נכנסים לעובי הקורה

נתיב בטוח- בטיחות עבודה בע"מ הוקמה ב- 2012 על ידי יריב שבתאי, בעל ניסיון של שנים בניהול ציי רכב בחברת ליסינג מהגדולות בישראל. תחומי ההתמחות העיקריים של החברה הם ניהול ציי רכב בחברות וארגונים, מתן שירותי בטיחות ופיקוח קצין בטיחות בתעבורה, טיפול ברישיון מוביל לרכב משא כבד והובלת חומרים מסוכנים ועוד

רמת בטיחות גבוהה. יריב שבתאי

החברה מובילה בהשמת כח אדם בחברות שצריכות להעסיק קצין בטיחות בתעבורה כנגד חשבונית, "מה שהלקוח מרוויח מזה הוא שאינו צריך להתמודד עם גיוס כוח אדם וכל נושאי ההוצאות הכספיות של יחסי עובד מעביד, כי אנחנו מטפלים בזה", מסביר שבתאי, "הלקוח מקבל את מלוא המקצועיות, אנחנו שולחים אליו קצין בטיחות ומלווים אותו בטיפול צמוד, אם יש חוליה חלשה אנחנו ניכנסים לתמונה ומשלימים את כל החליפה ללקוח".

  • תן דוגמא לחוליה חלשה?

"יש הרבה קציני בטיחות בתעבורה, בדרך כלל אני מתאים קצין מסוים לאופי העבודה שנדרשת, אם מדובר למשל בחברה שציבור העובדים שלה הוא הייטקיסטי והיא מחפשת אדם רגיש ועדין שיעבוד מולם, אדם שהוא שירותי, אנחנו גם בונים חוזים מול הספקים החיצוניים, שומרים על  פיקוח צמוד לאורך תקופת ההעסקה.

"מעבר לכך, אנחנו נותנים גם שירותי משרד, כל משאית ששוקלת מעל עשרה טון, מחויבת בפיקוח של קצין בטיחות בתעבורה, זאת אומרת שאחת לחודש קצין בטיחות בתעבורה בודק את המשאית ומנפיק לה אישור תקינות נסיעה חודשית.

אחד מתחומי ההתמחות העיקריים של החברה הוא ניהול ציי רכב. שבתאי היה מנהל ראשי ארצי וניהל צי גדול של 30 אלף רכבים  בחברת ליסינג גדולה, התמחה בחוזי ליסינג, כך שהוא יודע לשפר את חוזי הליסינג של הלקוחות שלו כיום, "היות ובמשך שנים עבדתי בחברת ליסינג שהיא המובילה בשוק הליסינג בישראל, למדתי להכיר את כל התחום של הליסינג על בוריו, כך שאני יכול ליעל ולהוזיל עלויות ללקוח, לשפר חוזים ולבצע עבורו עסקאות טובות יותר, כל שכן כשמדובר בלקוח שאין לו הכרות טובה עם התחום", אומר שבתאי. תיק הלקוחות הרחב שלו כולל לקוחות אסטרטגים מוכרים וחזקים בשוק, ביניהם החברות אייבורי מחשבים, סאני תקשורת, מרכז הפורמייקה אברבוך בע"מ, פ.ס ניהול ולוגיסטיקה, קווינטיילס ישראל בעמ, סיספו מחשבים ועוד.

 

החברה מתמחה  גם כן  בהשמה לחברות הובלה קטנות, שם נדרש להעסיק קצין בטיחות במשרה חלקית. אחד היתרונות החזקים של נתיב ביטוח הוא עובדת עם תוכנה ממוחשבת מתקדמת ביותר  ויש לה את היכולת להתמשק לכל מיני דוחות שונים כמו דוחות דלק, דוחות איתוראן  זה מאפשר לה את היכולת להפיק דוחות חשובים כמו דוחות שמראים טיפולים של תצרוכת דלק,  דוחות איתוראן , מכאן מתאפשרת שליטה טובה יותר בצי הרכבים של הלקוח.

 

  • בעצם, העובדה שאתם דואגים לקצין התעבורה חוסכת ללקוח טרחה רבה?

"בדיוק. הלקוח לא צריך להתמודד עם כל הפרוצדורה של העסקת קצין בטיחות, כי אנחנו דואגים לזה. אנחנו גם מעניקים ליווי צמוד, הלקוח יודע שתמיד יש לו למי לפנות גם במצב שהוא לא מרוצה מתפעולו של קצין בטיחות שאנחנו שלחנו, אפשר לשנות זאת ולשלוח אליו  קצין אחר. אנחנו משלימים או מתקנים כל מה שצריך".

 

החברה מעניקה שירותי   ממונה בטיחות בעבודה, ללקוח באמצעות חשבונית ללא יחסי עובד ומעביד.  כך הלקוח (בית העסק) יכול להנות מהכשרות בעלות ערך רב, הניתנות על ידי נתיב בטוח : למשל הכשרות בהדרכות בטיחות בגובה, בטיחות אש, הקמת תכנית בטיחות, בניית תכנית בטיחות אש במפעל, בדיקת עמדות גיבוי אש ועזרה בהגשת אישורי עסק לרשויות מקומיות.

כשעובדים בהשמה של קציני תעבורה או בניהול ציי רכב, חשוב מאוד לשמור על סדר והתאמה מירבית של בחירת העובד הנכון לחברה מסוימ. משום כך, נתיב בטוח פועלת עם תוכנת מחשב מתקדמת ביותר, שיכולה לערוך בקרה מאוד יסודית על מסמכי העבודה הנדרשים.  עוברים בקרה מאוד יסודית ברמה של תקינות המסמכים , מעבר לזה גם ההגבלות שיש למסמכים , אם הכנסתי ילד מתחת לגיל 24 זה יקפוץ לי,  כי לתוכנה יש יכולת לזהות מגבלות תפעוליות או בטיחויות אם אני רוצה לשייך נהג לאיזה משאית ואין לו רישיון מתאים אז זה יחסום אותי . היכולת של התוכנה ושל צוות מיומן לערוך בקרה על המסמכים בקפידה יתרה, המיומנות והמקצועיות יכולה להבטיח הקטנה ומזעור של נזקים.

 

 

  • במה אתם עולים על המתחרים שלכם ?

"בתוכנה שאיתה אנחנו עובדים, דרך ליווי הצמוד ללקוחות, השקעה של זמן ואנרגיות, אני תמיד מגיע לפגישות התיעלות, אם כדי להרים תכניות עבודה או נהלי עבודה חדשים. בדרך כלל המתחרים שלנו שמים קצין בטיחות בחברה מסוימת וזהו, הקשר מסתיים ומתנתק. אצלנו הליווי הוא צמוד יותר בצורה אישי, אנחנו מכירים את כל הלקוחות שלנו ונמצאים אתנו בקשר שוטף לעומת חברות אחרות ששמות קצין בטיחות אצל לקוח ומעבר לכך לא יודעות מה קורה שם. אנחנו מנהלים במוקד אצלנו את כל תנועת הרכבים של כל הלקוחות, כך שאנחנו תמיד עם יד על הדופק עם כל מה שקורה.

"בנוסף לזה, אנחנו יודעים לנהל שטח תפעולי – זהו אזור שיש בו רכבים ללא רישוי, הצריכים לקבל היתר מהרשות כדי לתפעל אותם.  אז, מנהל שטח תפעולי בונה סקיצה של תכניות לתפעול, מגיש את התכניות למשרד התחברה והרשות המקומית נותנת להם היתר ומגדירה את השטח כשטח תפעולי. שטחים כאלה בדרך כלל אנחנו רואים בקיבוצים, מוסדות, בתי חולים, מקומות שמשתמשים בקלנועיות, פארקים.

כמנהל החברה שבתאי מקפיד לבקר באופן יזום אצל לקוחותיו, כדי לראות שהעבודה מתבצעת על הצד הטוב ביותר, וגם בכדי לראות איפה עוד אפשר לשפר ולהתייעל. הוא בעצמו גם עורך הדרכות שנתיות לנהגים ולמלגזנים שמועסקים תחתיו.

"כל עסק שצריך קצין בטיחות בתעבורה  לוקח כזה מכח החוק,  אבל אם בעל העסק ידע לבחור קצין בטיחות בתעבורה מיומן ומקצוען הוא יכול  להביא את העסק שלו  לרמת בטיחות גבוהה, חסכון משמעותי, התייעלות נכונה והגברת המודעות של העובדים ונהגים", סיכם שבתאי

 

אתר החברה :  www.nativb.co.il

 

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY