רעמים וברקים בליל חורף קר

 

רעומה. צבעוניות חורפית. תצלום יחצ
רעומה. צבעוניות חורפית. תצלום יחצ

קולקצית החורף של "רעומה" באה לחמם אתכן בסטייל וכיאות לאופנה ישראלית המיוצרת בישראל היא גם מגיעה בדיוק בזמן.

ביום שאמה הובהלה לחדר הלידה היתה סופת ברקים ורעמים לא אופיינית לחודש אוקטובר. כשהגיחה התינוקת לאוויר העולם, כולה רעמת שיער אדומה, היה ברור לאביה ששמה בישראל יקרא רעומה. על שם הרעמים והרעמה. האב, עמי סלובטיצקי, היה בנו של מייסד גבעת עדה ומגדל הורדים הראשון בארץ. אולי זאת הסיבה שלאורך השנים סימן ההיכר של האופנאית רעומה זק"ש היתה הפרחוניות העשירה על בדיה, אך לעובדה זו אין סימוכין.

השבוע השיקה רעומה את הבשורה לחורף 2016, כשהיא מוקפת בבני משפחתה, בחנות בסטריט מול ברמת ישי. בתה שירז זק"ש קליר שהיא מנכ"לית הרשת וגם הבעל, עופר זק"ש, הגיע לתמוך (כן, כן, ההוא מרשת מוצרי החשמל).

רעומה מייצרת 95 אחוזים מתוצרתה בישראל והיא נחשבת, ביחד עם עוד ארבעה אחרים, כאחרוני המוהיקנים שהחליטו שייצור המוני וזול בארצות המזרח הרחוק לא מתאים להם. רעומה יורדת לפרטים הכי קטנים. כשהיא מעצבת, היא רואה בדמיונה אשה אמיתית ולא נערה במידה אפס. רעומה מקשבה לצרכיה של האשה ומייצרת עבורה בגד שהוא על זמני, לא כזה שיישאר בארון לאחר עונה. זו בהחלט אינה חשיבה כלכלית, אבל זה "האני מאמין" שלה.

רעומה זקש. צלום חגית הורנשטיין
רעומה זקש. צלום חגית הורנשטיין

הקולקציה מתאימה לחורף הישראלי וכוללת מגוון רחב של פריטים מוקפדים המשלבים בדים איכותיים בתפירה הגבוהה ביותר המקנה לכל פריט מראה ייחודי. הבגדים מיוצרים בסדרות קטנות מאוד, סדרה אחת בלבד מכל דגם לכל חנות. הקולקציה מורכבת מחולצות, חצאיות, מכנסיים, שמלות, ג'קטים ועוד ונחלקת ל-3 קטגוריות עיקריות:

CASUAL COLLECTION

כוללת פריטים המותאמים ליום-יום. בין הפריטים: ז'קטים עטורי חוטי רקמה נשיים והדפסים פרחוניים, גלביות, מכנסיים LOOSE בגוון חום חורפי, פונצ'ו, ג'קט טוויד שחור, חולצת משבצות, חולצת "over size", שכמיה שחורה ועוד.

DENIM COLLECTION

הג'ינס הוא פריט חובה על זמני בכל ארון, בעונה הנוכחית הוא טרנדי במיוחד ומככב כצו השעה הדומיננטי ביותר בכל הקולקציות הבינלאומיות. בין הפריטים: מכנסי ג'ינס עם תיפורים וכיסים מעניינים, מכנסי ג'ינס בשילוב בד ליקרה שחור, ג'קט ג'ינס, גלביה מג'ינס בשילוב רקמה ועוד.

אופנה ישראלית אמיתית. רעומה. תצלום יחצ
אופנה ישראלית אמיתית. רעומה. תצלום יחצ

NIGHT GLAM

ליין הערב בנוי מפריטים קלאסיים בגזרות מחמיאות לקווי המתאר הנשיים המעניקים מצד אחד מראה זוהר, נשי ורך ומאידך, מראה סקסי חצוף. בין הפריטים: שמלות ערב ארוכות זוהרות עם מפתחים סקסיים, חצאיות ברך, מכנסי סיגר שחורים ומחטבים, חולצה מכופתרת פרחונית בגווני שחור לבן, חצאית מקסי שחור לבן בשילוב בד שיפון, חצאית מידי שחורה בגזרה משוחררת, חולצה לבנה בשילוב שיפון, שמלת A שחורה קלאסית, חליפה מחויטת בצבע לבן ועוד.

טווח מחירים:  99- 999 ₪, טווח מידות: 40- 50

 

 

 

1 COMMENT

LEAVE A REPLY