נסיך הרומנטיקה שלמה ארצי חושב כך, אך מסייג בשיר אחר ומודיע ש"היום כבר לא מתים מאהבה". האם העובדה שאנו חוגגים שני ימי אהבה בשנה, עברי ובינלאומי, מעידה עלינו כעל רומנטיקנים ללא תקנה? אולי. קבלו המלצות לא שגרתיות, איך לחגוג את הוולנטיינ'ס (14.2) קצת אחרת


ולנטיינ'ס Out יום הרווקים והרווקות  In

 נכון זה מבאס להיות רווק ביום האהבה? לראות את כל הזוגות הדביקים האלו ולחשוב אין לי עם מי לחגוג? אז זהו שלא! רווקים נהנים יותר! מותג הוודקה סטולי, מקדמת מהפכה! מהיום חוגגים בוולנטיינ'ס את יום הרווקים והרווקות! אז לרגל יום הרווקים, עורך המותג הקרנה פרטית לרווקים לרווקות בלבד של הסרט המצחיק ״המדריך לסינגלס"– חבורת רווקים לומדת איך להיות רווקים בעולם שמתמלא בהגדרות מתפתחות למושג האהבה..

להרשמה לרווקים והרווקות:  https://www.facebook.com/StoliIsrael/?fref=nf

 

גרדי לי בגב

pink cards

בזמן שאוהבים רבים מנסים לחשוב ולמצוא הפתעה אוהבת ומקורית לבני זוגם לכבוד החג, חשבו במפעל הפיס על המתנה המושלמת: מגוון כרטיס גירוד של חישגד במהדורה מיוחדת  לוולנטיינ'ס- גם חוגגים את האהבה וגם יכולים לזכות בפרסים של עשרות אלפי שקלים! את סדרת הוולנטיינ'ס מעטרים מגוון קריקטורות ורודות ואוהבות וכינויי חיבה נפוצים כמו "מאמוש", "בייבי" ועוד. ניתן לרכוש אותם כמתנה לא רק לבן או בת הזוג, אלא גם להורים, חברים ושאר מכרים אהובים וכך ניתן לפנק את יקיריכם בצורה מקורית ומפתיעה.

 תצלום: יח"צ

להזיע ביחד זה רומנטי


ולנטיין בהולמס פלייס ספא. תצלום יחצ

רשת הולמס פלייס פותחת את שעריה ובמחווה רומנטית מציעה בימים חמישי ושישי (11-12 בפברואר) כניסה חופשית לכולם! במסגרת זו, תוכלו להיכנס למתחמי האימון, חדרי הסטודיו, מתחמי הבריכה, הג'קוזי והסאונות (במועדונים בהם קיימות). כמו כן, תוכלו לקחת חלק במגוון עשיר של שיעורי סטודיו הכוללים אימוני זוגות בהרשמה מראש ועל בסיס מקום פנוי.

הכניסה מותנית בהרשמה מראש באתר http://www.holmesplace.co.il או בטלפון    9940*. בנוסף, הולמס פלייס ספא עולה על חלוק ומציעה יום פינוק זוגי, מרגיע ומהנה במיוחד, כל הפרטים באתר.

תצלום: יח"צ הולמס

ולאחר האימון, סדנה לעיסוי זוגות

המגע הוא חלק משמעותי בחיינו, בחיי הזוגיות ובחיי המשפחה. כולנו יודעים שיד על הכתף, חיבוק או עיסוי יכולים לעשות הרבה יותר ממילים. בסדנה, נלמד להקשיב לבן זוגנו דרך המגע, נלמד כיצד ניתן להקל בעדינות על כאבי שרירים תפוסים, נלמד לתת ולקבל מגע מכיל, רגיש ומחזק לבן/בת הזוג או לילדינו או בקיצור – טיפים מעשיים לשחרור ולהרפיית השרירים אחרי יום עמוס ומתיש. מנחה: בועז דקל. איפה ומתי? מכללת רידמן קמפוס חיפה, יום א' 14/2, 17:30-19:30, שדרות הנשיא 77, בית רוטנברג
ההרשמה מראש בכתובת: [email protected] או בטל': 04-8361687
עלות כניסה לזוג: 150 ₪ לסדנה

 

לעשות את זה בוילה בכרמל

וילה כרמל תצלום אלוניס

מלון הבוטיק וילה כרמל מציע חבילה מיוחדת לאוהבים. זוגות שיזמינו לילה במלון בליל הולנטיינ'ס, יקבלו חדר משודרג ומקושט, טיפול זוגי מפנק בספא של המלון, שמפניה, מארז מפנק של סבון ופינוקים נוספים. כל זאת במחיר מיוחד של 1,000 ₪. כמו כן, המלון מציע חבילות ספא בלבד לשבוע הולנטיינ'ס, לאורחים שאינם לנים במלון, הכוללות טיפול זוגי בספא, בקבוק שמפניה ועוגת לב במחיר של 500 ₪.

היינריך היינה 1, חיפה (פינת שדרות מוריה 30) www.villacarmel.co.il

תצלום: אלוניס

איך משמרים אהבה?

גיפט קארד לוולנטיין דיי לסקול אוף לייף תצלום יחצ

בית הספר הבינלאומי The School of life (בבעלות צופית גרנט) מציג מתנה מקורית וייחודית: כרטיס מתנה למגוון שיעורים שעוסקים בשאלות המהותיות העומדות בבסיסן של כל מערכת זוגית. איך בוחרים את בן / בת הזוג? איך משמרים אהבה? איך לתקשר בזוגיות? השיעורים הן דרך מקורית וייחודית לחגוג את הוולנטיינ'ס בכיף, אך עם משמעות, תוך קבלת תובנות פרקטיות וידע שימושי ליישום בתחום האהבה והזוגיות. הסדנאות מועברות באופן אינטראקטיבי על ידי יוצרים, מטפלים, פסיכולוגים, יזמים ומאמנים במסגרת כיתות מצומצמות.

למידע נוסף והרשמה להרצאות: http://www.theschooloflife.com/telaviv/

תצלום: יח"צ

ואם אתם ממש חייבים לקנות מתנה

בל אנד סו תצלום יחצ חול

Belle&Sue  השיקו לאחרונה מחלקת לייף סטייל בה מככבים המוצרים המעוצבים של המותג הניו יורקי הנחשק IZOLA המעניק תשומת לב לפריטים הקטנים והיומיומיים בהם אנו משתמשים ומגיש אותם בעיצוב חדש ומרענן עם קריצה והומור. בין הפריטים בקולקציה ניתן למצוא שלל מתנות נהדרות לוולנטיינ'ס, כמו סט זוגי של מברשות שיניים מעץ, סבונים אקולוגיים על בסיס שמן זית במארזים מאוירים בסגנון המאה ה-18 לו ולה, מסרק פליז לטיפוח הזקן, כלי אמבט מעוצבים, כיסויי דרכון ותגי זיהוי מעוצבים לנסיעות, פלאסקים (בקבוק אלכוהול אישי הניתן למילוי חוזר) עם כיתובים משעשעים כמו : put a hair on your  chest ועוד. מתנות לעצמנו זה אף פעם לא דבר רע, אבל לתת מתנות כאלה לאהובים עלינו, זה פשוט תענוג. כל אחד ואחד מפריטי הקולקציה של איזולה מגיעים ארוזים בקופסאות מהודרות, לא פחות יפות מהמוצרים עצמם.
טווח מחירים: 89-459 ₪
להשיג באתר www.belleandsue.co.il<http://www.belleandsue.co.il>

תצלום: יח"צ חו"ל

ולסיום קוקטייל strawberry ketel

קוקטייל בלאק תצלום סטודיו אשהיים

40 מ"ל קטל וואן

20 מ" אפרול

20 מ"ל מחית פירות אדומים

10 מ"ל מיץ לימון

30 מ"ל מיץ חמוציות

אופן הכנה: מזיגת המרכיבים לכוס בוסטון, שקשוק אגרסיבי, סינון לכוס גבוהה עם קרח

חדש.

קישוט: תפרחת נענע וחצי תות

באדיבות Black Bar Burger

תצלום: סטודיו אשהיים

 

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY