לקראת חג הפסח, דיסני משיקה קמפיין בינלאומי תחת השם "ניצוצות אושר בכל יום" – שנועד להעניק למשפחות השראה ועידוד ליצירת רגעים רבים של אושר הנוצרים בזמן משחק משותף בין הילדים וההורים. משחקי ילדים מקדמים את פיתוח הדמיון, היצירתיות וכישורי המנהיגות מתבטאים אצל ילדים כחלק ממשחק. 

לרגל הקמפיין יושקו ברשת הפנינג משחקים ואביזרים חדשים של חברת מאטל ביניהן: בובת אריאל בת הים הקטנה חדשה ומאובזרת וערכת המשחקים של טירת ארנדל של אנה שהוא למעשה בית בובות הנפתח לאזורי משחקי שונים וכולל גם בובה של אנה, אולף ואביזרים שונים כדוגמת נדנדה ומיטה.כמו כן יוצעו למכירה מגוון רחב של משחקי לגו המתאימים לילדים בגילאי 4-7 וכוללים את "הטירה הקפואה של אלזה" ו"עגלת החטיפים הקפואים של אלזה" מהסרט לשבור את הקרח, ערכות נסיכות דיסני הכוללות את "רפונזל מפזזת" ו"כרכרת הסוסים של בל", ו"הרפתקה בשוק הנסיכות של דיסני"  עם טיאנה, אורורה, סינדרלה ואריאל.  ערכות הלגו המגוונות עוזרות להצמיח את הדמיון והפריחה של הילדים באמצעות סיפור יצירתי, עידוד הנאה ממשחקי תפקידים והגשמת המשחק גם מחזקת את כישורי התקשורת בין הילדים ובין המבוגרים לילדים. טווח המחירים למרבית המוצרים: 69.90 ₪ – 359 ₪

ברשת nimrod&more מוצעת קולקציית ספורט וסנדלים חדשה ואפנתית לילדות, בצבעי פסטל יפיפיים עם דמויות אהובות של נסיכות דיסני כדוגמת אריאל בת הים הקטנה, שלגיה, רפונזל וגם אנה ואלזה מ"לשבור את הקרח" ובנוסף לרגל השקת הקולקציה: בכל רכישה של נעלי דיסני מהקולקציה החדשה, ניתן להוסיף לקנייה פאזל אחד לבחירה מבין שלושת המותגים: נסיכות דיסני, "לשבור את הקרח" ו"המשאלה" 
ב- 19.90 ₪. המבצע בתוקף עד לסוף חודש אפריל. 

המחיר לנעלי ספורט מהקולקצייה של נמרוד לילדות בטווח של: 189.90 ₪ – 199.90 ₪ ועכשיו במבצע קנה ב- 300 ₪ שלמו רק 200 ₪. סנדלים מהקולקציה לילדות במחיר של 219.90 ₪. 

בנוסף בין התאריכים 7/4-30/4 בסניפי הפנינג ו- nimrod&more בגרנד קניון חיפה  בלבד תינתן הטבה ייחודית ובלעדית בשתי הרשתות.

בסניף הפנינג – על כל רכישת צעצועי דיסני המשתתפים במבצע יינתן שובר לרשת nimrod&more המקנה 70 ש"ח ברכישת נעלי דיסני המשתתפים במבצע ומתנה במעמד הרכישה: חוברת צביעה ייחודית המאגדת את כל הדמויות האהובות יחד. 

בסניף  nimrod&moreעל כל רכישת נעלי דיסני המשתתפים במבצע, יינתן שובר המקנה 70 ש"ח הנחה לסניף הפנינג ברכישה ממגוון הצעצועים  המשתתפים במבצע (מותנה בקנייה במעל 199 ש"ח) ומתנה ייחודית במעמד הרכישה: ערכת יצירה "המשאלה" הכוללת: תיק בד, מדבקות וחוברת יצירה.  

**ההטבות והמתנות ניתנים ללא כפל מבצעים, החלפות או החזרות לפי ערך המוצר ששולם בפועל.  וההטבה היא חד פעמית ובמקרה של ביטול לא ניתן להחזיר את ההטבה.

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY