וילה קטנה ומטריפה

ביום שיש האחרון אני ובעלי הטרי קמנו בבוקר, דחפנו כמה בגדים למזוודה, נעלנו את ביתנו ברעננה וכשריח החופש באוויר קיפצנו לרכבנו וכיוונו לעבר "מלון וילה כרמל בוטיק", שבחיפה אחרי כשעה נסיעה, הישרתי מבט לחלון השמאלי והים המרהיב של חיפה נגלה אל עיני. פתאום הבנתי שלפעמיים אנחנו כל כך עסוקים לחפש את הנופים מחוץ לארץ שאנחנו כמעט ושוכחים כמה יפה הארץ בה אנו חיים.

כשנכנסנו לתוך העיר, העברנו הילוך במכונית וטיפסנו במעלה הר הכרמל עד שלבסוף הגענו לוילה יפה וצנועה הממוקמת במרכז הכרמל. שם קיבלה את פנינו פקידת קבלה חיננית וסיפרה לנו על שירותי המלון שבין היתר כוללים, סאונה וג'קוזי, ארוחות בוקר במסעדה שצמודה למלון ועוד מיני פינוקים,

כשפתחנו את דלת לחדר שלנו ל-24 שעות הקרובות, הבנו שאומנם המלון הזה לא הכי גדול ומפואר אבל סטייל יש פה ותכל'ס גם כל מה שצריך כדי להעביר חופשה בכיף. עיצוב המלון ביתי וייחודי ומעביר תחושה מעט אירופאית, בין הקומות מפוזרים פסלים שונים של גמדים, פטיפון וכן מגוון תמונות שמעבירות תחושת חמימות.

Roof - 01b

בסך הכל המלון די קומפקטי ומונה 15 חדרים והם מכילים טלוויזיה בעלת מסך שטוח עם מגוון ערוצים וסרטים, מיני בר, ערכת קפה, כספת, מיטה זוגית, מוצרי טואלטיקה איכותיים, חלוקים ונעלי בית. (כל חדר מכיל אביזרים קצת שונים בהתאם לרמה שלו) מתוך 15 החדרים של המלון, חמישה הם חדרי סטנדרט שגודלם 19 מ"ר.  כמו כן חלק מהחדרים במלון הם חדרי סופריור והם בגודל 25-30 מ"ר. חלק חדרי רויאל בגודל 35 מ"ר. חדרי דילקס בלקוני בגודל החדר 32 מ"ר וחדרי מיני שמתאימים בעיקר ללנה.

המלון הוא bed and breakfast ואפשר לקבל ארוחת ערב בתוספת תשלום. כל אורח של המלון מקבל שובר לארוחת בוקר במסעדת "מנטון" הצמודה למלון. שם השף מיכאל דרעי, יפנק אותכם בתפריט עשיר עם מגוון סוגים של ארוחות בוקר על פי בחירתם. בוקר צרפתי, ישראלי, אנגלי ועוד מגוון רחב של אפשריות עם הארוחה מוגשת שתייה חמה וקרה. יש לציין כי המסעדה, שעד לפני חודשיים היית בבעלות המלון, נסגרת לארוחות בקר באחת עשרה וממשיכה לתפקד כמסעדה רגילה במהלך שעות היום.

Spa - 03

קהל היעד של המלון מגוון ומורכב מקבוצות תיירות,  אנשי עסקים ומרצים מאוניברסיטה ומהטכניון שבאים לפגישות באזור וצריכים מקום לשים בו את הראש. אם יתמזל מזלכם אולי תוכלו לפגוש את אחד הזמרים אשר מופיעים בקרבת מקום (למשל עומר אדם) ומתארחים במלון לאחר ההופעות שלהם. כמו כן המלון מציע מגוון חבילות בניהם, חבילת ליל כלולות הכוללת עיסויים. עוד חבילה שנפוצה במלון היא חבילת יום הולדת, בה מקבלים חדר מקושט בבלונים עם בקבוק יין קטן ועיסויים. בנוסף המלון מציע חבילות אהבה וחבילות ספא לזוגות. בין היתר ישנם חבילות ספא ליום לא כולל חדר עם ארוחת צהריים קלילה שלא כוללת חדר. ספא המלון מציע מגוון טיפולים ובו עובדים 15 מטפלים. הספא פתוח לא רק לאורחי המלון, אך מי שגם מתארח במלון יזכה למחיר מסובסד.

הקומה העליונה של המלון נקראת ה-"roof spa", בה תוכלו להתפנק בסאונה ואם לאחר שיצאתם ממנה קשה לכם להתרגל חזרה לאוויר הקריר של חיפה תוכלו מיד לטבול בג'קוזי שנמצא מולה. המתחם פתוח אך מקורה ואין כמו לשבת בג'קזי הרותח כשרוח קרירה נושבת ותוך כדי רואים את הנוף של העיר. הקומה פתוחה לאורחי המלון מהשעה שבע בבוקר עד אחד עשרה בלילה.

העובדה שהמלון קטן הופכת אותו לשקט במיוחד וזה מאפשר לנקות את הראש מהרעש והבלגן של היום יום. אך ברגע שהיה לנו קצת שקט מדי, החלפנו את החלוק הלבן של המלון לבגדי ערב ולאחר כעשר דקות של הליכה הגענו למרכז הכרמל שם חיכו לנו עשרות מסעדות ובתי קפה. כמו כן במרכז יישנן סינמטק, מוזאונים, וחנויות שונות וכו'.

Room D - 01

4 COMMENTS

LEAVE A REPLY