מיאמי (XX ביולי 2023) Norwegian Cruise Line (NCL), החדשנית בתחום השייט העולמי, הודיעה היום כי Norwegian Joy תעבור שיפורים בינואר 2024 כדי לשדרג את חוויית האורחים על הסיפון עם הצעות פופולריות, כולל סוויטה תרמית חדשה בספא ובסלון מנדרה, מועדון חוף Vibe מורחב, 64 חדרים חדשים, סוויטות  Premierעם שלושה חדרי שינה שעוצבו מחדש ועוד.

כאשר Norwegian Joy תצא מהרציף היבש בן שלושת השבועות בין התאריכים 22 בינואר 2024 עד 12 בפברואר 2024, לאורחים תהיה גישה לחוויית ספא משודרגת על הסיפון עם סוויטה תרמית חדשה לגמרי, שבקרוב תהיה הגדולה ביותר מבין האוניות מסדרת Breakaway-Plus. סוויטת הספא התרמית הראשונה עוצבה תוך התחשבות במשוב האורחים של NCL, ומתהדרת בפריסה מרכזית יותר עם חוויית הגעה שאין דומה לה, הכוללת פסלים אלגנטיים ומסדרון כניסה מוקף מפלים.  אזור טרקלין נפרד שיכלול פי שלושה כסאות נוח עם אריחים חמים, וגישה נוחה לחוויות מרגיעות ומרעננות, לרבות סאונה, חדר קרח וחדר אדים ארומטי.  הצעות חדשניות נוספות כוללות Biostation חדש עם טיפול טפטוף IV, טיפול התחדשות ההופך לפופולרי יותר ויותר והמספק חומרים מזינים חיוניים לגוף; כמו גם בעיצוב חדשני של כסאות נוח בעלי ארבעה חושים לחוויה החושית האולטימטיבית להרפיה עמוקה; וטיפולKneipp Haptic Foot  Therapy, המעסה את כפות הרגליים בזמן שהאורחים חוצים את הנחל הנע עם חלוקי האבן ועובר לסירוגין בין אמבטיות רגליים חמות וקרות. הסוויטה התרמית החדשה תחליף את Galaxy Pavilion, מתחם המציאות המדומה של הספינה.

"לספק חוויות יוצאות דופן בכל הצי שלנו זה מה שאנחנו שואפים לעשות", אמר דיוויד הררה, נשיא Norwegian Cruise Line.  "הקשבנו לאורחים שלנו ונקטנו פעולה.  עם התחדשות זו, אנו מוסיפים כמה מהחללים וההיצע האהובים ביותר באוניות שלנו כדי לשפר את חוויית האורחים באונייה Norwegian Joy. לאורחים יהיה מגוון גדול יותר של חדרים לבחירה וספא ברמה עולמית בשירות מלא לבלות את ימיהם בים כשהם שקועים לחלוטין ברוגע".

 

 

במאמץ להמשיך להציע לאורחים מבחר רחב יותר של יחידות אירוח, העיצוב מחדש יכלול שינוי ייעוד של חלק מטרקלין התצפית ליצירת 24 חדרי מרפסת חדשים, כמו גם 40 חדרי מרפסת ספא חדשים, שיכללו גישה ישירה לספא Mandara ולסוויטה התרמית הבכורה.

בנוסף, כתוצאה מביקוש חסר תקדים, סוויטות The Haven של Norwegian Joy's by Norwegian® Premier Owner's Suites עם מרפסת גדולה יורחבו לשלושה חדרי שינה.  שתי הסוויטות יכללו שלושה חדרי שינה; שלושה וחצי חדרי אמבטיה; חדרי מגורים משופצים לחלוטין, חדרי שינה ראשיים וריהוט מרפסת חוץ; כמו גם חדר אוכל נפרד חדש המשקיף על טרקלין The Haven Horizon הפונה קדימה. The Haven by Norwegian® הוא המתחם האקסקלוסיבי של החברה עם גישה באמצעות ספינה בתוך ספינה, וגישה באמצעות כרטיס מפתח בלבד, הכולל את הסוויטות המרווחות ביותר וחוויות ייעודיות, לרבות שירות קונסיירז', אזור בריכה פרטי, מסעדה ובר.

בנוסף, מועדון החוף האקסקלוסיבי למבוגרים בלבד Vibe Club הפופולרי תמיד, וכמעט תמיד נמכר במלואו, יורחב, וישתלט על זירת הלייזר טאג הקיימת בסיפון 20. החלל יתפאר בפריסה דומה לזו של מועדון החוף Vibe שנמצא באוניות Norwegian Encore ו-Norwegian Bliss, עם ביתני יוקרה פרטיים חדשים.

Norwegian Joy תחדש את ההפלגות לאחר הרציף היבש ב-13 בפברואר 2024, כאשר היא תצא להפלגה טרנסאטלנטית בת 11 ימים מסאות'המפטון, בריטניה למיאמי. במרץ 2024 תצא הספינה להפלגות הלוך ושוב ממיאמי לקריביים למשך שבעה ימים לפני שתפליג לברמודה מניו יורק בקיץ 2024.

למידע נוסף על צי 18 האוניות עטור הפרסים של Norwegian Cruise Line ומסלולי הפלגות ברחבי העולם, או להזמנת שייט, אנא צרו קשר עם מומחה נסיעות, או בקרו באתר ww.ncl.com.

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY