רק תעשו סיבוב בחנות פארם כלשהי, או צפו בסרטון של בלוגרית ביוטי ביוטיוב ומיד תיוודעו לשפע של מוצרי איפור מחברות שונות, 'לוקים' שונים או שיטות להתאפר לכל מקום או אירוע אפשריים. אבל האם כל אלו באמת מלמדים אותנו להתאפר נכון?

לא רבים יודעים זאת עלי, אבל אני למדתי קורס ארוך של איפור מקצועי לפני שנים, באחד מבתי הספר המקצועיים. זה לא "החזיק איילינר". השיטות שהיו אז אופנתיות, המוצרים, ואולי הדרכה לוקה בחסר דאז, כל אלו גרמו לכך שהיום אני לא ממש יודעת למרוח סומק ואני באמת אוהבת איפור. גם כל השפע מסביב של מוצרים וחברות שנכנסו לישראל בשנים האחרונות לא ממש עזרו, להפך, הם בלבלו אותי יותר.

האביב מלבלב בחוץ, וזה הרגיש הזמן הכי מתאים לקצת צבע על הפנים. שמחתי לקבל הזמנה לאירוע ההשקה של  עמדת איפור אישית וחדשני של לנקום (או LANCÔME  אם בא לכן להרגיש קצת צרפתיות). העמדה הזו שהוצבה בגאווה בסופר פארם בגרנד קניון חיפה, היא היחידה בארץ  והעוצמה שבה היא שלא רק שהיא תגרום לכן לדעת למרוח איילנר היטב אלאשהיא משלבת טכנולוגיה מתקדמת ומאפשרת איפור בהתאמה אישית ללקוחה. כך אפשר  להתנסות ולחוות באופן אישי ועצמאי, ללא עזרת דיילת, את חווית האיפור, תוך צפייה באייפד בסרטוני  HOW TO , שהוכנו בשיתוף עם המאפרת המובילה מורן סטוויצקי.

"מה ששונה פה בעצם זה קודם כל החלוקה של המוצרים לעיניים שפתיים ופנים הכל מונח בצורה כזו שאם אני רוצה שפתון חדש אני יכולה לראות את כל המוצרים שיש למותג, המוצרים והגדלים השונים, הגימורים, לגשת ולשחק במוצרים בכל הקטגוריות", סיפרה חן,  מנהלת השיווק של לנקום "מבחינתנו הכי חדשני זה העובדה שזהו הסניף היחידי בארץ עם עמדה שכזו. יש המון לקוחות שאוהבות לבוא לנקודת מכירה ולהרגיש את המוצרים לבד ובעצמן בלי שאף אחד ידבר איתם או יפריע להם ובאמת זה המקום שלנו לאפשר את זה בצורה הכי נוחה שאפשר".

עמדת לנקום גרנד חיפה

שיתוף הפעולה עם המאפרת המובילה  מורן סטביצקי, שכבר מרחה שפתון על אינספור דוגמיות וכוכבות יצר בעמדה שיעורים קלילים ופשוטים שמאפשרים לך להתנסות לבדך באמנת האיפור ושלא יהיה לכן ספק- זו אמנות.  בתוך המולת הפארם, כפי שאומרת חן, פשוט הרכיבי את האוזניות ותבחרי איזה שיעור הכי מעניין אותך, אם את רוצה ללמוד את מראה האיפור היומיומי המהיר או איך למרוח איילנר (לא פשוט כלל, אבל כשזה מדויק זה נפלא)וגם תוכלי להרגיש את המוצרים.

באירוע עצמו נהנינו  גם  מחוויית איפור אישית מידיו של מאפר לנקום יגאל קטן. צריך גם להזכיר את המתנה היפה והנדיבה שהוענקה מהחברה שזה לא מובן מאליו כלל. כל מוזמנת קיבלה את הבושם החדש והמצוין miracle Blossom , שפתון והמסקרה הידועה Hypnose Drama, כולם ניתנו בגודל מלא. ואם זו לא דרך להתחיל את האביב, אני לא יודעת מה כן.

4 COMMENTS

LEAVE A REPLY