חיים שושן התחיל כעסק קטן להובלות עם משאית אחת,  35 שנים לאחר מכן ח.ש.א הובלות  שבבעלותו מחזיקה צי רכב מגוון, כולל כלי מכולנוע יקרים, עשרות משאיות ונתמכים ומנהלת בצורה טכנולוגית ומדויקת  מערך ההובלות לכל הארץ. סיפורה של החברה שבאחריותה מאוחסנות סחורות בשווי עשרות מליוני שקלים ובקרוב היא מתרחבת למיקום נוסף

יותר מ-30 שנות ותק עומדות מאחורי חברת ח.ש.א הובלות בע"מ, אשר  נוסדה בשנת 1982 על ידי חיים שושן, נהג סמיטריילר בעברו ובעל נסיון בניהול משותף של חברות הובלה, אשר החליט לפנות לדרך עצמאית משלו. הוא 'התחיל בקטן', קנה עוד משאית ועוד אחת, החברה גדלה והתפתחה עם השנים וכיום מחזיקה בבעלותה צי רכב מגוון שכולל מעל 20 משאיות ויותר מ-70 עגלות מדגמים שונים. הצי המכובד כולל סוגים שונים של נתמכים, כדוגמת נתמכים מהפכים (מסוג הייבר) למכולות 20 ר' ו-40 ר', נתמך לציוד כבד ונתמכים להובלת של חומרים מסוכנים.

בנוסף ובאופן ייחודי בבעלות החברה נתמכי מכולנוע להורדה עצמית של מכולות לרצפה, בבית הלקוח, ללא צורך במלגזה או במנוף. "הכלי הזה הוא בעצם גולת הכותרת בעולם ההובלות, זו  העגלה הכי יקרה ומעניינת, מה שמיוחד זה שהיא כמו יכולה להעמיס את עצמה ללא עזר בכלים נלווים",  מציינת רותם קורן  מנהלת משרד .

במסגרת שטחה הכולל של החברה שממוקמת ברחוב אופיר 3 שבחוף שמן בחיפה, לחברה יש  מגרש הממוקם שמרכז את כל פעילות החברה בצפון, כולל ריקון והמכלה של מכולות ואחסנה של מכולות ומשטחים. במגרש מלגזות מסוגים שונים, החל מ-2.5 טון ועד 45 טון לצורך פריקה והעמסה של מכולות.

לשירות הלקוח בכל עת

מבין לקוחותיה הרבים והקבועים, ח.ש.א הובלות מאושרת גם כספק של משרד הביטחון. כל מגוון הלקוחות יזכו תמיד ליחס אישי ולמתן פתרונות בכל מקום וזמן. לדברי שושן, "אנחנו מאמינים שלקוח מרוצה הוא מקדם המכירות הטוב ביותר ולכן אנו מעניקים יחס אישי וליווי צמוד לכל לקוח, החל מהזמנת ההובלה ועד לסיום העבודה".

אז איך ניתן לתפעל ביעילות ובדייקנות מערך כזה מורכב, להגיע לכל הלקוחות שפזורים ברחבי הארץ? בשביל זה צריך עובדים טובים ותוכנת מחשב יעילה. "סדרני העבודה והנהגים שלנו ידאגו לביצוע העבודה במהירות האפשרית ועל הצד הטוב ביותר כך שאתם, הלקוחות,  תהיו מרוצים", אומרת קורן, "ברשותנו מערכת 'אקספרס', הנחשבת למתקדמת ביותר בתחום ניהול צי רכבים, היא מראה בכל יום ושעה את סידור העבודה של הנהגים, פרטיהם, היכן הם נמצאים בדרכם למשלוח ההובלה או הסחורה כולל שידורים און ליין לנמל חיפה ואפילו צילום וחתימה של הנהג בתום המשימה שאותה ביצע. התוכנה הייחודית הזו מאפשרת לנו  לעדכן אתכם הלקוחות, במצב ההובלה בכל רגע נתון, כך שתמיד תדעו היכן המטען שלכם נמצא ומתי יגיע אליכם".

מקצועיות ומצוינות

עם נסיון של עשרות שנים והבנה של צרכי הלקוח הלקוחות יזכו לקבל שירות אדיב, אחראי  ומקצועי; לשם כך ח.ש.א הובלות מעסיקה  עובדים מיומנים אשר עוברים הדרכות, הן בנהיגה והן על הציוד שהם מפעילים, כדוגמת מנופים ונגררים להובלת ציוד כבד. הרכבים של החברה מתוחזקים במיטב המוסכים וכך גם הנגררים והציוד הנלווה. קצין הבטיחות שלה מפקח על ביצוע מבחני הרישוי ועל קיום תקנות הנהיגה ודואג לקיומם של כל האישורים הנדרשים על פי חוק.

container crane

"אנחנו משתדלים לעשות את מה שהכי טוב לדעתנו, בצורה הכי יעילה שאפשר", אומר שושן, "המתחרים שלי לא מטרידים אותי, יש כאלה שהם זולים ממני ואין להם הרבה פעילות ויש כאלה שהם יקרים ולא חסרה להם פעילות ופרנסה. אנחנו עובדים במחירים מאוד סבירים, ידועים בהוגנות שלנו, מתמקדים בשירות ואמינות.  אמינות היא מאוד חשובה במיוחד בנושא של לוגיסטיקה ואחסנות, כי צריך לזכור שאנחנו מאחסנים סחורות יקרות ערך בשווי מליוני שקלים ועלינו גם לדאוג שמה שהלקוח ביקש גם יגיע אליו".

קורן מוסיפה כי "מה שמייחד אותנו זה האחריות המרבית שאנחנו נותנים ויש אצלנו באמת ליווי של הלקוח, רצון שהוא יהיה מרוצה. חשוב לנו שהעבודה תתבצע טוב. לא בכדי אנחנו מתעדכנים כל הזמן בתוכנות מחשב ובציוד ומחזיקים שני כלי מכולנוע, שכל אחד מהם עולה כ-600 אלף שקלים".

פתרונות מגוונים להובלות

החברה מספקת פתרון כולל לכל סוג של הובלה ובמחירים הוגנים. בבעלותה נגררים מסוגים שונים, כולל נגררים להובלת ציוד כבד ומכולנועים, עגלת וילונות ועוד. בנוסף היא מספקת שירותי אחסנה למכולות ובכך גם פותרים עבורכם את בעיית האחסנה וגם חוסכים לכם את דמי האחסנה הגבוהים שבנמל ויחד עם שירותי ריקון והעמסה ואחסנת משטחים".

הנה פירוט על כל השירותים החשובים והשווים שתוכלו לקבל מהחברה:

*  הובלת מכולות –  "ניסיון של מעל ל-40 שנה אשר  צבר שושן בהובלת מכולות, מקצועיות ואמינות הפך את התחום לשם השני שלנו אנו מלווים את הלקוח בכל שלבי העבודה, מהזמנת ההובלה ועד לסיומה; לשם כך אנו נעזרים במערכות מחשב מתקדמות למעקב און-ליין אחר ביצוע ההובלה ופותרים בעיות באופן מיידי. סדרני העבודה שלנו מנוסים ואדיבים ועל כך יעידו לקוחותינו המרוצים..

* הובלת ציוד כבד – בבעלות החברה נגררים להובלת ציוד כבד כשבמקביל, נהגיה עברו הדרכה בהפעלת ציוד שכזה. אנשי החברה יובילו לכם ציוד מסוגים שונים כמו מלגזות, אוטובוסים, חלקי מטוס וכל ציוד החורג במידותיו ו\או במשקלו מהאמצעים הסטנדרטיים להובלה. כמו כן מותקנת על הנגרר כננת חדשה המאפשרת העמסה עצמית של משאית תקועה ו\או תקולה וחילוץ כלים בשטח. כספק של משרד הבטחון, החברה מובילה גם ציוד צבאי לכל רחבי הארץ.

* הובלת חומרים מסוכנים – נדרשת אחריות רבה והקפדה על חוקי ההובלה עבור חומרים שכאלה וניתן להוביל אותם רק ברישיון ובתנאים מסוימים. קורן מסבירה שלכל חומר יש את הנהלים שלו, איך מטפלים בו במידה וחלילה הוא מתפזר או במצב של תאונה. את החומרים המסוכנים מובילים אך ורק נהגים שעברו הסמכה להובלתם, כאלה שיודעים לסמן את המכולות והנגררים בהתאם לסוג החומר, מכירים את הדרכים המותרות לנסיעה על פי חוק. כמו כן הם נושאים עימם ציוד מתאים למקרה חירום ומתורגלים בהפעלת הנהלים הקבועים למקרים כאלה. הנהגים מתודרכים ומלווים ע"י קצין הבטיחות של החברה, שגם הוא מורשה להובלת חומרים מסוכנים.

* מכולנוע – כלי זה  הוא נגרר שבאמצעותו ניתן להעמיס ולפרוק מכולות באתר הלקוח גם אם אין ברשותו מלגזה מתאימה. החברה מחזיקה בנגררי מכולנוע חדשים, המופעלים באמצעות שלט אלחוטי, כזה שמקנה למפעיל שליטה מלאה בזמן ההעמסה והפריקה. כלי המכולנוע מופעלים על ידי נהגים שעברו הסמכה בהפעלת מנוף. ניתן להוביל במכולנוע הן מכולות 20 רגל והן מכולות 40 רגל, מלאות או ריקות

* אחסנת מכולות ומשטחים- "במגרש שלנו ניתן לאחסן מכולות לטווחי זמן משתנים לפי צרכי הלקוח, כולל משיכת מכולות מהנמל ואחסנתן אצלנו ובכך להמנע מהתשלום הגבוה עבור ימי האחסנה בנמל", אומר שושן, "בנוסף ניתן לאחסן משטחים שרוקנו מתוך מכולות של הלקוח. חשב להדגיש שכל הסחורה במגרש מבוטחת ומאובטחת בשמירה 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע".

* העברת מפעלים – פירוק מכונות במפעל והעברתן לאתר אחר, הרכבת המכונות באתר החדש

ומה צופן העתיד לחברה הותיקה? שושן אומר שלפי גישתו, עסק צריך להתפתח כל הזמן, אחרת הוא דורך במקום. בימים אלה החברה בתהליך מעבר למקום חדש, במטרה להרחיב את תחום האחסנות והלוגיסטיקה. מתחם החדש שמוקם ברחוב חלוצי תעשייה במפרץ חיפה שמתפרש על שטח של עשרה דונמים, כולל 2,500 מטר מקורה של מחסן ותהיה בו גם אפשרות לאחסנת מכולות. המתחם הנוכחי ברחוב שמן ישאר ויהיה בסיס חניה למשאיות.

heavy duty

4 COMMENTS

LEAVE A REPLY