רשת מרכזי עולם המים ללימוד שחיה ופעילויות מים בהנחיתו של המייסד ומומחה להידרותרפיה אורי סלע, פותחת לראשונה מרכז בחיפה. המרכז מצטרף לעוד 8 מרכזים: בפולג נתניה, תל אביב, רמת גן, רמת השרון ובראשון לציון.

זהו הסניף הראשון בחיפה עקב הביקוש הרב של תושבי הצפון שנפתח סניף. הסניף נמצא במועדון ספורט דניה, רחוב גרינבוים 18, הוד הכרמל, חיפה. במרכז הרשת בחיפה מתקיימים לימודי שחייה למבוגרים ולילדים וכן טיפול הידרותרפי. כמו כן, מתקיימים אימוני שחיה בשיטת ה-WEST.

רשת מרכזי עולם המים ידועה בשיטת האימון המפורסמת WEST  . שיטת WEST הינה שיטת השחייה הבריאה בעולם שפותחה במטרה לטפל באנשים עם בעיות גב וצוואר באופן אינדיבידואלי. המילה WEST הינה ראשי תיבות של המילים Water World Swimming Therapy. שיטת השחייה פותחה במטרה להרפות את אזור הצוואר המהווה מרכז הנפש והרגש של הגוף ואת הגב התחתון שהוא מרכז האנרגיה ומרכז שיווי המשקל של הגוף. השיטה פותחה בעקבות ההוכחה כי הרפיה של אזורים אלו (הגב התחתון והצוואר) עוזרת ללימודי שחיה מהירים יותר, בצורה קלה יותר ובדגש על ללא כאבים.

רשת מרכזי עולם המים של אורי סלע מציעה מגוון פעילויות בתחום המים, לימוד שחיה בכל הגילאים, קבוצות שחייה מקצועיות, לימודיות, שחית פעוטות, הידרותרפיה, טיפולים מיוחדים במים, שחיה שיקומית ועוד. שלוחת הדגל של הרשת נמצאת בפולג שבנתניה.

כתובת המתחם: מועדון ספורט דניה, רחוב גרינבוים 18, הוד הכרמל, חיפה.

טלפון: 073-7579019

לשעות הפעילות ולפרטים נוספים: https://www.swimming.co.il

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY