מעצב השיער איציק 'קרלוס' כרסנטי  מדבר על התובנות שאחרי 'האח הגדול', החיקוי ב'ארץ נהדרת', מה קרה עם המספרה שלו מאז התכנית ולא מסתיר מה שהוא חושב על התכנית . "לא מכינים אותך שם לקראת מה אתה הולך ומה יקרה כשתצא. אתה יכול לצאת חבול, פצוע והרוס עם נזקים נפשיים מאוד מאוד קשים"

במקרה שתהיתם, יש חיים אחרי 'האח הגדול' והם נמצאים בפריפריה הצפונית. מעצב השיער החיפאי איציק כרסנטי, אחת הדמויות הבולטות בעונה האחרונה, הספיק להתאושש מאז שיצא מבית האח לפני כשלושה חודשים. הוא אומנם עבר צנתור בליבו, ממש ביום ששודר גמר התכנית ונאלץ לשים מאבטח בכניסה למספרה שלו – אבל נראה שלפחות יצא מהתכנית עם כמה הבנות על חיי התהילה הקצרים שבעולם הריאליטי.

"לא הייתי עושה זאת שוב ואני גם לא ממליץ על השתתפות בתכנית", הוא אומר בראיון שהתקיים איתו בראשון האחרון, כשהגיע על תקן סלב אורח לפתיחת מסעדת  ג'אפן ג'אפן בביג יקנעם. גם דודו כהן מעפולה היה שם, השניים לא החליפו מילה אבל על כך בהמשך. "אנשים חושבים שלהיות בתכנית כזו, זה מה שיגרום להם להיות טאלנטים אבל אפשר לראות  שבודדים מצליחים למנף את זה למשהו רציני וכל השאר נשכחים אחרי שבועיים",  המשיך כרסנטי,  "מי שאין לו עבודה או מקצוע וחושב שהתכנית תוציא אותו סופרסטאר וכל הבימאים והמלהקים יחכו לו ויזמינו אותו להשתתף בכל התכניות טועה כי זה לא קורה. אני נכנסתי עם מקצוע וקריירה, יש לי משפחה תודה לאל  אז אני לא צריך לרוץ ולחפש".

– יצאת פגוע ?

"לא. אמנם לא למדתי על עצמי הרבה דברים אני חושב שיצאתי טוב, בסדר, לא פגוע ולא פצוע. הכל צריך לקחת בהומור, בכיף בסבבה, בצחוק ובהמון אהבה",

– היית מוותר על כל הבלגן הזה?

"אני לא נוהג לוותר על דברים אם עשיתי את זה סימן שהייתי צריך לעשות את זה ושהייתה לכך איזושהיא מטרה. וודאי שלא הייתי חוזר על זה עוד פעם ואני גם לא ממליץ לאף  אחד לעשות את זה, אלא אם כן יש לך מבנה אישיותי מאוד מאוד חזק מוצק ואיתן ואתה מגובש עם עצמך, אחרת זה מאוד קשה – לא מכינים אותך לקראת מה אתה הולך ואיך תצא. אתה יכול לצאת חבול והרוס  ואתה יכול לצאת עם איזשהיא אהדה ענקית כשגם כשאתה מקבל אהדה ענקית אתה לא יודע איך תצא".

כרסנטי (47) אמנם נחשב לסלב מקומי ברמה חיפאית, הוא מעצב שיער במשך עשרות שנים והיה נשוי גם לאשת המדיה והעיתונאית לשעבר לימור,  אבל המעבר החד מלהיות די מוכר בעירך למי שנכנס לכל בית בישראל, היה די שוק עבורו.

"לא ציפיתי שזה הבאזז שיהיה. אני אדם מתוקשר גם ככה כבר 25 שנה אבל לא הבנתי שזה יהיה שיעור הקומה של האירוע הספציפי הזה. מדובר במשהו שיצא מפרופורציות לגמרי כי בהתחלה כשחזרתי מהעבודה הייתי צריך להביא מאבטח שיעמוד בכניסה למספרה וישמור על המעבר בצורה שהיא תקינה. היה קשה, היו ההצקות אבל עם המון המון סבלנות והמון רוגע ואהבה הצלחתי לעבור את זה בשלום".

– בשלום, למרות שזכית לחיקוי מעט לעגני בתכנית 'ארץ נהדרת', כבוד שלא תמיד קל לעכל אותו…

"חיקוי שהופיע שלוש תכניות. לא חשבתי שצוחקים עלי כי המהות של 'ארץ נהדרת היא לעשות פארודיה, וזו הפארודיה הכי נחשבת. כשאתה נמצא ב'ארץ  נהדרת' זה אומר שהגעת אל הפנתיאון. הגעתי את הפנתיאון ואני מאוד מאוד שמח ונהניתי ואפילו שמתי על חלון המספרה שלי שלט קרטון שמראה את הדמות שלי בגילומו של אלי פיניש".

כרסנטי מבהיר שלמרות העוצמות של ההשתפות בתכנית, הוא אינו מרגיש פגוע. "יצאתי מהתהליך הזה בסדר גמור וזה חלק מהעבר שלי כבר. כמובן שהעניינים השתנו כי מכירים אותי בכל מקום ומזהים אותי ואי אפשר לעשות כל מיני שטויות שעשיתי קודם, אבל הכל בפרופרציות כי בסך הכל אנחנו בישראל לא בהוליווד אני לא כוכב, אין פה הרבה כוכבים".

לדבריו, כעת הוא מצלם פיילוט רציני ביותר שאי אפשר כעת להרחיב עליו את הדיבור. מה שכן הסכים לספר שמדובר בפיילוט לתכנית שמתקשרת לדוקו, וגם לא ניתן להגיד עדיין באיזה ערוץ הוא ישודר. "אני מקווה שזה יקרום עור וגידים ואם זה לא יקרום עור וגידים אז תמיד יש לי מה לעשות ותמיד יש לי איפה להתפרנס – יש לי את המספרה שלי שהיא מטה לחמי ומאז שהשתתפתי ב'אח', גם יש לי יותר לקוחות. כל מה שנקרה לי על הדרך אני בורר את זה אם זה מתאים ליואם לא אז ממשיכים הלאה. אגב,ואני מזמין את כולם למספרה שלי".

לפתיחה של מסעדת ג'אפן ג'אפן הוזמן עוד יוצא האח הגדול שאפילו נחשב למי שיקח את הפרס ,הלא הוא דודו כהן מעפולה. כשכהן שמע שכרסנטי נמצא גם הוא שם, הוא נשמע כועס משהו , כך שניתן להסיק שהשניים עוד מסוכסכים עוד מימי הפריים טיים. אבל בכל זאת זו הזדמנות לשאול את כהן מה שלומו בימים אלו.

"אני גא בתל אביב אבל נמצא הרבה בעפולה", הוא מספר, "כעת סיימתי להשתתף בצילומים של העונה החדשה של גולסטאר, הצילומים היו מדהימים, מקסיקו מדהימה, בינתיים חזרתי  להתאקלם פה".

 

4 COMMENTS

LEAVE A REPLY