המקום נסגר בצו מנהלי ל-30 יום והמשטרה אף הורתה לרתך את כניסותיו. רק בשדרות ההסתדרות נסגרו בעת האחרונה חמישה בתי בושת. האם זה בהכרח מעיד על עליה בכמות בתי הבושת בחיפה ובקריות?

בפעילות משותפת של שוטרי  משטרת זבולון  ואגף המבצעים במשטרה נסגר ביום שלישי האחרון בית בושת אשר פעל בשדרות ההסתדרות 162 בחיפה. המקום נסגר בצו מנהלי למשך 30 יום,  כשמפקד מחוז חוף הנכנס  ניצב עמוס יעקב חתם על צו המורה על מניעת שימוש במקום לצורך ביצוע עבירות ואף הורה לשוטרים לרתך את דלתות המקום.

בתחילת החודש 'פיצחה' המשטרה שני בתי בושת שפעלו בשדרות ההסתדרות 76 ו-249, כשבסך הכל באותו הרחוב נסגרו בתקופה האחרונה לא פחות מחמישה בתי בושת.

דובר מחוז חוף במשטרה רפ"ק חיים פונימונסקי מסר כי המשטרה פועלת כבר תקופה ארוכה לסגירת מקומות המהווים סכנה לביטחון הציבור ויכולים להוות גם כן מקור לעבירות פליליות נוספות כמו סכסוכים בין מבלים שיכולים גם להגיע לכדי מקרי ירי כפי שקרה באחד המקומות שנסגרו לפני מספר חודשים.

"פעילות זו היא נדבך  נוסף במדיניות היד הקשה, שמשטרת מחוז חוף מפעילה כלפי תופעת ניצול הנשים לעיסוק בזנות", הוסיף רפ"ק פונימונסקי, "יחידת רישוי עסקים והתחנות פועלות בצורה קבועה גם על מנת לפקח מול עסקים מקומות בילוי אחרים שלא עומדים בתקני רישוי ונוצרות בהם הפרות היכולות להוות סכנה לחיי הבליינים שנמצאים במקום. אנו ממשיכים לפעול גם נגד קיומם של בתי בושת וגם בתחום הפיקוח על עסקים אחרים המבוצעים בהם עבירות פליליות".

לדבריו, על אף שלפי הדיווחים על פשיטות המשטרה הרבות על בתי בושת באזור, בשנים האחרונות דווקא ישנה "ירידה גדולה ומתמשכת" בקיומם של אלו בחיפה ובקריות ואם לפני מספר שנים היו באזור חיפה והקריות מאות בתי בושת, בעת האחרונה יש רק בודדים.

5 COMMENTS

LEAVE A REPLY