הושק אופנוע ראשון של מד"א בעיר סכנין

בטקס מיוחד הושק האופנוע  המיועד  לקצר את זמן ההגעה שקיים לאמבולנס ולניידת לטיפול נמרץ ולהעניק טיפול רפואי מהיר ומקצועי ללא עיכובים של דרכים עמוסות. "ליחידת הכוננים על אופנועים של מד"א ישנה חשיבות מכרעת בהגעה מהירה לזירות ובהצלת חיים" מדגיש מנכ"ל מד"א, אלי בין

 בטקס ההשקה לאופנוע הראשון של מד"א שהתקיים בתחנת מד"א בסכנין השתתפו ראש עיריית סכנין מאזן גנאיים, ח"כ מסעוד גנאיים, בכירי מרחב אשר במד"א בהם מנהל המרחב רחמים (מימי) סידיס ואחראי יחידת האופנועים במרחב פיני קרן, עובדי מד"א ומתנדבים רבים.

 כונני מד"א מיחידת האופנועים הארצית של הארגון מעניקים טיפול רפואי למאות אלפי חולים ופצועים במהלך השנה והחברים בה מגיעים לכל אירוע במהירות בימים ובלילות, בכל מקום ובכל שעה.
ייעודו של אופנועמד"א כפי שהסביר פיני קרן אחראי יחידת האופנועים במרחב אשר בטקס הוא לקצר את זמן ההגעה שקיים לאמבולנס ולניידת לטיפול נמרץ ולהעניק טיפול רפואי מהיר ומקצועי ללא עיכובים של דרכים עמוסות או פקקים ובארגון מגן דוד אדום פועלים לתגבר את המערך, להוסיף אופנועים חדשים לערים ולייעל בהרבה את הטיפול באנשים ואת פינויים לבתי החולים במקרה הצורך.

 את אופנועמד"א בעיר סכנין קיבל כונן מד"א חובש רופאת החירום ונהג אמבולנס גלאל חליפה, שהוא מתנדב מד"אכבר  כ-19 שנים ובהחלט התרגש להיות הראשון באזורו שיוביל את הפרויקט המשמעותי. בהמשך ישודרג האזור באופנועים נוספים שיופעלו ע"י עובדים ומתנדבים מהמרחב.

  חליפהן: "אני מודה מאוד להנהלת מערך האופנועים של מד"א שעובדים ימים ולילות לשפר ולדאוג לטובת כולנו, אני מעריך אותם מאוד. אני מאוד מתרגש וגאה להיות חלק בעשייה המשמעותית הזו,  שגם מעלה את המודעות בקרב האוכלוסייה הערבית. "

 וראש עיריית סכנין, מרמאזן גנאיים הוסיף: "זה שירות חשוב שממנף את ערך הצלת החיים".

3 COMMENTS

LEAVE A REPLY