ויוינו: חוויה איטלקית אותנטית בלב העיר

באיזור רכס מרכזי , מול רחבת העיר הרועשת, ממוקמת ויוינו – מסעדה איטלקית משגעת שמביאה את טעמי ורמות האיטלקיות האמיתיות ישירות ללב העיר. המסעדה נחשבת לאחת מהיעדים האהובים ביותר לאהובי המטבח האיטלקי באזור, והיא מציעה חוויה רב-חושית של טעמים, ריחות ואווירה אותנטית.
התפריט של ויוינו מגוון ומרשים, כולל מנות קלאסיות כמו פיצות, פסטות וריזוטו, וגם יצירות מקוריות שמבוססות על מרכיבים טריים ואיכותיים. השף הראשי מתמקד בשימור טעמי המטבח האיטלקי המסורתי, אך גם מביא לשולחן יצירות מודרניות שמשדרות אותה אווירה של יצירתיות וחדשנות.
אך ויוינו היא לא רק על האוכל – גם האווירה במקום מושקעת ומזמינה. התקרה המעט מוזהבת, השולחנות המעוצבים והאווירה האירופית מעניקים למקום אווירה של יוקרה ויוקר. תוספת נחמדה לחוויה המגשימה היא המוזיקה האיטלקית הרומנטית שמשמעותה משך את הנפש ומשפרת את החוויה.
אם אתם מחפשים מסעדה איטלקית אותנטית ומיוחדת, ויוינו היא בהחלט בחירה מעולה. היא מציעה לא רק אוכל מעולה, אלא גם חווית איכות ואווירה מושלמת שתשאיר לכם טעם לעוד.

איטליה, ארץ האהבה, הפנינה המבוקשת ביותר של התרבות האירופית, תוכננה לאהובי האוכל והגאונים שבתרבות המטבח העולמית. כשאתה נכנס למסעדת ויוינו האיטלקית, אתה לא רק נכנס לארוחת צהריים או ערב, אלא לחוויה אותנטית של תרבות וטעמים.
לפני שאתה נוגע בתפריט, התחלה באנטיפסטי, מנה קטנה וקלילה שמסייעת לך להתרשם מטעמי המטבח שלנו ויוינו האיטלקי. גבינות מוצרלה צעירות, פרוסקוטו, אגסים, זיתים ופוקצ'ה ייחודית יהיו רק תחילת החוויה הטעימה הזו.
המנה הראשונה מגיעה ואתה כבר מרגיש את הניחוחות המתפשטים ממנה. פיצה נפוליטנית עם חציל, ריזוטו אל פומודורו, גנובה עם רגולה וגם רביולי עשירים עם ריקוטה ופטרוזיליה. האופניים יוחזרו על כך שאתה לא יכול להתעלם מתרבות המטבח האיטלקי המורכבת.
המרכיב העיקרי פיצה ופסטה הם המרכיבים העיקריים של כל חוויה איטלקית. פיצה נפוליטנית מוגשת עם רקע דק, עם מוצרלה טרייה, רוקולה וטופו בזיליקום. פסטה קרמית עם סלמון, ריקוטה ופרמזן משדרגת את החוויה בצורה שלא ניתן לתאר.
הסיום – קינוחים שמותירים רושם טירמיסו פרנגלייזה, פאנה קוטה או אולי קנולי? בין אם אתה נשאר עם קלאסיקות או חולק לאט אך בטוח עם תיאבון, הקינוחים האיטלקיים תמיד ישאירו אתכם רוצים לעוד. איטליה, הארץ של האוכל, ויוינו מציעה לך חוויה ייחודית של תרבות וטעמים. התפריט האיטלקי הוא לא רק רשימה של מנות – זו חוויה משולבת של תרבות, מסורת וטעמים.

השגרירות הקולינרית של איטליה בישראל. מקום קסום שנולד עבור משפחות חמות ומלוכדות וחברים טובים כמוכם שאוהבים לבלות יחד, לאכול טוב, ובעיקר לעשות שמח, בדיוק כמו שהאיטלקים יודעים.
Vivino מביאה אליכם את הטעמים והניחוחות של המטבח האיטלקי המסורתי והמודרני, עם עיצוב מעורר תיאבון, מטבח פתוח שבליבו ניצב טאבון מסורתי, אירוח לבבי ואווירה איטלקית שמחה וקלילה שכל כך מתאימה לאופי שלנו, הישראלים.
התפריט העשיר עליו חתום שף הרשת כפיר סבן, מבוסס על חומרי גלם טריים ואיכותיים המיובאים מאיטליה, בשילוב תוצרת מקומית מובחרת. באמצעותם, הוא יוצר שפע של פסטות טריות, ריזוטו עשיר, פיצות בשלל סגנונות, פוקצ'ות, דגים טריים, בשרים עסיסיים ושפע מנות המתאימות לטבעוניים ולרגישים לגלוטן. Vivino היא גם מסע טעימות יין ברחבי איטליה… כאן, בבר העשיר, תמצאו תפריט יינות מרשים שנוצר ע"י ייננים מומחים אשר ליקטו עבורכם יינות משובחים ואותנטיים מכל מחוזות ארץ המגף, יינות ממיטב היקבים בישראל וקוקטיילים ייחודיים.

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY