אני יושב לבד ברכבת בדרך לת"א, קצת מפוחד מה הולך להיות. נער בן 17 מבולבל. הרכבת נעצרת וזו התחנה שלי. אני יורד מחפש אחריו והנה הוא עומד שם מחוץ לאוטו מנופף לי שאראה אותו. הלב שלי דופק על 200 ואני מתקדם בצעדים קטנים ומפוחדים לעבר האוטו. פותח את הדלת מתיישב ומולי נמצא מיקי.

את מיקי הכרתי בפורום אחד שהייתי נכנס אליו בשביל לדבר עם אנשים כמוני.הוא היה גדול ממני בכמה שנים, טוב בהרבה שנים. אבל זה לא הפריע לשיח בנינו לזרום, היינו מדברים על המון דברים. הייתי מספר לו על תהליכי המיון שלי לצבא והוא היה מספר לי על העבודה שלו. החלפנו תמונות וגם קישקשנו במצלמה. עד שיום אחד בלי שום התראה מוקדמת הוא הזמין אותי אליו לת"א. התרגשתי, אך באותה נשימה פחדתי.נעצרתי שנייה, לא ידעתי איך להגיב. הנסיון שלי עם גברים באותה תקופה הסתכם בשני בני כיתה שיחד גיששנו באפלה. אבל משהו במסע הזה משך אותי. בלא נודע.משהו בפריצת הגבולות בהתבגרות המהירה,וברצון הבלתי פוסק לגלות עוד, על עצמי ועל הסביבה.

אז קבענו להפגש.

זה היה יום חמישי, חתחתי מוקדם מבית הספר ואמרתי להורים שאחזור מאוחר. עליתי על אוטובוס ונסעתי לכיוון הרכבת כשהגעתי לתחנה עצרתי לרגע אמרתי לעצמי שאולי לא כדאי, ומה יקרה אם. אבל ההתרגשות והמשיכה עשו את שלהן. קניתי כרטיס לתא ונסעתי. כל הדרך התכתבנו בהודעות. אמר שיחכה לי בחניון של הרכבת עם רכב אדום. ושאני כבר אזהה. ישבתי ברכבת עם חיוך מטופש ומחשבות עד הירח. לא ידעתי לקראת מה אני הולך ולאן המסע הזה יוביל.

כשהגעתי לתחנה הוא עמד שם. מחוץ לרכב אדום כמו שתיאר, מחפש אחריי במבטו וכשלבסוף מבטינו נפגשו הוא נופף לי עם היד ונכנס לרכב. לקחתי נשימה עמוקה והתחלתי להתקדם לכיוונו.בדרך לרכב המחשבות בראשי לא הפסיקו לרוץ. מה אני עושה? מה אם יקרה לי משהו?.  נכנסתי לאוטו וראיתי אותו,באותו הרגע כל המחשבות נעלמו כלא היו. מיקי היה בחור נאה עם חיוך ענק. ממבוכה ראשונית לחצנו יד לשלום והתחלנו בנסיעה. בהתחלה שתקנו, איש מאיתנו לא ידע מה לומר או מה שואלים. מיקי פתח בשיחת חולין ידידותית ושאל אם אני מכיר את תל אביב והתחיל להסביר לי קצת על האיזור. הגענו, זו הדירה, זה המקום, מכאן אין דרך חזרה. מה הולך לקרות איש לא יודע. כשיצאנו מהרכב שמתי לב לגובהו של מיקי הוא היה גבוהה ממני בהרבה מטר 90+.

נכנסנו לבניין, ומשם למעלית. אני לא אשכח את הרגע הזה, עמדנו צפופים במעלית בדממה.עולים קומה ועוד קומה, ולפתע מיקי תפס את ראשי התכופף ממרום גובהו והתחיל לנשק אותי. הייתי בעננים, אופוריה מטורפת. עליתי על קצות האצבעות כדי להדביק את גובהו ולנשק אותו בחזרה. הרגשתי כאילו אנחנו בעולם משלנו. נכנסנו לדירה והעניינים התחילו להתחמם.את מה שקרה שם בדיוק אני אשמור לעצמי ולדמיון שלכם. רק אגיד שזה היה שווה את הכל.

2 COMMENTS

LEAVE A REPLY