רשת אלפיין סטייל פותחת סניף חדש בנתניה

רשת אלפיין סטייל המונה 2 סניפים בפריסה ארצית במתחם חוצות יגור ורחוב חשמונאים 91 תל אביב ובעלת אתר מקוון מכירתי, פותחת את החנות השלישית והחדשה ברחוב הגביש 10 קומה 1 נתניה,  אשר משתרעת על  175 מ"ר במפלס אחד נגיש בהשקעה של 1.3 מיליון ₪. הרשת מתעדת לפתוח עד שנת 2025 ארבעה סניפים נוספים.

החנות בנתניה מעוצבת בסגנון אורבאני, עם אלמנטים הלקוחים מעולמות הטיפוס והטיולים וגם בחנות החדשה, כמו בכל חנויות הרשת, ישנו קיר טיפוס לבדיקת נעלי וציוד טיפוס.

טל אזולאי בעלי רשת אלפיין סטייל: "הסניף השלישי של רשת אלפיין סטייל, נועד לספק מענה למטיילים ומטפסים באזור החוף והשרון. כמו כן, יש בנתניה חובבי אקסטרים, והרבה אנשים חובבי טיולי שטח, טיפוס, טראקים ומעבר לכך, אני דואג להביא את המותגים הסופר איכותיים בכל קטגוריהMammut, Millet, Lafuma, Darn tough, Mad rock  Leki

ועוד מגוון מוצרי טיפוס וטיולים ממעילים ועד להנעלה ואביזרים מקצועיים למטרות השונות, לגברים נשים וילדים ולאחרונה בשל המצב הרחבנו את ההיצע והבאתי מותג חדש בשם Pentagon Tactical המתמחה בציוד טקטי לחיילים ומילואימניקים, בתקווה שהמלחמה תסתיים ונחזור לטייל ולעשות את מה שאנחנו רוצים, במקומות שאנחנו אוהבים".  

המותגים שהרשת מייבאת, מקצועיים ומעולים בתחומם:SO IL, OCUN, LEKI, MILLET, LAFUMA ,DARN TOUGH, MAD ROCK, MAMMUT,LEKI,5.10,ROCK-EMPIRE, OCUN, KONG, MAD-ROCK, OMEGA PACIFIC, SNOW PEAK,RAB, TRANGO, BACH, GIBBON, DARN TOUGH.

 בכל חנויות הרשת ישנו קיר טיפוס לבדיקת נעלי וציוד טיפוס. צוות החנויות מורכב ממטפסים ותיקים, מטיילים, מדריכי משלחות ומדריכי טיולים אשר התנסו באופן אישי במגוון רחב של הציוד המצוי בחנות. אלפיין סטייל עובדת עם כל היחידות המיוחדות בצבא וכוחות הביטחון, מספקת ציוד לכל קירות הטיפוס בארץ.

אלפיין סטייל שמה לנגד עינה דגש על מקצועיות אמינות וציוד איכותי ביותר, הבלעדי לרשת. 

רשת חנויות אלפיין סטייל טלפון 072-2505044

**החנות החדשה** הגביש 10 קומה 1 (מתחם דקתלון) נתניה – החנות פתוחה 7 ימים בשבוע בימים א-ה ושבת 10:00-19:00 שישי 9:00-15:00

רחוב החשמונאים 91 תל אביב – החנות פתוחה 7 ימים בשבוע בימים א-ה 20:00 שישי 9:00-15:00

בצפון צומת יגור-מתחם חוצות יגור – החנות פתוחה 7 ימים בשבוע בימים א-ה ושבת 10:00-20:00 שישי 9:00-15:00

פייסבוק

אתר מכירתי

אינסטגרם

טיקטוק

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY