גאווה לקהילה הגאה. אוחנה
גאווה לקהילה הגאה. אוחנה

 

הכניסה של אמיר אוחנה לכנסת, צריכה להיות גאווה לכל הקהילה, אלא שכנראה הצד השמאלי של המפה הפוליטית חושב שהקהילה זה השטח שלו, ואסור שהנציג יבוא מהליכוד. בושו והיכלמו לכם

בשבוע שעבר הודיע השר סילבן שלום על פרישתו מהכנסת, והדבר הוביל לכניסתו של יו"ר גאווה בליכוד, עו”ד אמיר אוחנה כח"כ מן המניין. לראשונה בישראל, חבר כנסת ימני שהוא גם עורך דין מוכשר, גם גיי מוצהר, נשוי באושר לבחיר ליבו ואב גאה ל-2 ילדים.

לא עזרה קבלת הפנים החמה שעשה ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לח"כ החדש. לא עזרה גם השמחה ששררה בקרב חברי וחברות הקהילה הגאה בליכוד, כדי לשכנע מישהו בצד שמאלי שיש לנו ייצוג לגיטימי וראוי. למישהו תמיד יש משהו לומר, למישהו יש אולי איזה אינטרס לא לתת לקהילה הגאה סיבה למסיבה.

השמאל בישראל כנראה עדיין מרגיש חבוט מתוצאות הבחירות, שכניסתו של ח”כ גאה למפלגת השלטון הימנית ממש הצליחה להוציא כמה אנשים מכליהם.

ראו לדוגמא את הכתבה של העיתונאי עופר אלוני, לעיתון הארץ שכותרתה היתה "לשירת ליידי גאגא הקהל יעבור לדום". עופר לא טרח להסתיר את סלידתו מהרעיון שיהיה ייצוג לקהילה הגאה, שיבוא דווקא מהצד הימני של המפה הפוליטית. כאילו הזכות לייצוג הקהילה הגאה שמורה רק למפלגות השמאל.

כך עשה גם כתב מגזין מאקו גאווה של הערוץ השני, נתנאל אזולאי, כשללא בושה העלה ספק בתמיכה שהקהילה צריכה לתת לחבר הכנסת אוחנה, כשכתב “התמיכה העיוורת בח"כ הומו – מוגזמת".

דנה נחמני
דנה נחמני

אקסקיוז מי, אך אני לא זוכרת כתבות מסוג זה על הח"כ לשעבר ניצן הורוביץ שכיהן מטעם מפלגת מרץ. משום מה התחושה היא שהקזת הדם מותרת רק כשמדובר בנציג מטעם הצד הימני של המפה.

אז קהילה יקרה, יש לנו במה להתגאות, יש לנו כוכב אחד מנצנץ שמעז והוא הראוי ביותר לייצגנו בכנסת ישראל! אני סומכת על אוחנה. חבר הכנסת ויושב ראש גאווה בליכוד, אני שמה בך את כל יהבי שתפעל ללא לאות לטובת הקהילה הגאה באשר היא.

ועוד דבר קטן: להיות גיי אינו בהכרח מתכתב רק עם השמאל, מותר לנו להיות ימנים גאים !

בהצלחה אמיר בתפקידך החדש.

2 COMMENTS

LEAVE A REPLY