השבוע הגיעה הזמרת מירי מסיקה, לכוהנת העור ד"ר להבית אקרמן בקליניקה שלה בהרצליה פיתוח. מסיקה שבימים אלו עובדת על חומרים לתקליט חדש, מצאה שעה של זמן בין הופעה להופעה ועל הדרך גם ערכה בדיקה שגרתית של נקודות חן ונגעי עור,כדי להבטיח לעצמה קיץ שקט בים.

קפה עלית מקבוצת שטראוס, עלו השבוע בקמפיין פרסומי רחב בערוצים המסחריים ובדיגיטל לקפסולות הקפה של המותג. את הקמפיין מובילים משרד הפרסום באומן וחברת ההפקה "יש הפקות" בהשקעה של כ- 2.5 מ'  מליון, והיא בכיכובו של המוזיקאי לני קפלן בן ה-23, מלווה בשיר האייקוני "כבר עכשיו" של אביו, ירמי קפלן.

חברת הולנדיה והמעצבת איילת שבו בשיתוף פעולה ראשון מסוגו בישראל: במסגרת השת"פ, איילת שבו עיצבה לראשונה מיטה בעיצוב אישי וייחודי של חברת הולנדיה בעבור הלקוחה שלה הדוגמנית והשחקנית עדי הימלבלוי.

סניף הבנקאות הפרטית של בנק ירושלים בירושלים קיים בשבוע האחרון כנס לקוחות VIP, במלון וולדורף אסטוריה בבירה. מדובר בכנס חצי שנתי, שהפך למסורת בשנים האחרונות ונערך כחלק משיתוף הפעולה ושימור הממשק של הבנק עם לקוחותיו.
בכנס, אליו הגיעו עשרות לקוחות, נכחה ההנהלה הבכירה של בנק ירושלים: זלמן שובל מבעלי השליטה בבנק, זאב נהרי יו"ר בנק ירושלים, יאיר קפלן מנכ"ל הבנק, יעקב פלד המשנה למנכ"ל ומנהל החטיבה הקמעונאית, ניסים ניצ'קו מנהל סניף הבנקאות הפרטית, עומרי אברס מאגף הלוגיסטיקה ועוד .

שר התיירות, חיים כץ הגיע לסיור חגיגי חדרה וביקר במלון הנופש והפנאי "ריזורט חדרה" מרשת מלונות ג'ייקוב הממוקם על חופה המרהיב של העיר ולאחר שספג אויר ונוף מרהיב קינח בארוחת צהריים אנינה ומפנקת מעשה ידי השף הרשתי של  מלונות ג'ייקוב – שף מוריס הנדלר. השר, שהתרשם מאד מהמלון, הודה לרימה וולינסקי מנכ"לית המלון על האירוח הנהדר והבטיח לשוב לבקר.

הזמרת שרון חזיז הגיעה במהלך הסופ"ש האחרון להופיע באחד הפאבים הנחשבים באזור הצפון. חזיז הגיעה בלוויית בן זוגה ומיד לאחר ההופעה, הגיעו השניים להתארח ולהתפנק במלון סי לייף נהריה מרשת מלונות ג'ייקוב.

רפיק חלבי ,ראש מועצת דאלית אל -כרמל, ערך אירוע לרגל הפתיחה הרשמית של בית הצבעים , הפרויקט החדש של האומן סאם חלבישנצבע כולו במאות גווני צבע שהפכו אותו למעין פסל אדריכלי סביבתי.באירוע נכחה גם תמי מרקוביץ סמנכ"לית השיווק של חברת נירלט שנרתמה לפרויקט עם 1800 ליטר צבע כחלק מתמיכתה באומנים מקומיים.

שונית חמד, נערת ישראל לשעבר, דוגמנית, משפיענית רשת ואושיית אופנה,  נבחרה כשגרירת מותג ההלבשה התחתונה היוקרתי JACK KUBA .עבור חמד זוהי סגירת מעגל,  שכן, היא דגמנה למותג לפני 15 שנה.

משלחת של כ- 70 איש, בניהם בכירי רשת BBB, יחד עם מנהלי הרשת והזכיינים, נחתה מארבעה ימים של טיול קולינרי בדובאי.הטיול המגבש כלל את כל האטרקציות שיש לדובאי להציע: האורחים נהנו ממסיבת יאכטה בשקיעה, טיול ג'יפים על הדיונות,אירוח במחנה בדואי אותנטי, ביקור בבורג' חליפה, תצפית על אי הדקלים והצצה למטבחים של השפים המובילים ועוד.

השחקנית פזית ירון מינקובסקי, הידועה גם מהסדרות ״העיר הטובה״, ״החיים זה לא הכל״, ״צומת מילר״, שגילמה אף עשרות תפקידים קומיים בהצגות ובסדרות לילדים (יובל המבולבל, מיכל הקטנה ועוד), נפגשה לאחרונה עם הסופרת והתסריטאית רינת גור. השתיים החליטו על מופע בובה על פי ספרה המצליח של גור ״ג׳ימי הג׳ירף הצהב הטוב״, בהוצאת סטימצקי.

"קבוצת בלוסטון – לייב ניישן יחד עם פורום הפקות ובחסות 'אמריקן אקספרס' והחברה המרכזית למשקאות ערכו את אירוע הפתיחה המסורתי של מתחם המופעים 'קו רקיע' בפארק אריאל שרון.כ-1400 איש הגיעו ללוקיישן הלא שגרתי והעוצר נשימה, מול קו הרקיע של מטרופולין תל אביב, ונהנו מהופעה של עילי בוטנר וילדי החוץ מלווה בקולינריה משובחת בהובלת השף תומר אגאי. צילום: גיל רובינשטיין אוניית הפאר "קראון איריס", ע"ש רעיית משה מנו, המייסד, היו"ר והבעלים של קבוצת "מנו ספנות פתחה את עונת ההפלגות שבמהלכה תצא ל-61 הפלגות ליעדים שונים עם עשרות אלפי נופשים, והשיקה קמפיין טלוויזיה חדש בהובלת השחקנית והקומיקאית עלמה זק.

האגודה לסוכרת נעורים (סוג 1) בראשות  יו"ר האגודה קרן קופילוב והמנכ"לית אפרת טיש, ערכה בפעם ה-15 את "מסע לעתיד מתוק", שכלל מסלולי הליכה ואופניים לאורך פארק הירקון בהשתתפות כ-300 משתתפים- משפחות ילדים ובני נוער. בתום המסלול המתין לילדים וגם למבוגרים שרצו להתנסות מתחם נינג'ה אתגרי במיוחד, שם הדריכו ואימנו אותם בסבלנות ובמקצועיות.

רגע לפני שהקיץ מגיע בסערה ומביא איתו את החום והלחות המייגעים, עמותת 'גדולים מהחיים', המעניקה תמיכה לילדים חולי סרטן ומסייעת בשיפור אורח חייהם של הילדים ובני משפחותיהם, הוציאה במסגרת 'גמאני' תכנית הנוער של העמותה כ-90 נערים בני 14-18 לנופש של ארבעה ימים באילת.

Yvel – מותג תכשיטי היוקרה הישראלי, אשר נוסד לפני כ-40 שנה ע"י אורנה ואיציק לוי, משיק בוטיק פופ-אפ חדש,  במתחם מלון ריץ-קרלטון, הרצליה.מותג YVEL מתגאה בהיסטוריה עשירה של ייצור תכשיטי יוקרה כחול-לבן. זוכה פרסי עיצוב בינלאומיים עם הכרה עולמית ביצירותיו הייחודיות.בוטיק הפופ-אפ , מציג קולקציות יוקרתיות לשנת 2023 של המותג, חלקן יימכרו בלעדית בבוטיק שבמלון ריץ-קרלטון, הרצליה. הקולקציות משלבות בתוכן יהלומים טבעיים, אבני חן יקרות ותכשיטי זהב.

בשישי האחרון ערך השף ישראל אהרוני סדנת שף ראשונה מסוגה בארץ, בשיתוף המותג הקולינארי 'מאסטר שף', לכ – 300  משתתפים – קודש תרומה למשפחות נזקקות.סדנת השף נערכה במתחם מבשלים חוויה בתל-אביב, במסגרתה למדו  המשתתפים להכין 3 מנות בסגנונות בישול שונים ומגוונים:מנה איטלקית, מנה אסיאתית ומנת טורטייה עם דג  – וכל תוצריה נתרמו  למשפחות נזקקות ברחבי הארץ, באמצעות עמותת 'אלון ואלה'.

לקראת שבוע האחיות והאחים הבינלאומי שצוין השבוע , קיימה קופת חולים מאוחדת אירוע הצדעה לכ-400 אחיות ואחים העובדים בקופה. במסגרת הערב המיוחד בחרה הנהלת מאוחדת את המצטיינים בתחום הסיעוד לשנה הנוכחית, בכל המחוזות ברחבי הארץ.כמצטייני מחוז ירושלים, המחוז הגדול ביותר של הקופה, בתחום הסיעוד, נבחרו בטקס השנה: מוריה צדיק, מנהלת תחום הסיעוד במרפאת רמת אשכול, ודוד ארמן, רכז הסיעוד במערך בריאות הנפש המחוזי. במחוז ירושלים מועסקים כ-300 אחיות ואחים הפרוסים במאות מרפאות ונקודות שירות ביהודה והסביבה. צילום: ליאור גולדשטיין Goldpro76

אלמה לייזרס, מקבוצת סיסרם מדיקל, המספקת פתרונות בתחומי האסתטיקה הרפואית, טכנולוגיות מבוססות לייזר, גלי רדיו, פלזמה ואולטרסאונד, חשפה לראשונה את כוונתה להציע בקרוב ללקוחותיה, פתרון טיפולי מקיף בתחום האסתטיקה, הרפואית ואיכות החיים. בכנס הפתיחה של אירועי אלמה אקדמי, המתקיים באיטליה, חשף ליאור דיין, מנכ"ל אלמה לייזרס בפני  כ- 500 רופאים מ-46 מדינות, התרחבות בינלאומית משמעותית של החברה בשנה החולפת וייסודן של 3 חברות בנות נוספות באסיה ובאירופה.

עמותת שניר, בראשותם של  ניר שמול ויואב פלטו שרון ממייסדי העמותה, אשר שמו להם למטרה לתמוך במשפחות מעוטות יכולת וקידום שוויון ההזדמנויות בחברה ישראלית. יקיימו, החל מה- 14.5 ועד ה- 19.5 את שבוע מעשים טובים.במסגרת זו, תתמקד עמותת שניר ב- בשלושה פרויקטים מרכזיים.

מפעל הפיס בשיתוף עם רשת האופנה סטורי ערכו אירוע שחותם את פרויקט "חממת הפיס לאופנה 7". האירוע נערך בחנות פופ-אפ ייחודית שהוקמה לראשונה בחנות הדגל של רשת סטורי בכיכר דיזינגוף בתל אביב. בחנות הפופ-אפ, שתפעל עד אמצע יוני, מוצגות ונמכרות הקולקציות החדשות שעוצבו על ידי ששת המעצבים הנבחרים שהשתתפו השנה בפרויקט חממת הפיס לאופנה. שיתוף הפעולה יאפשר לקהל הרחב להיחשף ולהכיר לעומק את המותגים הצעירים שזכו בחממת הפיס לאופנה.

עשרות דיירים אנגלו-סקסים מבית הדיור המוגן פאלאס (ארמון) רעננה מקבוצת עזריאלי חגגו בטקס חגיגי את ההכתרה של מלך צ'ארלס ה-3 והמלכה קמילה שברקע תמונות של מלך צ'ארלס דגלי אנגליה והרמת כוס לחיים – כוס תה חלב עם ביסקוויט אנגלי.

מאות סטודנטים מאוניברסיטת רייכמן, הבינתחומי, שבהרצליה, הגיעו למתחם שהציב מותג הגלידות בן & ג'ריס ישראל, לרגל יום המעשים הטובים,   בשיתוף שירותי הדם של מד"א, במטרה לעלות את המודעות לתרומות הדם בישראל ולעודד צעירים להצטרף למאגר תורמי הדם הקבועים של מד"א.

טקס חיול מיוחד של 8 צעירים וצעירות עם מוגבלות, שישרתו בבסיס פיקוד העורף ברמלה, נערך במסגרת שיתוף פעולה של בנק מזרחי-טפחות ותוכנית "גדולים במדים" של עמותת "יד לילד המיוחד". התוכנית מקדמת את גיוסם של צעירים עם מוגבלות לצה"ל.בנוסף להורים ולמשפחות הגאות, לקחו חלק בטקס גם יו"ר העמותה האלוף במיל' גבי אופיר, מנכ"ל העמותה הרב מנדי בלינצקי, מנכ"ל מיזם "גדולים במדים" אליה אשל, ובכירי בנק מזרחי טפחות: מנכ"ל הבנק משה לארי, יו"ר הבנק מר משה וידמן ומנהלת חטיבת הון אנושי ומשאבים גברת מיטל הרוש.

וזה בחינם: מרכז הקונגרסים הבינלאומי "בנייני האומה" ירושלים משיק את "תִּקּוּן | גִּבּוֹרִים" – תערוכת צילום של הצלם גדעון אגז'ה המתעדת את הגיבורים מאחורי עלייתם של יהודי אתיופיה לישראל.

דן אלון בילה שנים ארוכות בשטח ובקרוב יתיישב על כיסא מנכ"ל החברה להגנת הטבע.מי שגדל בקיבוץ ופעל כמומחה צפרות, מספר כעת על הסיבה שהובילה אותו לקבל את התפקיד, מציג את המשימות שלו לשנים הבאות, ונזכר בימים שלו כסטודנט במכללת אורנים, אותה מכללה שייסדה את החברה להגנת הטבע.

חברת לוקוסוויו (Locusview) הישראלית, שפיתחה פלטפורמה לניהול פרויקטים בתחום תשתיות האנרגיה, אשר מסנכרנת ביעילות את העבודה של אלפי עובדים בשטח, מודיעה על מינויה של איילת גביש ל-Chief HRO & Chief Corporate Strategy .

 

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY