מויאל הנדסה – קונים את הבית בחוכמה וביעילות

קניית דירה היא ההשקעה הכי חשובה ויקרה בחיים. אצל מי שהתמזל מזלו והצליח לרכוש דירה חדשה – בטח בעלויות הנדלניות של היום – סביר להניח שרף הציפיות שלו יעלה עוד יותר, בלי נזילות מים, או קירות סדוקים. מויאל הנדסה, אחת מחברות הבנייה האיכותיות ביותר בצפון – מהווה בית חזק אמין ואיכותי לבנייה ושמירה על היסודות של חייכם.

יוסי מויאל
DCIM102GOPROGOPR2977.

מה זה בעצם תיקוני בדק ואחריות ומדוע הם מהותיים כל כך? לעיתים קרובות, אחרי שקבלן מוסר לדייר דירה גמורה, עלולים להתגלות בה ליקויים כגון: ליקויים אסתטיים, בעיות נזילה, רטיבויות וכד'. חשוב לאתר את הבעיות האלו לפני תום תקופת האחריות של הקבלן כדי להימנע מעוגמת נפש והוצאות כלכליות גבוהות נוספות, מה גם שלפי "חוק המכר" הקבלן שמכר את הדירה מחויב לתיקון הליקויים. בשלב זה חברת מויאל הנדסה נכנסת לתמונה, כמי שעושה את עבודות הבדק, קרי עבודות גמר שכוללות גם טיפול בבעיות מורכבות כמו רטיבויות וליקויים אחרים.

מויאל הנדסה -חברה לעבודות ייזום ובנייה ותיקוני בדק ואחריות, הוקמה בשנת 1992 על ידי האחים אלי ויוסי מויאל, אלי הוא מהנדס בניין ויוסי הוא מהנדס תעשייה וניהול בעלי ניסיון של מעל 30 שנים בתחומם. החברה מתמחה בשני תחומים עיקריים: ייזום ובנייה; ייזום והקמת מבני מגורים ומבנים ציבוריים (מבני תעשייה ומרכזים מסחריים) ותיקוני בדק ואחריות; מתן שירותי בדק ואחריות ליזמי בנייה וקבלנים בכל רחבי הארץ. "המומחיות שלנו היא בזיהוי של היכן נמצא מקור הבעיה ולטפל בה באופן ממוקד, בלי צורך "לפרק" את כל הדירה", מסביר יוסי.

לדברי יוסי, החברה התמקדה מלכתחילה בתחום תיקוני בדק ואחר כך התרחבה לתחום עבודות ביצוע בבנייה וביצעה פרויקטים של יחידות דיור בבניות רוויות, דירות צמודות קרקע, מרכזים מסחריים, חניונים, מפעלים וכדומה. פעילותה בתחום הבדק מקיפה את כלל הארץ, כשברשותה צוותים של עובדים מקצועיים המתמחים בתחום הבדק ואחריות ונותנים שירות ליזמים וקבלנים רבים ומוכרים כדוגמת דניה סיבוס, א. דורי, שיכון ובינוי, מליבו בניה ואחרים.

החברה חרטה על דגלה מוטו של איכות, מצוינות ושרות ברמה הגבוהה ביותר והיא מקפידה ללא פשרות על טיב העבודה והחומרים שבהם היא משתמשת, בנוסף למתן שירות אישי ואמין לדיירים. מתחם מטה החברה, המשרדים והלוגיסטיקה ממוקמים בצומת קריית אתא. החברה שכוללת 24 עובדים שרובם ותיקים ומיומנים שתחום התמחותם העיקרי הוא ביצוע תיקוני בדק ואחריות.

אלי מויאל. מהנדסים את הבית
אלי מויאל. מהנדסים את הבית

"היינו הראשונים שהתחילו את נושא הבדק כמיקור חוץ. עד אז חברות גדולות היו מבצעות את כל תיקוני הגמר באמצעות עובדים שלהן", אומר מנהל התפעול בחברה עומר מויאל, שהוא גם בנו של אלי, "המענה שניתן לתיקוני בדק כמיקור חוץ הוא הרבה יותר מקצועי. אנחנו מתנהלים מול הדיירים, מול המפקחים, נותנים שקט תעשייתי לחברות שמשתמשות בשירותינו. כמו כן יש גם אספקט חשוב של שירות שכן אנחנו גם משמשים כמרכז טלפוני לבעיות וליקויים שיש לדיירים במסגרת חוק המכר.

"אנחנו יודעים גם לתת פתרונות לבעיות איטום מורכבות. העובדים שלנו אתנו מאז שהחברה הוקמה ובעלי ותק של 15-23 שנים, דבר המהווה יתרון איכותי וניסיון רב, שהינו משמעותי בבואם לפתור בעיות איטום מורכבות ומסועפות".

חברת "מויאל הנדסה" מסווגת בסיווג קבלני מסוג ג'3, מה שמאפשר להם להתמודד במכרזים של הממשלה בתחום הבנייה, החברה גם עוסקת בתחום הייזום והבנייה, כמי שרוכשת קרקע או ניגשת למכרזים המפורסמים על ידי משרד השיכון. במידה והיא זוכה במכרז על פרויקט מסוים, היא גם זו שמבצעת אותו. בשנה האחרונה בנתה החברה דירות למגורים בקריות בפרט ובאזור הצפון. בימים אלו אכלסה מויאל הנדסה את הפרויקט היוקרתי "CLASSIC" שבשכונת משכנות אמנים בקרית מוצקין הכולל דירות 4 ו-5 חדרים ומגה פנטהאוזים.

כשאדם קונה מאתנו דירה, הוא יודע שיזכה לשירות מקצועי וטוב, כזה שניתן על ידי חברה מקצועית של אנשים שזהו עיקר עיסוקם. בקניית הדירה אתם יודעים שגם השירות וגם היחס האישי והליווי לכל אורך הרכישה והאכלוס יהיו טובים, כי הוא ניתן מתוך החברה עצמה.", אומר יוסי", "החברה מקפידה על לוח זמנים קפדני, עבודה באיכות גבוהה, גימור מעולה וכל הפרטים הקטנים שהופכים את הבית למושלם".

5 COMMENTS

LEAVE A REPLY