לפני ההתמסרות לכשרות החג ולויתור על הלחם, הבירה ושאר החמץ, בית המרזח יפצח באירוע מיוחד שבהחלט יחמם לכם את הבטן לפני המצה. במסגרת פסטיבל שיערך בשישי הקרוב ה-7.4 החל מהשעה 13:30,  תוכלו להנות מ- 60 סוגי בירות המגיעות מדוכנים של כל חברות הבירה המוכרות בארץ וגם ממבשלות בוטיק אנינות,כולל השקה של בירה חדשה- 'שושנע'. אבל הפסטיבל הזה הוא הרבה יותר מבירה ומיועד לא רק לשתיינים , כי  יהיו בו גם  דוכני מזון, דוכני תכשיטים, דיגי'אים שינעימו את הזמן של המבלים, הופעות, אוכל טוב. חשוב לציין שהפסטיבל הוא לכל המשפחה והכניסה חופשית.

זהר ניב הבעלים של בית המרזח ומפיק של האירוע אומר כי כבר שנים שהמקום עורך מסיבות צהריים בפסח, רק שהשנה הוחלט "לקחת את זה באקסטרים, אירוע שלא היה כמותו מעולם בארץ ככל הידוע לי. כל מתחם במסיבה פונה לגילאים שונים. המסיבה למעטה היא יותר לחיילים ויהיה שם די ג'י, קרחנה ובלגן, למעלה המקום מותאם לבני 40-50 עם מטבח פתוח, שירות עד הלקוח לאנשים שבאים, יושבים ונהנים מחוויה של פאב בצהריים, מה שקורה הרבה באירופה ופחות מדי אצלנו להפריד מדינת תל אביב. כך אנשים יוכלו לשבת בחוץ באווירת שמש נעימה של צהריים עם בירה קרה. לכל אחד יש את הפינה שלו, מהפינה השקטה ועד הרעש".

בירה כמובן היא ההתמחות של בית המרזח, שבאזור התעשיה רמת ישי שמוזג את המשקה המלבב הזה כבר 17 שנים. "מה שזורם בעורקים שלנו זה בירה, לא דם", אומר ניב שמנהל את המקום ביחד עם עדי אבא, “אנחנו עושים את הפסטיבל כדי להחזיר ללקוחות שלנו בחזרה על כל הימים שהם מגיעים אלינו, מגיע להם פסטיבל צבעוני ויפה"

5 COMMENTS

LEAVE A REPLY