"אויב שפל, אכזר, רצחני"

רעולי פנים בלב חיפה. הרכב שנגנב
רעולי פנים בלב חיפה. הרכב שנגנב

יום שני, שלוש בלילה, צעירה מותקפת בדרך לביתה. נזרקת מרכבה על ידי רעולי פנים באיומי סכינים ואקדחים, מושלכת על הכביש הרטוב. התוקפים לוקחים את רכבה וכל חפציה ומשאירים אותה זרוקה. כל זה קורה בלב שכונת מגורים בנווה שאנן בחיפה.

צעירה בשנות העשרים לחייה הותקפה על ידי רעולי פנים באמצע שכונת נווה שאנן בחיפה בשעה שלוש לפנות בוקר ביום שני השבוע. רכבה וחפציה האישיים נגנבו והיא נותרה מוטלת באמצע הכביש. בראיון שנתנה לרדיו חיפה מספרת הצעירה על הטראומה הקשה: "הייתי בדרך הביתה, כקילומטר וחצי לפני הבית שמתי לב לרכב שחור עם חלונות שחורים מאחורי…הם עקפו משמאל וחסמו אותי, בלמתי וצפרתי, בהתחלה חשבתי שעשיתי תאונה…הם איימו על עם סכינים ואקדחים…זרקו אותי על הכביש שהיה רטוב, היה לילה גשום מאוד, צעקתי והם נסעו עם האוטו. יש לי סיוטים, לא ישנתי מאז. לפי המשטרה אני הייתי התחנה השלישית שלהם באותו לילה".

תומר, אחיה של הצעירה, מספר שמצבה עדיין מעורער: "היא בטראומה, עדיין מאוד קשה לה. הסיפור הזה בנס נגמר רק ברכב גנוב ולא ברצח של אחותי. אי אפשר לדעת איך הסיפור היה נגמר אם אחותי הייתה מתנגדת טיפה והחוליה השפלה הזאת הייתה מממשת את איומיה ורוצחת אותה. זה קרה בעיר כביכול הכי פחות מסוכנת בישראל-חיפה, בירת הדו קיום "כביכול", נסיעה תמימה שיכלה להיגמר באסון רצחני. למי שהיה ספק שאולי לא מדובר בערבים רק אציין שהפלאפון של אחותי אותר בלב כפר ערבי. המקרה הזה לא קרה בעתניאל ולא ביצהר, המקרה הזה קרה בחיפה עיר שבה עוד לא הרגשנו את גל הטרור הנוכחי אבל מי שהשלה את עצמו שבחיפה הוא יכול להיות בטוח כנראה טעה. הגענו למצב במדינת ישראל שאין מקום בו יהודי יכול ללכת בבטחה. תהיו זהירים, תדעו עם איזה אויב אנחנו מתמודדים. אויב שפל אכזר רצחני שלא חומל, לא על ילדים ולא על נשים".

ממשטרת ישראל נמסר כי לא מדובר במקרה יחיד והם ממשיכים בחקירה.

 

 

 

5 COMMENTS

LEAVE A REPLY