הסכין המעופפת : האם ניסתה להרוג את בעלה באמצע ארוחת הערב?

וויכוח בין בני זוג גלש לצעקות ומשם לסכין חיתוך לסלט שהאישה לכאורה העיפה כלפי בעלה. בית הדין הרבני  לא מסיר אחריות מהאישה, ואיך קשור לזה רופא המשפחה?

מריבות וצעקות הם סוג של ויכוח שכיח אצל לא מעט זוגות, אבל כשבין היתר מתעופף סכין ורופא המשפחה הוא חלק מהעלילה, המריבה הזאת שווה הרבה כסף לאדם שהסכין "עפה" לעברו, בכוונה או שלא, זה כבר לא משנה.

מדובר בזוג צעיר, בשנות השלושים המוקדמות לחייהם. לאחרונה נקלעו בני הזוג למשבר. הבעל חשד שאשתו מנהלת "קשר לא חיובי" כהגדרתו עם רופא המשפחה שלה.

"היא נהגה לבקר אצלו יותר מדי פעמים גם כשכולם היו בריאים", טען בכתב התביעה שהוגש באמצעות עורכת הדין שרין סולן.

תחילתה של הדרמה לפני כחודש ימים. במהלך ויכוח בין בני הזוג, איימה האישה להתקשר לרופא ולהביא לידיעתו את האשמות הבעל בניסיון להפריח אותן.

הבעל חשש ממצב זה והוויכוח גלש לצרחות, כשהבעל מנסה בכוח למנוע מאשתו לחייג לרופא.

עו"ד סולן טענה כי "בשלב זה, האישה איבדה את שלוותה והסכין שהחזיקה בידה כדי לחתוך את הסלט לארוחת הערב עפה מידיה". האישה טענה להגנתה כי הסכין " לא עפה אפילו לכיוון של בעלי" והוסיפה "היא עפה כי בעלי נהג בי באלימות".

עו"ד סולן טענה כי האשה זרקה סכין במטרה לפגוע בבעלה. האישה הודתה בבית הדין כי הסכין אכן עפה מידיה, אבל היא לא התכוונה לפגוע בבעלה.

אב בית הדין ששמע את הטענות של הצדדים קבע: ראשית על בני הזוג להיפרד והוסיף: "מי שמשחק בסכין והסכין עפה לו מהיד במתכוון או שלא, האחריות עליו".

בעקבות זאת פטר בית הדין את הבעל מתשלום הכתובה. חייב את האישה במחצית החובות שצברו בני הזוג וקבע מועד לגט מידי בתוך שבוע, אחרי שיסדירו ביניהם את חלוקת הרכוש או ליתר דיוק את החובות.

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY