות כמעט מיום ליום", אמר מלכה, "זהן תפריט שמדפיסים אותו במחשב ומשנים אותו , מוסיפים ספיישלים מיוחדים, השף יוצר כל הזמן דברים חדשים, מוסיף עניין ומגוון את התפריט. יש פה די ג'יי שמנגן מוזיקה כל יום, הקינוחים מיוצרים במפעל המדהים שלנו לקינוחים ויש גם מוצרים ללא גלוטן. רמת המחירים? סבירה לגמרי".

שף הרשת הוציא לאורחים את המנות באופן אישי והגיש בין היתר: פילה בקר על מצע פירה כמהין,  פטה כבד עוף לצד קבב ים על הגריל,   סלט קיסר,  סלט מוצרלה ועוד. כמו כן נהנו האורחים מבר משקאות עשיר שהמציע מגוון קוקטיילים תוצרת הבית, מבחר יינות עשיר ומשקאות איכותיים מרחבי העולם. "האוכל לא כשר, קשה לעשות מטבח עם מנות מיוחדות שמורכבות מבשר וגבינה ולהפוך אותן לכשרות אבל היום כמעט 70 אחוז מהסניפים שלנו כשרים", הוסיף מלכה.

עוד סיפר מלכה שהמנות במסעדה  מגיעות בכלי ההגשה שנאספו על-ידו באופן אישי מגלריות בעולם. לדבריו: "מידי שבוע שף המסעדה  יציע תפריט משתנה, שיכלול מנות חדשות ומפתיעות בהשראת שווקים מכל העולם. בימים אלה חתמה הרשת על פתיחת סניף שני  של גרג קיטשן  בתל-אביב, בקניון פאשן החדש של גינדי שיפתח בקרוב. ועוד משהו צפוני: בקרוב צפוי להיפתח גם סניף בביג טבריה ובעתיד יפתח גם סניף בדרום.

 

7 COMMENTS

LEAVE A REPLY