רגע אחרי שכרע ברך והציע נישואין, שחף רז הפרסומאי, יוצא האח הגדול והארוס של טליה עובדיה הצטרף למשפחת לי קופר והצטלם לקמפיין הגברים העונתי. מי שמובילה את קמפיין הנשים זוהי דיאן שוורץ אותה הכיר בבית האח הגדול בעונה הקודמת.

אופירה אסייג הגיעה לאולם המסירות של יבואנית הרכב סמלת והתחדשה במזראטי גרקאלה מודנה המפוארת בשווי של למעלה מ-700,000 ש״ח. את הרכב החדש מסר לה נדב טל, מנהל פעילות מזראטי ופרארי בישראל.

באירוע חגיגי שהתקיים בראשון האחרון בקניון שער הצפון, השיקה לגו ישראל את הסניף הצפוני הראשון במדינה. הסניף שעוצב בהתאם לקונספט הבינלאומי של המותג, מאפשר מעבר לחוויית הקנייה, גם חווית משחק והרכבה. "בסניף הושקעו מיליוני שקלים, כדי לבסס אותו כיעד מרכזי בצפון, הן עבור תושבי האזור והן עבור המטיילים."
יעקב כהן שיתף עם הקהל, לראשונה, את עובדת היותו חולה פרקינסון מזה מספר שנים במופע  מרגש  ומצחיק במיוחד, "הסטנדאפיסט"  של תיאטרון חיפה בבימויו של משה נאור. יעקב חלק עם הקהל רגעים מרגשים , כמו רגע גילוי המחלה והקושי הרב שחווה בהסתרתה שנים רבות.הגיעו לתמוך ולחבק בערב הגאלה, אשתו טירנית ,  הילדים ואחיותיו של יעקב ובני המשפחה.

סופר-פארם ממשיכה להוביל את תחום הביוטי ומשיקה את חנות הקונספט GALLERY בקניון מול הים באילת. הסניף יציע חווית קנייה בינלאומית עם מותגי-העל המובילים, מותגי דראגסטור ומותגי אינדי. סניף הקונספט  GARLLERYיציע בתוכו מתחם ביוטי וקוסמטיקה הכולל עמדות של מותגי ביוטי מובילים בסגנון SHOP IN SHOP, דוגמת: ,Giorgio Armani beauty Yves Saint Laurent, CHANEL, DIOR, GIVENCHY, ANASTASIA BEVERLY HILLS, MAKEUP REVOLUTION ועוד; מחלקת בישום רחבה הכוללת מותגי נישה, כמו,BYREDO Serge Lutens,  BOSS collection, VERSACE ATELIER ועוד.הסניף החדש באילת משתרע על שטח של כ-500 מ"ר, ויאפשר לתיירים וגם לתושבי העיר הדרומית ליהנות מחוויית ביוטי בינלאומית וממגוון מוצרי ביוטי של המותגים המובילים ללא מע"מ.

מותג במבה של אסם עולה בקמפיין חדש בהובלת הזמר, היוצר והשחקן אליעד נחום, הקורא לישראלים לצאת ולטייל ברחבי ישראל ביחד עם במבה. הקמפיין יעלה במהלך חודש יולי בכלי מדיה נרחבים תחת המסר "אין אין אין כמו לטייל בישראל עם במבה". במהלך הקמפיין, אליעד נחום ביחד עם התינוק של במבה מטיילים בנופים האהובים והמזוהים ביותר בישראל מהצפון ועד הדרום.

אחת ההכרזות הגדולות והמעניינות בתחום היופי: המותג לוריאל פריז  מצרף שגרירה עולמית חדשה, דוגמנית העל: קנדל ג'נר,יזמית צעירה מתעשיית האופנה ואייקון תקשורתי, אשר הפכה למודל לחיקוי עבור הדור הצעיר.

עולם הבידור ועולם העסקים התערבבו לערב אחד במלון נורמן בת"א להגיד מברוק לסיום צילומי סרט דרמה אקשן ישראלי אמריקאי בשם "אסקובנק" (וכן, פאבלו אסקובר קשור לעלילה). מי שעומד פיננסית מאחורי ההפקה הוא אייל הנדל"ן הישראלי המתגורר במיאמי חיים יחזקאל מה שמשך לא מעט אנשי עסקים לבוא להגיד מברוק ביניהם פנינה רוזנבלום ורוני סימנוביץ, מוטל'ה שפיגלר, אוהד חמו, סילבן שלום, ששי גז ועוד רבים.

השבוע התקיימה השקה של המותג הצרפתי נטריאל, לריהוט גן, מטבחי חוץ וגרילים יוקרתי ושווה במיוחד. בהשקה שהתקיימה בחנות החדשה בראשון לציון  מנכ"ל נטריאל, גלעד קרונר, אירח את הנהלת המותג העולמי, לואיס באונו ניטו מנכ״ל נטריאל העולמי, חוסה נרסלס מנהל עסקי של נטריאל העולמית ויחד איתם הגיעו הדוגמנית והמנחה שיר אלמליח, השחקן אושרי כהן יחד עם בת הזוג סשה, הרקדנית ג'וליה שחר,  מור סילבר, הדוגמנית טיטי איינאו, ניבר מדר ועוד.

בסוף השבוע האחרון נערך קוקטייל חגיגי למוזמנים ברחבת הדשא של סינמטק ירושלים, אליו הגיעו אורחים בינלאומיים, שופטי הפסטיבל, מנהליו, במאים, יוצרים, אנשי קולנוע, שחקנים, שגרירים, מוזמנים ומכובדים נוספים.לכבוד הקרנת הבכורה של הסרט "גולדה" שפתח את הפסטיבל, כיבדו בנוכחותם בקוקטייל גם שלושת נכדיה של גולדה מאיר: גידי מאיר, דניאל מאיר ושאול רחבי.

בין אורחי הקוקטייל נכחו: יו"ר הועד המנהל של סינמטק ירושלים דני מימראן, שגריר אתיופיה בישראל מר טספייה יטאיה אנטאנה, שגרירת גאנה בישראל גברת לידיה אופוסואה אמארטי, שגריר זמביה בישראל מר מרטין מוואנאמבלה ורעיתו, שגריר בלגיה בישראל מר ז'אן-לוק בודסון, שגריר צ'ילה בישראל מר חורחה א. קרבחל סן מרטין, אשת העסקים גליה אלבין, נשיא מועדון השגרירים בישראל יצחק אלדן, השחקנית אסי לוי, השחקנית והדוגמנית יובל שרף, השדרן דן כנר, העיתונאי יאיר שטרן, השחקן נוה צור. וכמובן צוות שחקני הסרט ״גולדה״ בהם: רמי הויברגר, שמגלם את שר הביטחון משה דיין, ליאור אשכנזי, שמגלם את הרמטכ״ל דוד דדו אלעזר, דביר בנדק, שמגלם בסרט את ראש אמ״ן אלי זעירא, רותם קינן שמגלם בסרט את ראש המוסד צבי זמיר ואוהד קנולר שמשחק בסרט את אריק שרון מפקד אוגדה 143 דאז.

זוג השחקנים המצליח יעל גולדמן ואורי פפר הגיעו לאולם המסירות של יבואנית הרכב סמלת בתל אביב והתחדשו ברכב השטח היוקרתי Jeep Compass בשווי של 242,000 ש"ח.

ענת בוגנר, מנכ"לית דלתא ישראל מותגים, מיכאל כרסנטי, מנכ"ל החברה לפיתוח ולנכסי קיסריה ומנהלים בכירים נוספים של שתי החברות הניחו בסוף השבוע (חמישי, 13.7.23) אבן פינה למרכז לוגיסטי היברידי חדשני של דלתא שיוקם בפארק העסקים החכם קיסריה בהשקעה של מעל ל-220 מיליון שקלים.

ילדי בתי הספר 'אורט דפנה' ו-'אורט ביאליק' בקריות, ילדים עם צרכים מיוחדים, התארחו במסדנת 'שף צעיר',במסעדת BBB בקניון עופר קריון, אותה תרמה המסעדה לטובת הילדים, כמדי קיץ.במסגרת הסדנה נהנו הילדים מהכנת המבורגרים בעצמם, קישוט הלחמניות, הוספת ירקות ורטבים, ואכילת ארוחת המבורגרים טעימים פרי מעשה ידיהם.

השבוע התקיימה בתיאטרון הקאמרי הפרמיירה להצגה "מה קרה לעולם", על אשה שמנסה להציל את חיי הנישואים של בנה וגוררת את בעלה למסע של שני מושבניקים לא צעירים ולא בריאים לעיר לא מוכרת, עם חוקים לא מוכרים. קומדיה עם אודיה קורן, ישי גולן, רמי ברוך, מוטי כץ, אנדריאה שוורץ, נטע שפיגלמן ושירן בוחניק. בין האורחים בקהל: ציפי שביט, גלית גוטמן ויגאל אהובי, מיה לנדסמן, גילת אנקורי, דנה וייס, אבי בניהו, לימור גולדשטיין, יניב ביטון, תום אבני, סנדרה שדה, שי גולדן, רן שריג, מתי סרי, רות אסרסאי, נתן דטנר, אלעד אטרקצי, דן שפירא ועוד.אשת העסקים שני שמר חוגגת את השקת קולקציית הקיץ של מותג בגדי הים הבינלאומי בבעלותה באירוע באוירת דרום איטליה משם לקוחה ההשראה לקולקציה. האירוע נעשה בשיתוף פעולה עם מותג האירוח והלייף סטייל The Table Fairy של לי גרבנאו וסיון שבת שנתנו טאץ' ייחודי בעיצוב האירוע. בין המוזמנות שהגיעו לפרגן: מור סילבר, מרינה קבישר, אתי קובו, אלינור קופלר, נטלי דדון, שון לוי, נסטיה ליסנקי, ליה שון, קים ודין וייס, טל נוי, לי אלון, יאנה לוי, דקלה גורן, שני בר, אירה סימונוב ונוספות.

השחקנית חנה לסלאו שחגגה 70, התארחה בפאנל 'חדשות הבוקר עם ניב רסקין', קשת 12, צוות ההפקה דאג להפתיע אותה עם עוגת יום הולדת מפוארת. כאשר בפינה הקולינרית של ריטה גולדשטיין,התארח השף דור אלקלעי, הבעלים של 'אלקע בר'- בר האוכל והפודטראק החדש שפתח סמוך לעין זיוון והציג את מנות התפריט.

חברת הסטארט – אפ "Upstep" הרחיבה בימים אלו את מפעל ייצור המדרסים בראשל"צ והקימה אולם ייצור נוסף בשטח של 200 מ"ר בהשקעה של כ-1.5 מיליון ₪ עקב גידול בהקיף המכירות בארה"ב.

40 אבות לילדים עם מוגבלות קשה מבית "עדי ירושלים", מרכז ייחודי המעניק מעטפת טיפולית ושיקומית לכ-200 ילדים, נוער ובוגרים בירושלים נפגשו לאירוע קבוצתי חווייתי ומעצים, בזכותו זכו לתעצומות נפש ונרקמו קשרי חברות.

השבוע נפתחה תערוכה חדשה במוזיאון הישראלי לקריקטורה ולקומיקס בחולון למאייר המוערך והמיתולוגי דני קרמן. זוהי פעם ראשונה בה תוצג תערוכת יחיד רטרוספקטיבית לקרמן והזדמנות להיחשף לעולמו העשיר והמרתק, במסגרת התערוכה יוצגו עבודות רבות של קרמן שטרם נחשפו לקהל הרחב.

השבוע התקיימה הקרנה חגיגית של העותק המשוחזר והיפהפה של הסרט "חסד מופלא״ מאת הבמאי עמוס גוטמן ז"ל שזכה בפרס הסרט המצטיין בפסטיבל הקולנוע ירושלים לפני 31 שנה, בשנת 1992. הפעם הוקרן הסרט בהקרנה חגיגית, בעותק משוחזר, בהפקת סינמטק ירושלים ובתמיכת מועצת הפיס, קרן הקולנוע הישראלי, קרן יגלום ומשרד התרבות.להקרנה המיוחדת של אירוע הרסטורציה הגיע צוות השחקנים וההפקה, בהם: רבקה מיכאלי, שרון אלכסנדר, אקי אבני, דב נבון, איגי וקסמן, אמיר קמינר, וכן הצלם אמנון זלאייט, המפיק דגן פרייס, המלהקת חלי גולדנברג, המלבישה אלימור זילברמן, עוזרת הבמאי ענת דותן, ומשפחתו של עמוס גוטמן ז״ל: האחות מירי והאחיינית מורין פרידמן.

מנהלים בכירים בבנק מרכנתיל השתתפו בפאנל שארגנה הנהלת BIZCO לבעלי עסקים בנושא "כסף, עסקים, ואנשים שמחברים ביניהם" והציגו את נקודת מבטם המקצועית על איך עסק יכול להצליח בעזרת הבנק.

גרין פרוסט פוד" בעלת מותג "מילוטל" שהשיקה בימים אלו מפעל חדש, חתמה הסכם עם חב' דיפלומט שתמכור ותפיץ את מוצרי הצ'יפס הקפוא בשוק המוסדי והקמעונאי.

בסוף השבוע האחרון התארחה בבוטיק אל-רום קבוצת 'גולדן טרי' ו'סוהו טים' בניהולה של המאמנת ענבר זהבי. מעל 60 טריאתלטים ממרכז הארץ הגיעו לסוף שבוע  מרוכז של אימונים לקראת תחרות איש הברזל שתתקיים בטאלין בעוד שלושה שבועות.  צוות בוטיק אל-רום שמתמחה בעיקר משפחות עם ילדים הוכיח שהמקום מתאים לקהלים מכל הסוגים ומבצע את ההתאמות הנדרשות לכל צורך ולכל סוג של אורח. במקרה הזה היה עניין סביב אחסון האופניים, שכל זוג בעל ערך כספי רב!

חברת איתוראן זכתה בימים אלו במדליית כסף בתחרות השירות היוקרתית של המי"ל.

רות לירון בנסימון, בת 39 +2, מונתה לסמנכ"לית המכירות של רשת מלונות "אסטרל" ותנהל את תחום ההזמנות והמכירות של כלל מלונות הרשת ושל המותג הנחשב לאחד הצומחים בישראל בתחום התיירות.בנסימון, בעלת ניסיון רב בתחום המלונאות ובתפקידים שונים מזה עשור ברשת אסטרל בתחום המכירות וההזמנות ומעל עשור ברשת ישרוטל בתפקידי ניהול סוכנים, תיירות פנים ושירות.

 

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY