ניצחון להורים – מחירי הצהרונים בנשר לא יעלו

עיריית נשר
עיריית נשר

תקציב עיריית נשר לשנת 2016 אושר במועצת העיר. ההורים יכולים להיות רגועים בזמן הקרוב לא יעלו מחירי הצהרונים בעיר. זאת הודות להסכם בין סיעות האופוזיציה לראש העיר. סגן ראש העיר המודח, משיח עמר, התפרץ על ראש העיר. האחרון לא נשאר חייב והודיע לו שמימון הצהרונים, בין היתר, יגיע מהחיסכון שבהוצאות שכרו.

מועצת העיר נשר אישרה אמש את תקציב העירייה לשנת הכספים 2016. התקציב שהוכן על ידי גזבר העירייה, רו"ח מיכה זנו, וצוות משרדו עומד השנה על סכום של 186,850,223 ₪. התקציב אושר הודות לסיכום שהושג בין סיעות האופוזיציה לראש העיר. בהתאם לסיכומים הוקפאה העלאת מחירי הצהרונים למשך חודשיים, במהלכם תכונס ועדה מקצועית שתקבל החלטה בעניין זה.
התקציב אושר הודות לסיכומים שהושגו בע"פ בין סיעות האופוזיציה "לצעירי נשר יש עתיד בראשות רועי לוי" ו"נשר בתנופה" לבין אבי בינמו, ראש עיריית נשר וסיעתו: "ירוקים למען נשר-נשר אחת". בהתאם לסיכומים הוחלט לעדכן את הצעת התקציב המוצעת לשנת 2016 ולשפרה כך שיתווספו סעיפים לרווחת כלל תושבי העיר, ביניהם: "מלגות לחיילים מתגייסים", "מלגת סיוע לקשיש", "אופק נשי", הקמת משחקיה לפעוטות , "שובר ליולדת". העלאת מחיר הצהרונים בכ-100 ₪ לחודש, שתוכננה להיכנס לתוקף, תוקפא למשך חודשיים. בתקופה זאת תכונס ועדה מקצועית, במסגרת ועדת החינוך, בהשתתפות ועדי הורים, לדיון ושמיעת הציבור בנושא התשלום לצהרונים, ולקבלת החלטה סופית.

במהלך ישיבת מועצת העיר הסוערת הופיע משיח עמר שהודח במוצ"ש האחרון באמצעות במכתב חסר תקדים שמסר לו בינמו באופן אישי והקריא את תגובתו תוך האשמות חריפות כלפי הנהלת העירייה וראש העירייה.  ראש העיר לא נשאר חייב ואמר לו: "עדכוני התקציב על פי דרישות האופוזיציה, במספר עניינים, בין היתר באי העלאת מחירי הצהרונים יגיעו מהחיסכון של הוצאות השכר של סגן ראש העיר, משיח עמר."
כך לדברי ראש העיר בינמו, שאף התחייב במהלך הישיבה כי לא יהיה בעיריית נשר יותר סגן ראש עיר נוסף בשכר.

שלומי זינו, דובר ורכז, "נשר בתנופה" אמר: "אני רוצה לומר תודה על המאמצים המשותפים של כל ההורים והנוגעים בדבר, יחד הצלחנו במחאת הצהרונים אליה הצטרפו מאות משפחות.  אמשיך לסייע ככל שלאל ידי, לפעול לביטול כל גזרה כלכלית שינסו להטיל על תושבי העיר. נמשיך בתנופה לשינוי סדרי העדיפויות בעיריית נשר ובעד פוליטיקה חדשה לטובת כל התושבים ואך ורק למען האינטרס הציבורי "

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY