ערב מופלא של הירוקים בארנה

מועמדת לגיטימית. חיפה סל
מועמדת לגיטימית. חיפה סל

מכבי חיפה סל הגיעה אמש אל הפיס ארנה בירושלים כאנדרדוג. במשחק מצוין הנחילה לאלופה הפסד שני ברציפות והדיחה אותה מהגביע עם 72:87 מרשים כבר בשמינית הגמר. עומר אשל משתדל לא לצאת מגדרו אבל לא כל כך הולך לו.

 

אושר גדול,כיף ענק,גאווה –מה אפשר לומר?

מכבי חיפה סל של השנה זה כבר לא מכבי של האליפות וחצי ב2012-2013-2014 -לא סגל נוצץ עם מגה סטארים ישראלים כמו עידו, מקל, רוט, ויבזורי.  לא זרים עילאיים כמו דונטה סמית, פאת קלאתס ובריאן רנדל.  א-ב-ל  יש פה קבוצה לוחמת ,עיקשת שלא מוותרת על אף עמדה, יודעת מה היא רוצה מעצמה ומוציאה 200 אחוזים מהיכולת שלה.

באופן מסורתי הירוקים מנצחים את ירושלים בנוקאאוט בחצי הגמר אבל הפעם קיבלנו אותם כבר בשמינית.בפעם האחרונה (הקודמת והיחידה) ששיחקנו בארנה בגביע זה נגמר במשחק גדול אבל גם במפח נפש עם הפסד מבאס בהארכה למכבי ת"א .

ואתמול : כמו במשחקים הגדולים מול ירושלים :שוב לא פייבוריטים ,שוב לא נתנו לנו סיכוי ,שוב מכבי חיפה הגיעה ונתנה את כל מה שיש לה ויותר וניצחה ואפילו בקלות :

גרגורי ורגאס –ענק ! חזר להיות הסקורר מתחילת העונה ולקח את הקבוצה על הכתפיים אתמול.

בלייזר– היה לו חודש לא משהו ,0 נקודות בבית מול ירושלים ,2 נקודות בחוץ מול נהריה, אבל  אתמול פתח את המשחק בסערה עם 9 נקודות ברבע הראשון כולל חדירה יפהפייה על אליהו,שלשה ודאנק במתפרצת ,נרגע באמצע המשחק וחזר כמו גדול לעוד סט של סלים גדולים ברבע האחרון כדי לסגור את המשחק.

באקנר –קראנו לו חייזר,לא הבנו מה הקשר בינו לבין כדורסל אבל בחודש האחרון הוא מוכיח שיש לו מה לתת ! הדהים את כולם עם 8/10 מהעונשין ,3 חסימות וסה"כ 14 נקודות.

גרייבס המשוגע עם 2 שלשות קריטיות ,רנה חושך בהתקפה אבל חטיפה סופר חשובה שסגרה את הסיפור. ג'ון מעולה בחצי הראשון עם 11 נקודות . חנן כרגיל סולידי ,אלכס לא שיחק הרבה אבל נתן את הלב.

לא להאמין שלפני חודש נראינו רע במשחקי החוץ ופתאום, תוך שבוע,  שתי תצוגות מדהימות בחוץ מול נהריה ומול ירושלים החזקה.

מכבי סל הולכת ומסתמנת כמועמדת לגיטימית לפיינל פור ולאחת הקבוצות החזקות בארץ.

יום ראשון משחק בית מול אילת , מי שלא בא אדום !

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY